Hejsa.
Sidder her og er skide ked af det. Føler lidt som om jeg er trampet på og som om jeg ik er værd som veninde....
sagen er at for nogle weekender siden var jeg hjemme hos min veninde (og hende kæreste i deres hus). (den 6-8 marts )
Weekenden var dejlig. Vi var i byen, ude og spise og så en god video.
Da jeg kommer hjem igen til københavn ( hun bor i jylland), ja så finde jeg ud a at jeg har glemt min toiletpung. Dog kun med smukker i.
Hun siger at hun vil sende dem. Og siger så at hun bare kan trække beløbet fra de 500 hun skylder mig.
Hun skal så også overføre ca. 1200 kr - fordi vi skal i sommerhus sammen med 3 andre af ( mine ) veninder.
Hele den her uge har jeg skrevet 2-3 sms´er ( har ose ringet et par gange), om hun har sendt min toiletpung, da det er en ret vigtig halskæde i den.
Hun har dog ikke svaret - vælger at tro hun måske har travlt.
Igår spørger jeg hende dog om der er noget galt.
Jg får en sms en time efetr om at hun ligger på hospitalet og at hun næsten har det godt nu. Det skal siges at hun tidligere har fået en abort ( tirsdag i den uge jeg kom - blandt andet derfor jeg kom, så hun kunne tænke på noget andet).
Spurgte selvfølgelig om hvadd er var galt og hun skrev at hun var begyndt at bløde meget igen, og hun var bleve rigtig svimmel. Og da hun stod på trappen, var hun faldet og havde fået en stor hjernerystelse.
Nu lå hun på hospitalet og hun vidste ik hvornår hun kom hjem.
Jeg blev skide ked af det. Og vi skrev frem og tilbage. Hun skrev at hun var rigtig glad for min støtte.
Senere tænker at jeg vil sende hende en lille opmundtringsgave - nu når jeg ik selv kan besøge hende. Jeg har tilfældigvis hendes venindes nummer, så skriver til hende om jeg ikke kan få min venindes kæreste nummer. Skriver at hun ikke skal sige noget, da det fordi jeg vil sende hende en lille gave.
Så god så langt.
jeg sender en besked til kæresten om han ved om der er noget hun mangler, da jeg har hørt om hende.
Han skriver noget med at hun ikke lige pt. ved hvad hun ønsker sig, men vil lægg hoved i blød.
( den sms synes jeg var lidt mærkelig - for tænkte selv på nogle blade eller andet og så et lille brev )
Nå, men skriver så at jeg bare finde på noget imorgen og om han ik kan skrive adressen, så han kan tage den med, hvis nu min veninde stadig er på hospitalet.
Han ringer op - vælger ikke at tage den, da jeg ikkeligefrem har lyst til at snakke med hendes kæreste. ( har som sagt kun set ham den ene gang).
skriver at der er meget larm, så kan ik hører i telefonen. Som undskyldning. Og fordi jeg ved at min veninde ikke vlle bryde specielt meget om det.
Han skriver så at hun ik er på hospitalet og hvor jeg for det fra.
Vi skriver meget lidt frem og tilbage og jeg skriver at jeg må ha misforstået noget og at jeg skriver til hende imorgen.
Skrev to sms´er til min veninde, hun har ikke svaret på dem. Nu giver jeg hende weekenden.
min mor siger det sagtens kan have noget at gøre med aborten hun fik for noget tid siden. At hun trænger til omærksomhed.
Men hvorfor skal det være sådan?
Øv jeg er bare SÅ ked af det.
Har kendt hende i 6 år - og ja, vi har da ikke set hinanden så tit, eftersom hun bor i jylland og jeg i kbh. Men vi har det da godt sammen. Og skriver også sammen i perioder.
Så nu sidder jeg bare med en tom fornemmelse. Håber ik at jeg har ødelagt noget imellem hende og hendes kæreste.
men ville jo bare være sød 
Ja tak... håber bare hun skriver snart til mig. Om det er det ene eller det andet....
tak fordi du læste med