Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Åh hjælp - dilemma!
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 20:05

Min søster og svoger har 4 års-dag på mandag og i den anledning har min søster spurgt (for noget tid siden) om vi kan passe min nevø den dag (hente ham fra vuggestue og ha' ham resten af dagen/aftenen), så hun kan invitere kæresten ud til noget stand up og spisning - uden han ved det.

Det har vi selvfølgelig sagt JA til. :)

For lidt siden modtager jeg så en sms fra min svoger, der spørger, om vi kan passe min nevø på mandag, da han vil invitere min søster ud at spise på deres årsdag.

F*ck, tænker jeg bare.

Hvad skal jeg svare, for hvis min søster allerede har bestilt billetter og bord så går det jo ikke at min svoger også bestiller bord og hvad han nu ellers kan finde på.

Tænker om jeg kan "stå med et ben i begge lejre" og spørge min søster indtil om de skal til stand up og spise og spørge min svoger om hvad tid de skal spise hvor. -Uden at fortælle den anden det selvfølgelig...

Jeg har svaret min svoger at jeg lige skulle tjekke kalenderen når jeg kom hjem, men siger jeg Nej, kan det være han spørger sine forældre og det går jo slet ikke, da vi jo har sagt JA til at have nevøen den dag.

Hjælp mig, kære HN. Jeg har brug for jeres råd her.

Mvh Louise.

*Queen Of F*cking Everything*

Kanin & marsvin søger nyt hjem!

De går i samme bur som kan medfølge for symbolsk beløb.

0
0
Svar på denne tråd

griner....
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 20:08

sikke noget du rodet ind i, men hvor er det dejligt de begge tænker på at overraske hinanden.

Tror jeg vil involver "bedsteforældre" og få dem til at sige nej og lade konen i huset overraske manden. Hun var jo hurtigst ude...

Eller hva ???

Mvh Mona

(nu med jensebassen)

Stald Dyrhøj

Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges se præstation

0
0
Svar på denne tråd

HeHeHe
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 20:14

Fedt at hører om et kærestepar der tænker på hinanden!!!

Nå men til dit dilemma, synes faktisk d skal gøre hvad Mona skriver

Vh. Pernille

Yes! Har fundet opstaldning:o)

"Det er viljen, der skaber vejen"

0
0
Svar på denne tråd

Dilemma
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 20:50

Hvor er det sødt at de begge vil overraske hinanden

Men jeg ville nok osse gøre som Mona skriver, og så osse lige tjekke om han kunne finde på at spørge nogen andre, fordi han er så opsat på at invitere din søster ud

R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008

Vi har ikke blot ansvar for, hvad vi gør, men også for, hvad vi undlader at gøre

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 23:05

Jeg ville sige ja og så lade dem selv finde ud af hvor de vil spise - med en god portion forelskelse og humor så kan de vel grine af det og glæde sig over at de begge har tænkt i så flotte baner

Mvh Heidi

I don't want to be anything other than me
Gavin DeGraw

Salg af Olivers Petfood i Nordjylland (9760) se mere på præs.

0
0
Svar på denne tråd

sig ja
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 07:31

til at passe bette fyren - og lad som ingenting. En dag vil de grine af det - og at han bestiller et bord- tjaeh er han heldig kan han nå at afbestille*LOL* Det er jo straks værre mad billetterne.

0
0
Svar på denne tråd

dilemma
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 08:09

Tak for jeres råd. :D

Ja det er noget værre noget sådan at være yndlings-moster; se hvad man ender ud i.

Men jeg tror også bare jeg siger ja til min svoger og så må de selv hitte ud af det.

-Men det har været en lang nat hvor jeg har spekuleret mere end hvad godt er. :D

Mvh Louise.

*Queen Of F*cking Everything*

Kanin & marsvin søger nyt hjem!

De går i samme bur som kan medfølge for symbolsk beløb.

www.123hjemmeside.dk/ smaadyrsformidling

0
0
Svar på denne tråd

du er jo nødt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 08:11

til at holde tæt kan du nok forklare hvis de bagefter spørger- for ellers ville du jo ha ødelagt begges overraskelsesmomenter, og det kan du jo virkelig ikke ha vel! *LOL* (god undskyldning)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 14:21

... synes også bare du skal sige ja og ikke afsløre noget for nogen. Tror aftenen bliver endnu bedre for dem, når de opdager at de begge har ville gøre noget for hinanden og så kan de grine og hygge sig over det :)

0
0
Svar på denne tråd

kommentar
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 18:25

Måske det ender ud med at de spiser middag hvor han gerne vil og ser det stand up hun gerne vil.. Det da dejlig at være så forelsket og have en mand der kan tænke lidt på sin kvind....

Mvh

Fosse.

Oldenborg: hingsteføl efter Nando sælges pr 1dec. Brun m 3 sokker og stjerne. Skriv på pb for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

hehe....
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 11:28

Ja jeg ville også sige ja til at passe den bitte og så må de selv finde ud af det

Jeg fortalte lige min kæreste om dit lille problem hvorefter han siger: jamen det er jo ikke kvindens opgave at bestille sådan noget. det er mandens. (jeg er ikke helt enig), men så ved jeg da hvor jeg har ham. så skal jeg ikke bekymre mig om det

Held og lykke med børnepasningen

0
0
Svar på denne tråd

hehe, jeg ville
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 12:29

også sige ja... Hos os ville sådan noget aldrig ske, for det er da min mands opgave at varte mig op!! hehe...

Sagde Janne

Sælges:

2/3 bøtte mikrovital

Lædergjord med maveplade

- Send PB -

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 12:37

Det må da også være dejligt for dig at vide at både din søster og svoger mener du er en god babysitter ;)

Og hvis jeg var dig, ville jeg også sige ja til begge.

Bord kan de jo altid afbestille ;)

- Michella -

c",)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider