Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Folk fra Næstved Kaserne?
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 11:25

Hej alle.

Jeg søger nogle som evt. flytter til næstved kaserne i april, eller allerede står der.

Jeg skal selv have min hest i ridning til den tid, så han kommer til at stå der hele april. Kunne jo være lidt sjovt hvis der var nogle herinde, som var derfra : )

Med venlig hilsen
Kine Maria Bloch
Svalegårdens Monet

0
0
Svar på denne tråd

Næstved Kaserne
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 11:59

Hej Kine.

Velkommen velkommen til Næstved Kasernne pr. den 1. april.

Jeg står der hos nuværende forpagter, men har ligesom resten af stalden valgt at flytte min hest derfra, når Bent overtager.

Da meldingen kom den 30.12.2008 om ny forpagter, var der fuld stald (dvs. cirka 30-35 pebsionærer) plus venteliste. Alle pånær én enkelt flytter nu derfra.

Tankevækkende... elller er det blot mig, der synes det..?

Men ihvertfald held og lykke med det....!

Hilsen fra
Louise og dressurmulen Odessa
(www.123hjemmeside.dk/ jetsmarksodessa)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 12:08

Hej Louise.

Jeps, jeg hørte det godt da jeg talte med den dame som den eneste tilbage blivende. Prisen er jo heller ikke ligefrem billig, og så er det jo påkrævet at man skal have undervisning af Bent. Jeg ville nok også flytte hvis jeg havde min egen træner ( og ikke ønsker andre )

Ja, det er skam tankevækkende.

Nu skal min dreng heldigvis også bare i ridning en månedstid, og så hjem igen. Og jeg synes Bent er rigtig dygtig, så det er jo kun godt. Dog er jeg lidt urolig for der måske bliver stress i den måned, men godt man har en nervefast hest, som hurtigt affinder sig med omgivelserne, trods hans unge alder.

Med venlig hilsen
Kine Maria Bloch
Svalegårdens Monet

0
0
Svar på denne tråd

Næstved Kaserne
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 12:15

Nu vil jeg ikke her komme nærmere ind på, hvorfor folk flytter.

Men ihvertfald er grunden fra min side ikke prisen - men derimod den måde hvorpå stedet skal drives samt prisen holdt op imod hvad man får for sine penge.

Ingen tvivl om at Bent er dygtig - har selv redet hos ham i 6-7 år. Tiden var for mit og min hests vedkommende bare nået dertil, hvor vi havde brug for nye input - hvilket har resulteret i at jeg har fået en langt bedre gående hest

Hilsen fra
Louise og dressurmulen Odessa
(www.123hjemmeside.dk/ jetsmarksodessa)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 12:19

Okay, det skal jeg ikke kunne sige.

Jeg skal jo heller ikke stå der fast :D

Jeps, det kender jeg godt, og når man når dertil, skal man også finde en ny træner : ) Har selv været der et par gange med min tidl. pony.

Jeg har bare brug for et startskud med min nuværende unghest, da jeg er kørt sur i ridningen, og det kan Bent give os. : )

Med venlig hilsen
Kine Maria Bloch
Svalegårdens Monet

0
0
Svar på denne tråd

Til Kine
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 13:33

Hej Kine

Som formand for den rideklub som kommer til at holde til på Kasernen fremover vil jeg sige velkommen til. Jeg giver dig helt ret i at Bent er rigtig dygtig og vil være en god start for din unghest. Det var han ihvertfald for min.

At Louise oplyser, at så og sige alle "gamle" pensionærer er rykket fra Kasernen er for så vidt rigtigt nok. Heldigvis har man i dette land frit valg med hvor man vil opstalde sin hest og det er jo klart at med nye lejere på stedet, vil der også være en ny måde hvordan man vælger at drive tingene på.

Heldigvis har vi næsten allerede nu fyldt stalden op igen med tilridningsheste og opstaldede heste. Så vi er klar på at tage fat til d. 1. april.

Vi glæder os ihvertfald til dette nye projekt og håber, at du også bliver glad for at have valgt Bent som den der skal stå for en del af din hest's uddannelse.

med venlig hilsen

Mette Weirsøe

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 14:23

Hej Mette.

Tusind tak. :) Er næsten sikker på at det bliver en positiv oplevelse for alle.

Vi ses jo nok en dag. :)

Med venlig hilsen
Kine Maria Bloch
Svalegårdens Monet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider