Min søster og svoger har 4 års-dag på mandag og i den anledning har min søster spurgt (for noget tid siden) om vi kan passe min nevø den dag (hente ham fra vuggestue og ha' ham resten af dagen/aftenen), så hun kan invitere kæresten ud til noget stand up og spisning - uden han ved det.
Det har vi selvfølgelig sagt JA til. 
For lidt siden modtager jeg så en sms fra min svoger, der spørger, om vi kan passe min nevø på mandag, da han vil invitere min søster ud at spise på deres årsdag.
F*ck, tænker jeg bare.
Hvad skal jeg svare, for hvis min søster allerede har bestilt billetter og bord så går det jo ikke at min svoger også bestiller bord og hvad han nu ellers kan finde på.
Tænker om jeg kan "stå med et ben i begge lejre" og spørge min søster indtil om de skal til stand up og spise og spørge min svoger om hvad tid de skal spise hvor. -Uden at fortælle den anden det selvfølgelig...
Jeg har svaret min svoger at jeg lige skulle tjekke kalenderen når jeg kom hjem, men siger jeg Nej, kan det være han spørger sine forældre og det går jo slet ikke, da vi jo har sagt JA til at have nevøen den dag.
Hjælp mig, kære HN. Jeg har brug for jeres råd her.