Nu kunne jeg jo godt komme med en lang moral prædiken, for i min verden, da er det misbrug af kroppen, det i levere... og at gøre sådan, er bare starten på at ødelægge jeres egen krop, hvilket jeg mener er uintelligent, ufornuftigt og burde være utilladeligt.
I aner ikke, hvor stort et gode i har, at have en krop som fungere, den burde i passe noget bedre på....
Når det er sagt, så er det slet ikke svært at leve både sundt og billigt...
Billigt mad er hvidkål, blomkål, porrer, gulerødder og den slags. De vejer godt, mætter godt og er meget sunde..
Dertil spiser man det som pt er på tilbud, er det i denne uge kylling, så steger, koger eller noget andet, og vups, så har i levet sundt...
Er det fisk som er på tilbud, så spise man fisk.
Det er let at google alle opskrifter, man skriver blot eks. Laks, så kommer ½ mill opskrifter, hvis det altså er ugen med tilbud på laks....
Ligeså med hvidkål, porrer el andet...
Brød, spis kun groft rugbrød, drop alt hvidt og kager... I sparer rigtig mange penge...
Drop sodavand, vand er meget meget billigere... slik, chips og meget andet af den slags er dyrt...
Er der røget laks på tilbud, så lad frokosten bestå af rugbrød med salat, laks, tomat og agurk, det mætter super, og er mega sundt.
Spis det hver dag, til pakken er brugt, det er ren økonomk 
Frugt er sundt, men gerne sammen med noget andet... eks 15 mandler, så i dag 1 kg for 60 kr, det er altså ufattelig mange mandler, utrolig meget sundt mad...
Frugt kan fås meget billigt, check reklamer...
Jo jo, man kan leve meget meget sundt, for utrolig få penge, det er blot et spørgsmål om man vil.....