|
|
| Emami kjolen |
|
|
I lørdags var jeg en tur i Magasin, og der stod en ung pige og demonstreret emami kjolen http://www.emamifashion.com/ Det så simpelthen så nemt ud, men er der nogle af jer der har erfaringer med at brugen den. Er det så nemt som det ser ud til? Louise
Mor til 2 vidunderlige drenge.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woooow.. |
|
|
Har aldrig set kjolen før, men kigede lige lidt på hjemmesiden! sådan en kjole tror jeg da nok lige jeg skal ha! medetvuns! det ser immervæk smart/lækker ud! 
Med venlig hilsen Liv Nielsen. *ZANCLE*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uformlig |
|
|
Jeg synes den ser total uformelig ud. Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige. Alt kommer jo an på øjnene der ser. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Altså er det ét styk stof som man så kan bruge til så mange forskellige ting som siden viser?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Der er en |
|
|
demo-video på siden.... Må da indrømme, at jeg da godt kan synes den er lidt smart.... Men den er for mit vedkommende ikke en must-have.... Men den kan i hvert fald anvendes på mange måder....
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pille..... |
|
|
Har din søster syet den, du viser på youtube siden?? opskrift?! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kunne også godt bruge en opskrift. |
|
|
Jeg synes den er smart, men alt for dyr.
Mvh Alice Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm mmmmmm |
|
|
Selve konceptet er da meget smart... men er rimelig sikker på jeg ville fare vild i den "kjole el hva det nu er... hvad koster den ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den er... |
|
|
godt nok smart, den må jeg da lige finde så jeg kan prøve den, hvad koster den??
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klap klap |
| Forfatter:  |
Illum |
| Dato:  |
25-03-2009 07:34 |
|
Til producenten...
For at kunne få kvinder til at gå i den "samme" kjole igen og igen og endda mangen til andre kvinders kjole, det er et klap værdigt 
Den er gyselig, med mindre man er tynd som et stikinsekt... Og nej på et sådan væser er den også gyselig...
Illum !! . Hvordan kan man være den første der få besked via et nyhedsbrev, når alle andre også melder sig til dette NB ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stald østergård |
|
|
Den koster knap 1000 kr.. det syntes jeg da er vildt billigt.. især når man for så "mange" kjoler  jeg tror i hvertfald jeg skal ha den i nogle forskellige farver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmmm |
|
|
ja jeg er så en af dem, der overhovedet ikke kan se det smarte i den klud....  Jeg synes den er forfærdelig grim og med til at gøre selv den slankeste krop, total uformelig.....
Pernille Team Coda OX Distanceridning .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En billig sag |
|
|
1000kr er mange penge, når man tænker på hvor lidt stof der er brugt, hvor billigt det stof er og hvor nemt det er at sy den Jeg mener min søster brugte under 100kr på materialer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En kjole i mange faconer |
|
|
jeg synes det fedt nok ud. Men bagfra ...det er godt nok grimt 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.
Med en dejlig killing i hjemme snart!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej tak... |
|
|
.. jeg er stensikker på at jeg ville ligne en dårligt stoppet pølse i det gevant. Så den kommer ikke i nærheden af mig! Selv på de tynde modelpiger synes jeg faktisk ikke at det er ret kønt - men hver sin smag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan egentlig godt se |
|
|
Jeg kan egentlig godt se det smarte i den. Det ville jo være en fantastisk sommerbeklædning hvis den dog ikke var så grim bagpå i de fleste "udformninger".
Venligst Anette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Har i set de andre modeller, der er godt nok lidt til fantasien. Jeg synes de er rigtig smarte til de unge, hvorfor skal alt være så kedeligt.
To dejlige vallaker udlånes af længere varighed. Se beskrivelsen af dem på min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| homeshopping |
|
|
for et par år siden var der en kjole stort set magen til i de gyselige udsendelser der vises i TV homeshopping..... sikkert i en langt dårligere kvalitet stofmæssigt, men ellers kan jeg ikke se forskellen designmæssigt. karina, der aldrig går i kjoler 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehh nej den er ikke min stil |
|
|
nu er jeg så af den type der mener man godt må ha sin "egen" stil så den slags kjoler er ikke for mig....
I had a dream, it came true and his name is Staro...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror næsten |
|
|
den tangerer det vi i min ungdom (for tæt på hundrede år siden) kaldte for en "sæk"  Jette K
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op ... |
|
|
Jeg er for en gangs skyld totalt enig med Illum *GG*
Berit Rahmberg Aalborg ~
Ox-Arabere.dk Et privat hestehold i det Nordjyske *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smart lillesøster |
|
|
du har dig 
Mvh Gitte - mor til to små mennesker, Tera og Lian
Mine tre heste: Jack D, Joker og Makron.
Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst
Læs en sød historie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøn... |
Anne87 ♥Welsh pony♥ |
25-03-2009 18:11 |
|
Jeg synes, den er super skøn, og jeg skal helt sikkert ind for at finde den i magasin.
Ekstrapasser på min. 10 år fra Vejle el. omegn søges til min lille ponydreng. Du skal kunne ride, muge ud (fjerne klatter i boks) osv. Du skal have mulighed for og lyst til at komme min. 2 gange om ugen ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Kikset |
CamillaX |
25-03-2009 18:27 |
|
og på mange billeder ligner kvinderne nogle som er gravide. Er de det undskylder jeg selvf. Men tror næppe det ellers er meningen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grim kjole |
little-horsie ♥Blaze♥ |
25-03-2009 18:35 |
|
Den er godtnok ikke chik, skal ikke ud og bruge penge på den og da slet ikke 1K