Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fandt ud af at min veninde lyver :-(
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 08:07

Hejsa.

Sidder her og er skide ked af det. Føler lidt som om jeg er trampet på og som om jeg ik er værd som veninde....

sagen er at for nogle weekender siden var jeg hjemme hos min veninde (og hende kæreste i deres hus). (den 6-8 marts )

Weekenden var dejlig. Vi var i byen, ude og spise og så en god video.

Da jeg kommer hjem igen til københavn ( hun bor i jylland), ja så finde jeg ud a at jeg har glemt min toiletpung. Dog kun med smukker i.

Hun siger at hun vil sende dem. Og siger så at hun bare kan trække beløbet fra de 500 hun skylder mig.

Hun skal så også overføre ca. 1200 kr - fordi vi skal i sommerhus sammen med 3 andre af ( mine ) veninder.

Hele den her uge har jeg skrevet 2-3 sms´er ( har ose ringet et par gange), om hun har sendt min toiletpung, da det er en ret vigtig halskæde i den.

Hun har dog ikke svaret - vælger at tro hun måske har travlt.

Igår spørger jeg hende dog om der er noget galt.

Jg får en sms en time efetr om at hun ligger på hospitalet og at hun næsten har det godt nu. Det skal siges at hun tidligere har fået en abort ( tirsdag i den uge jeg kom - blandt andet derfor jeg kom, så hun kunne tænke på noget andet).

Spurgte selvfølgelig om hvadd er var galt og hun skrev at hun var begyndt at bløde meget igen, og hun var bleve rigtig svimmel. Og da hun stod på trappen, var hun faldet og havde fået en stor hjernerystelse.

Nu lå hun på hospitalet og hun vidste ik hvornår hun kom hjem.

Jeg blev skide ked af det. Og vi skrev frem og tilbage. Hun skrev at hun var rigtig glad for min støtte.

Senere tænker at jeg vil sende hende en lille opmundtringsgave - nu når jeg ik selv kan besøge hende. Jeg har tilfældigvis hendes venindes nummer, så skriver til hende om jeg ikke kan få min venindes kæreste nummer. Skriver at hun ikke skal sige noget, da det fordi jeg vil sende hende en lille gave.

Så god så langt.

jeg sender en besked til kæresten om han ved om der er noget hun mangler, da jeg har hørt om hende.

Han skriver noget med at hun ikke lige pt. ved hvad hun ønsker sig, men vil lægg hoved i blød.

( den sms synes jeg var lidt mærkelig - for tænkte selv på nogle blade eller andet og så et lille brev )

Nå, men skriver så at jeg bare finde på noget imorgen og om han ik kan skrive adressen, så han kan tage den med, hvis nu min veninde stadig er på hospitalet.

Han ringer op - vælger ikke at tage den, da jeg ikkeligefrem har lyst til at snakke med hendes kæreste. ( har som sagt kun set ham den ene gang).

skriver at der er meget larm, så kan ik hører i telefonen. Som undskyldning. Og fordi jeg ved at min veninde ikke vlle bryde specielt meget om det.

Han skriver så at hun ik er på hospitalet og hvor jeg for det fra.

Vi skriver meget lidt frem og tilbage og jeg skriver at jeg må ha misforstået noget og at jeg skriver til hende imorgen.

Skrev to sms´er til min veninde, hun har ikke svaret på dem. Nu giver jeg hende weekenden.

min mor siger det sagtens kan have noget at gøre med aborten hun fik for noget tid siden. At hun trænger til omærksomhed.

Men hvorfor skal det være sådan?

Øv jeg er bare SÅ ked af det.

Har kendt hende i 6 år - og ja, vi har da ikke set hinanden så tit, eftersom hun bor i jylland og jeg i kbh. Men vi har det da godt sammen. Og skriver også sammen i perioder.

Så nu sidder jeg bare med en tom fornemmelse. Håber ik at jeg har ødelagt noget imellem hende og hendes kæreste.

men ville jo bare være sød :-(

Ja tak... håber bare hun skriver snart til mig. Om det er det ene eller det andet....

tak fordi du læste med

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

Med en dejlig killing i hjemme snart!

0
0
Svar på denne tråd

lystløgner
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 08:17

Det er jo noget hun selv må rode med og tage ansvar for. Du har jo handlet ud fra de bedste forudsætninger, så hvis ikke hun kan holde styr på sine historier er det vel kun hendes egen skyld om kæresten ikke vil være med.

At man har det skidt med sig selv er ingen undskyldning for at tisse på folk.

Håber du får dine smykker.

:Pia

Birknæs Casper fortid søges

*

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. cantering @ yahoo.com

0
0
Svar på denne tråd

Bom Bom...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 08:21

Du må ikke sidde med fornemmelsen af at have ødelagt noget mellem hende og hendes kæreste- du gjorde hvad en hvilkensom helst anden veninde ville have gjort HVIS ens gode veninde var på hospitalet...

Du har ikke gjort noget forkert.

Jeg ville have rådet dig til en lang snak med hende, men eftersom hun ikke vil svare på beskeder eller tage tlf er det lidt svært.

Mvh Anne-Sofie

Lazio Taf. Asassy xx-Antares

Baunehøjens Dilica-"Uno"Don Diego

Og lille Mona....

"Hvem sagde bonderøv..?"

0
0
Svar på denne tråd

kære nanna
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 08:37

du har intet gjort galt, INTET, det er din veninde den er gal med ikke dig, helt ærligt så tror jeg desværre ikke at du ser dine smukker igen med mindre at du får hendes kæreste til at sende dem, der er desværre nogle mennesker der er sådan, og du handlede jo i go tro... kan godt forstå du er ked af det, men det skal du altså ikke have det dårligt over slet ikke... det er da hende der er en bøhhat.

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

at lyve
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 08:55

jeg er bare bange for at der er noget galt med hende i forbindelses med aborten.

Me hvorfor siger hun et så ikke?? :-(

Hvis hun ikke skriver til mig i weekenden. Så skriver jeg til Mikkel, om han ikke sender min toilet taste ( og sætter selvfølge penge ind på hans konto for ubelejligt).

er bare ked af det - for tænker også lidt. Hvad har hun mere løjet om?

Jeg har ikke særlig mange veninder. Sjovt nok, så er hun ikke den første der lyver.

Tror bare jeg ender med at blive huleboer - så kan jeg gå rundt og lyve for mig selv

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

toilettaske
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 09:41

Hvis hun lyver så ud med hende, men kan ikke bruge sit liv på folk der lyver.

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

SÆLGES

Rigtig pæn Kieffer lusitano dressursadel 17"

Næsten ny Wintec Combi 2000 m. dressur gjordstropper 17"

Kontakt for pris

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 09:45
Det med at veninder lyver.. Og derfor passer jeg meget på mig selv.. Og som de andre skriver så det ikke dig den er gal med men hende.. Syntes også at du skulle få hendes kæreste til at sende din toilettaske.. Håber på det bedste

Laurits den dejlige oldenborg
0
0
Svar på denne tråd

Måske har
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 10:39

Hun bare været så langt ude at hun har syntes det var den eneste udvej - mit råd er at opsøge hende - få en forklaring og få snakket ud - måske er hun værd at samle på alligevel

Du virker som en kanongod veninde - så prøv dog at kontakte hende ansigt til ansigt - måske kommer der trods alt noget godt ud af det - held og lykke

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Dansk Svensk Gårdhund søges til parring af tæve Sommersted/Haderslev/Vojens

Gitte bog nr 4 og 7 købes

0
0
Svar på denne tråd

Veninder der lyver.
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 11:50

Jeg sidder her og tænker, kan det ikke være hun har løjet fordi hun ikke magter at fortælle dig sandheden?

Jeg har selv været igennem en abort i oktober måned, denne var ganske frivillig, men alligevel gik jeg psykisk ned bagefter. Det var et kæmpe tabu for mig, at jeg som kvinde og mor i forvejen, valgte at sige nej til endnu et barn.

Jeg kan forestille mig at din veninde måske har det på samme måde, og derved lyver om hun er indlagt og der er opstået komplikationer efter indgrebet, så er hun jo fri for at forklare sig selv.

Vi er enige om at man ikke burde lyve når man er veninder, men jeg må indrømme at jeg undgik i meget lang tid at fortælle mine veninder hvordan jeg virkelig havde det efter aborten.

Synes du burde konfronterer hende med det du ved, og forlange at få sandheden at vide. Jeg personligt, havde aldrig bragt en veninde så langt ud af bekymring for mig ved at lyve så voldsomt.

Du lyder som en veninde enhver anden ville ha sat kæmpe pris på i den givne situation, jeg ved jeg ville, og jeg gjorder med minde veninder der er som dig.

Tid til kærlighed, tid til kærtegn..

Tid til at dele, tid til at sige farvel...

Farvel min elskede, tak for tiden.

0
0
Svar på denne tråd

det at lyve
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 13:41

hej.

tak for jeres svar.

jeg har været lidt uheldig med veninder. Har fundet ud at at det er mere kutymen at lyve end ....ja fortæll sandheden.

Små hvide løgne, det er hvad det er. Dem bruger jeg selv. Men kommer vi ud i hospitaler ogsådan. Ja, hun skrev at hun havde blødt og det blev ved og ved... hun var blev svimmel og fik ondt i hoved. Da hun stod på trappen, var hun faldet og fået en stor hjernerystelse oven i.

jeg blev jo skide ked af det. Hun havde åbenbart ligget der flere dage. Og hendes kæreste ville komme om aften med computeren, og så ville hun overføre nogle penge til sommerhuset. ( vi skal i sommerhus til sommer - sammen med 3 andre veninde ( min )).

Og så da jeg skriver til hendes kæreste - jamen hun har være hjemme i al tiden.

Jeg må indrømme at jeg er chokeret.

jeg kan ikke bare lige tage over til hende, da hun bor i jylland og jeg i københavn. Jeg har simpelthen ikke råd, desværre!

jeg overvejer lidt om jeg skal skrive til hende at jeg gerne ville sætte en streg over denne her episode, hvis hun ellers vil fortælle mig hvorfor hun gjorde det. Og fortælle mig, hvis dere r noget galt om jeg kan hjælpe.

Jeg skrev til hende i går aftes. hun har stadig ikke svaret.

Tænk, jeg vidste ikke at man ku være lige så ked af det pga en veninde som pga en kæreste....

ja ja - man lærer jo noget nyt hve dag

(undsjyld, hvis jeg gentager mig selv)

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor blive ved med at skrive??
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 15:54

Tag telefonen og ring til hende. Igen og igen og igen til hun tager den.

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med at ringe
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 20:19

hende op og få en ordentlig snak?

Mvh Gitte
- mor til to små mennesker, Tera og Lian

Mine tre heste: Jack D, Joker og Makron.

Naturlig bedækning tilbydes af smuk broget hingst med det venligste temperament

0
0
Svar på denne tråd

har skrevet en besked
Forfatter: 
Dato:  21-03-2009 20:25

fordi jeg synes det er svært. fordi hendes signal er meget dårligt der hvor hun bor. ja dårlige undskyldninger - men jeg hader sådan noget - ville ønske jeg var stærkere....

Jeg har skrevet en god besked til hende. Om at hun at hvis det er aborten så skal hun bare fortælle det og hvis det er det andet, så skal hun bare gøre det når hun kan. At jeg blandt andet er ked af hvis vores venskab skal ende sådan og om vi skal sætte en streg over det her og starte på en frisk. det er så 2½ time siden.

Det er bare skrevet på en anden måde, jeg giver hende til imorgen. så skriver jeg til hendes kæreste om han ik vil sende min toilet taske eller få hende til det. Og sige til ham om han ik vil sige til hende at mine ord stadig står ved magt....(eller hvordan man nu siger det...)

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

hun ringer iaften
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 19:34

så ringer hun i aften... så må vi se, hvad hun siger.

Puuuh er godt nok nervøs :-S

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor nervøs?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 19:37

Hvorfor nervøs??

Det er da hende der bør være nervøs, ikke dig.

Held og lykke.

Mvh Heidi

I don't want to be anything other than me
Gavin DeGraw

Salg af Olivers Petfood i Nordjylland (9760) se mere på præs.

0
0
Svar på denne tråd

nervøs....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 20:00

ja, jeg synes i hvertfald aldrig det er sjovt sådan noget :-(

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 20:14

Ring hende op og få en seriøs snak med hende. Ikke noget med sms´er. Ring evt. fra et andet nummer end dit eget.. Hun har nok dårlig samvittighed, og er flov. Måske derfor hun ikke vil tage sin tlf...

Du skal ikke tænke på, om du har ødelagt noget imellem hende og kæresten. Den må hun selv rode sig ud af! Der har på intet tidspunkt været andet end gode tanker fra dig, så OP med hovedet, rank ryggen og sig nej til løgn!

Rigtige venner lyver ikke overfor hinanden uanset årsag!

Trøstekrammer

Kristina og Mademoiselle

Hvil i fred min elskede Maddie

Du er den klareste stjerne på himlen i mit univers...

3/6-01-17/3-09

Til salg:

O.S. dressursadel, 17", sort. Kr. 5000,- (forhandl. venlig)

0
0
Svar på denne tråd

tror snart jeg ringer
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 20:26

hvis du læser, hvad der er blevet skrevet tidligere. Så ringer hun i aften.

det er så en 1½ time siden. Tror snart jeg ringer.

Har bare været i dårlig humør hele weekenden - vil gerne snart ha det overstået :-(

øv øv ... overvejer seriøst snart at blive huleboer

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

at tage telefonen
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 20:44

nå - hun tager ikke telefonen :-(

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

For flink?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 20:49

Hej Nanna

Jeg synes godt nok, du er rigtig flink hele vejen igennem det her. Det er nærmest dig der undskylder, fordi HUN har løget overfor dig? Det burde i min verden være omvendt. Desuden må man da være ret langt ude, hvis man opdigter så voldsom en historie for at få opmærksomhed?

Håber for dig, at du får snakket godt med hende, for en løgn i den kaliber er bare ikke i orden. Nøj, hvor må hun være flov over at være blevet snuppet, for det er da bare for langt ude

Kan godt forstå du er spændt på samtalen, men mit bud ville være, at det ikke er dig der er mest nervøs

Pøj pøj med det - Håber du holder os opdateret.

Hilsen Rosen

0
0
Svar på denne tråd

hun ringer imorgen
Forfatter: 
Dato:  22-03-2009 21:13

hejsa igen

skrev til en af mine venner at jeg havde ringet og at hun ikke tog telefonen. De starter så med samme forbogstav - så JA. Kom til at sende den til hende. UPS.

Hun skrev så tilbage at hende og kæresten var ved at slå op - og hun ville ringe senere - måske imorgen.

Skrev at hun så skulle love det. Og det gjorde hun så.

Jeg tænker bare også at hun må have nogle voldsomme problemer!! Virkelig.

Jeg har selv haft depression - så jeg ved, hvor svært man kan have det. Og det kan man vel også have efter en abort.

Ikke at det giver ret til at lyve - overhoved ikke.

Jeg tænker da osse nu - er det sandt at de er ved at slå op? Og selv om jeg ikke burde - ja så føler jeg jo lidt det er min skyld. Og JA - hun skulle bare ha la være med at lyve. Jeg ved det!

Men hold da op det er svært! :-(

Tak fordi i er der - det betyder sku meget at man kan læsse af herinde! Og at det er nogle "fremmede" -

så tak kære H'ænder :-)

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

at ringe...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2009 21:26

ja, hun har så ik ringet idag...

tænk - jeg føler mig helt ....lidt ligesom når man går fra en kæreste. Sådan agtigt.

Kan man virkelig ha det sådan?

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

opdatering og hvor er jeg SUR
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 18:37

opdatering.

Sidder her og er møg hamrende gal. Virkelig.

Efter hun ik har kontaktet mig ( har skrevet mange beskeder og også ringet få gange), tog jeg mig sammen og ringede til hendes kæreste.

Sagde til ham at jeg var lost og jeg havde skrevet mange gange til hende og var bekymret. Fortalte om min toilettaske og mine smykker som jeg gerne ville have igen. Og at hun havde trukket pengene fra - til post regningen.

Noget tid senere skriver hun en sms:

"Smider tasken i postkassen imorgen, den var røget ind under sædet i bilen og havde glemt alt om den...Må jeg ikke skrive en mail til dig på face i afte? Er virkelig ked af at jeg ikke har svaret, men troede at jeg havde givet dit mit nye nummer? :-( Men jeg har det bare ikke særlig fedt med at du ringer til mikkel..Er virkelig virkelig VIRKELIG jaloux :-( Knus *****"

Beskeden efter:

"Ville sætte pris på at du ikke skrev til ham igen"

UNDSKYLD mig. Hvem er det lige der har løjet? Hvem er det lige der har bekymret sig for hvem? HVem var det der ville sende hende en opmundtringsgave??

Skrev til hende at hun da måtte meget undskylde at jeg havde bekymret mig om hende osv.

HOLD op hvor er jeg bare godt sur nu.

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 19:29

Lyder meget som en veninde jeg har haft. Stoppede ganske enkelt med at kontakte hende til sidst, da jeg bare fik det dårligere og dårligere over det... Drop hende, tror virkelig ikke hun er det værd, når hun sådan pisser dig op og ned af ryggen.

Maria

Lev dagen, som var det den sidste
0
0
Svar på denne tråd

historier
Forfatter: 
Dato:  25-03-2009 19:40

hun siger at hun sender mig en mail i aften. Da jeg åbenbart ik har fået hele historien.

Nej, men hvor mange historier skal hun fortælle?

Hun har ik gang undskyldt.

UUh ha.... Ved sku ik om jeg har brug for fæere historier!

hun spurgte om, hvis hun kom til kbh i næste uge om vi kunne ses.

Måtte fortælle hende at jeg ganske enkelt var blevet såret og var godt gal. Så der skulle nok gå noget længere tid, inden vi sås.

Ja, jeg ved det ikke. Lige nu har i hvertfald ikke lyst :-(

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider