Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tunge piercing... Uhhh...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 09:54

ja, så blev det sq min tur...

Skal ind og ha hullet min kære tunge...

Lidt nervøs er man vel, men min storebror tar med og holder mig i hånden

Så kom lige med jeres historier... både gode og dårlige, samt steder man i hvertfald ikke skal få lavet det...

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

tja avs avs
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 09:59

kan kun sige lad være med det det gør ondt

Ikk når man får det lavet, men dagene efter og det er svært at spise noget.

Jeg synes ellers ikk jeg er pivet, har os fået tatoveringer, men efter en uge tog jeg den ud, da den nederste kugle røg længere og længere op i tungen.

JANE

Medlem af Bullerklubben.

0
0
Svar på denne tråd

Havde også...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:00

et flip med en tungepiercing da jeg var yngre - det var meget skægt i nogen mdr og idag kan jeg kun fortryde da jeg fik ødelagt mine fortænder (der er slået små stykker af)

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

IS IS IS IS
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:05

Og atter is og her er der tale om isteringer som du skal have i munden for at undgå forvoldsom en hævelse. Og være forberedt på, du vil få brug for en hagesmæk, for du vil danne voldsomt med mundvand, fordi de små grå tror du har noget i munden som skal synkes. :P

Og så skal du ikke holde taler, eller snakke for meget den næste uge. Så vil du ikke få problemer.

Men pas på når du tygger, så du ikke kommer til at bide sammen om kuglen, det gør avs, ligeledes, skal du heller ike komme til at sætte din gaffel omkring kuglen, og trække den ud, det gør også av :P

K'sFoto ©

- Et øjeblik fastholdt i tiden.

Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle!

Formand for Bullerklubben =)

JydeTræf?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:07

Haha... det lyder som om der er nogle der har oplevet nogle skægge historier...

det værste der ksn ske er jo at jeg tager den ud igen...

0
0
Svar på denne tråd

tungepiercing.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:18

jeg har én, og det har jeg haft i to år.

det gør ikke ondt og få den lavet, men det går helt vildt ondt en uge efter!

selv at spise is, kan gør ondt.

- jeg har somsagt haft min i to år, og den kan stadig gøre ondt, det sådan i perioder.

husk og rens den godt i starten, det gjorde jeg med held - uden betændelse, kunne forstille mig, at det ikke vil være rart med betændelse i munden. i:

- men pas på med og leg med piercingen i starten, da 'såret' rundt om piercingen ikke er helet, kan du være uheldig at piercingen bliver skæv.

.. og aldrig kører piercingen frem og tilbage og tænderne, det kan de ikke holde til.

evt. få sat en plastik stav i?:)

Held og lykke med det.

0
0
Svar på denne tråd

tungepiercing
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:22

Jeg fik STRENGT forbudt nogen form for isterninger af hende der lavede min piercing, da hun sagde at man ikke måtte punktafkøle fordi hævelsen så kunne bevæge sig ned i halsen.

Jeg havde ikke så mange problemer, kunne spise normalt en dag eller to efter (dog ikke så hurtigt), men selvfølgelig havde jeg lidt problemer med at tale normalt, mens den var hævet. Ellers har jeg ikke haft nogle problemer i de 2 år jeg har haft min.

Hilsen Kristine

0
0
Svar på denne tråd

sdrfghjk
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:30

mums der er ikke noget bedre end tanken om en hævet tunge hvor der lige sidder lidt kød og rugbrøds rester fast i pircingen fatter ikke folk vil have det pircinger er bare ikke pæne nogle steder

DEN 1/9 03 døde min stjerne

ZENTA MIN VEN R.I.P

PINTO HOPPEFØL FRA 08 SÆLGES SKRIV FOR MERE INFO

0
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 10:48

jeg har også sådan en sjov tingest, og er super glad for den..

det er meget vigtigt at sutte isterninger LIGE når du har fået den. jeg gik fx over på burger king og fik et krus fyldt med isterninger, og da de var væk spiste jeg en filur

rensede den hver gang jeg havde spist med det der mundskyld du får at pierceren. den gjorde slet ikke ondt, heller ikke bagefter, netop fordi jeg rensede den så meget og spiste masser af is. selv samme dag jeg fik lavet den, spiste jeg normalt mad. men pas på i starten da stangen er enorm lang. jeg kom nogle gange til at tygge på den når jeg spiste. når stangen skal skiftes, så få hellere en lidt for stor stang end for lille, da din tunge hæver meget når du sover. du kan i lang tid mærke 'brusk' rund om stangen, og det er det, der kan kan være lidt ømt nogen gange, men det forsvinder.

køb en gummikugle til under tungen, så ødelægger du ikke dine tænder.

nu efter 5 år jeg har haft den, lægger jeg slet ikke mærke til den. jeg elsker den og fyrene elsker den og jeg synes den er flot.

Held og lykke :D

Heldig ejer af den skønneste sorte perle ;)

Hvil i fred min soulmate, vi ses når det er min tid

M I S T R A L

♥ You are the sunshine of my life ♥

0
0
Svar på denne tråd

tunge piercing
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 11:04

Jeg fik lavet min for 4 år siden

synes egentlig ikke det gjorde så ondt at få den lavet, ja det er en nål gennem tungen, men det er jo hurtigt overstået.

man får en lang stav i med det samme, da tungen hæver op, og ja det gør ondt at bide i den stav.

jeg brugte det der mundskylle dims 3-4 gange om dagen, og kunne spise normalt dagen efter. dog havde jeg altid en vand flaske på mig så jeg kunne skylde efter hver gang jeg havde spist noget. og det hjalp virkelig

jeg har ingen problemer haft med mine tænder, og jeg går til tandlægen hver 3 måned.

jeg ville aldrig undvære den, jeg sys den er flot og føler jeg mangler noget når jeg har haft den ude.

Så til trådstarter held og lykke, du skal nok blive super glad for den

vh Anja.

Ejer af min første hest

Lehmanns Ozzie

1 års smuk Tinker hingst

R.I.P Jiba, min sidste parthest, den smukkeste nogensinde <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 11:29

Husk at ha en reserve kuglelås med i den tid, hvor hullet endnu ik er helet.

Jeg var på 12 timers vagt, da kuglen røg af og jeg fik slugt den.

Da jeg endelig kom hjem, der havde hullet lukket sig - nederen....

Glem helsekost - Jeg behøver alle de konserveringsmidler jeg kan få..

En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!

0
0
Svar på denne tråd

ikk så slemt...
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 11:36

Jeg fik min lavet for omkring 12 år siden og har aldrig fortrudt.

De første dage var tungen temmelig hævet, men der hvor jeg fik den lavet, startede de med at sætte en ret lang stav i, så der var plads at tungen kunne hæve. Og så kunne jeg komme ned og få skiftet den til en passende længde, da tungen var faldet til normal størrelse igen.

Jeg synes ikke det var slemt. Selve det at få det lavet synes jeg slet ikke jeg mærkede. Der blev sat en tang på, som hold på tungen og i midten af den tang stak han nålen igennem. De efterfølgende dage var den hævet og øm og jeg spiste ikke så hurtigt. Men jeg savlede ikke og følte mig faktisk ikke voldsom generet af det. Tænkte bare lidt over, hvad jeg proppede i munden.

Jeg har haft den samme stav i siden jeg fik den lavet. En metalstav - og mine tænder har aldrig taget skade. Men jeg "leger" heller aldrig med dem mellem tænderne. Det har jeg aldrig kunne se det smarte i. Men jeg har nogle gange prøvet at få bidt i den - det er ikke rart, det gør lidt ondt i tænderne. Men det er sjældent det er sket.

Flot brudekjole sælges str. 38 - nyrenset

Sikkerhedsvest sælges - voksenstørrelse (str. 38)

Sort ridejakke og hvid skjorte str. 38 sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tungepiercing
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 11:51

Min er nu 8 år gammel og har aldrig fortrudt den.

Min tandlæge har heller intet imod den, man kan nemlig ingen skader på tænderne se. Men har så også næsten altid brugt plastikkugler og nu også med plastikstav.

Er glad for mig, den er en del af mig, og så længe jeg har det sådan, fjerner jeg den ikke :)

Den gjorde ikke ondt at få lavet og i tiden efter, tjo engang imellem... Der komemr lige en periode efter 14 dage, hvor man har mest lyst til at pille den ud og smide den af h til, men det er bare en fase.

Jeg skyllede min i Listerine, som vi havde fået at vide og der har aldrig været komplikationer.

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 14:00

Jeg har haft min i snart 10 år og er stadig glad for den. Det gjorde ikke ondt at få den lavet, men da jeg ugen efter fik influenza var det ikke så fedt. Ellers har jeg ikke haft problemmer, kun en enkel gang da jeg spiste en halv pose tyrkisk peber, da hævede tungen og det gjorde ondt.

Jeg fortryder ikke, at jeg fik min, selvom jeg nok ikke turde få den lavet idag, men bliver en kylling med alderen.

Stephanie...

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 14:32

er det også noget med at piercinger i læben smadrer tænderne, eller hvordan??

Held og lykke med piercingen :)

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 15:07

Jeg er også glad for min . Har haft den i ca 2 år nu.

Jeg fik som Kristine også af vide jeg ikke måtte spise eller sutte på isterninger, pga det med hævelsen.

Men masser af koldt vand og yoghurt - det vejen frem

Det at få lavet den gør ikke særlig ondt, men når den så begynder at hæve synes jeg den gør en smule ondt, men ikke vildt . Kun da jeg prøvede at spise normalt.

• • Simone • •

med Tim

Hjemmeside: www.bricksite.com/TS

0
0
Svar på denne tråd

mundskyld....
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 15:44

glemte lige mundskyllet - masser af mundskyld. Jeg havde nok den mest friske ånde den periode :o) Jeg skyllede og skyllede - brugte også listerine som en anden nævnte oven over her.

Flot brudekjole sælges str. 38 - nyrenset

Sikkerhedsvest sælges - voksenstørrelse (str. 38)

Sort ridejakke og hvid skjorte str. 38 sælges

0
0
Svar på denne tråd

blablabla
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 16:21

Jeg fik lavet min den 5. december 08, så jeg har nu ikke haft den så længe. det gjorde ikke ondt at få den lavet, jeg fik i 7/11 og købte en is bagefter, og tog hjem, kunne tale normalt, og dagen efter kunne jeg tage i byen og drikke mig fuld og kysse en hel del ja, jeg blev altså lokket i fordærv!!

Nå men min tunge var faktisk fin nogle dage, men SÅ gik der betændelse i, min tunge hævede gevaldigt op, og der gik betændelse i tungen flere steder, da den ramlede imod tænderne konstant fordi den var så hævet, det gjorde SÅ ondt jeg kunne ikke spise noget i flere dage, prøvede at spise en lille bid lørdag, den trak tårer så ondt gjorde det.. øv det var den rene tortur

MEN tungen gik i orden igen, og nu er jeg super glad for den!!

Skyl grundigt især efter måltider, og spis youghurt og alt det der, jeg var så ubetænksom at spise normalt allerede dagen efter, det skulle jeg nok ikke ha gjort tror jeg...!

Mvh Sandra
Den Lykkelige Ejer Af

Stormarkgårds Tequila & Midnights Medina

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 17:02

Jeg har 2 piercinger i tungen.

Og jeg vil ikke sige, at det gør ondt at få dem lavet. Det går hurtigt, så man opfatter det næsten ikke :)

Ingen af dem var hævet mere end et par dage efter jeg fik dem lavet.. Bare husk det med isen ;)

Jeg har slugt en kugle en gang.

Og det der med at man smadrer sine tænder, kommer jo helt an på om man sidder med tungen ude af munden hele tiden. ( Folk der gerne vil vise de har en piercing...) Det ser bare utroligt dumt ud!!

Jeg har ikke en eneste skade på mine tænder :) Har været ved tandlæge mange gange siden jeg fik lavet den første for 11 år siden. Og han siger, at der slet ikke er noget at se på mine tænder :)

Held og lykke med det ;)

>> Robertsen<<
0
0
Svar på denne tråd

Marvin...........
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 17:05

Naanaaaa: Jeg havde en piercing i læben i over 2 år, det gik fint for den sad ikke ved tænderne men lige under ved tand kødet.

Var blevet advaret om at den kunne lave huller i tandkødet, men jeg havde jo haft den i over to år og der var ikke sket noget.

Pludeseligt en ond ond dag, begyndte den at gnave i tandkødet og jeg ventede et par dage og det blev kun værre

Så tog jeg den ud jeg skulle satme ikke have et hul midt i det hele helt ind til tandrødderne.

Men ærgelig det var jeg for jeg var totalt glad for den

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 18:26

Ja, jeg havde også min i 6 år, indtil for 1 år siden, der sys jeg at jeg var blevet for gammel til det, sys ikke det så pænt ud længere.

Nu et år efter laver jeg stadig de mærkelige bevægelser med tungen som jeg gjorde da jeg havde piercingen :) Og der er stadig et lille mærke hvor hullet var. Jeg husker dog tydeligt hvor smertefuldt det var at få den lavet.. Den første aften var der ikke noget, men derefter hævede min tunge voldsomt, og gjorde ondt.. Mange skriver det med at man savler fordi man producere mere spyt. Mit problem var at tungen var så hævet og gjorde så ondt at jeg ikke var i stand til at synke, og derfor savlede ret meget, høhø :D Efter nogle dage gjorde den så ondt, at jeg seriøst bar ville have den ud.. Men gjorde jeg ikke, og derefter blev det bedre :) Jeg har også flere gange slugt kuglerne, hvis de var blevet lidt løse, og nogle gange hvis jeg havde spist noget bestemt, eller tyggede meget tyggegummi, ku tungen godt hæve en lille smule, og det gjorde lidt ondt lige omkring hullet. Den var som skrevet min tro følgesvend i 6 år, fik så min piercing i bystet, hvilket hverken gjorde ondt da den blev lavet eller bagefter forresten, og sys det var på tide at få den i tungen ud.. Sys det er noget unge mennesker gør, har lidt svært ved at tage voksne mennsker seriøst når de har piercing i tungen, især dem med selvlysende (osv) kugler :)

0
0
Svar på denne tråd

12323jj
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 18:41

For 2 år siden fik jeg en piercing i tungen. Havde drømt om en i mange år, og fik endelig 'lov'.

Da jeg fik lavet piercingen gjorde det egentlig ikke ondt, men ugerne efter var et helvede! Spiste ikke andet end yoghurt i 3 uger, da hævelsen ikke forsvandt. Efter de 3 uger gjorde den stadig ondt, men min piercer forsikrede mig om, at det var normalt. Nogle piercinger hele hurtigere end andre, sagde han. Nogle dage senere 'flækkede' min tunge, og der kom et løst stykke, der nærmest dækkede den øverste kugle. -Min piercer sagde igen, at det var normalt, og at den nok skulle forsvinde igen. Det gjorde den også, ca. 6 uger senere! efter det løse stykke forsvandt, gik det okay i ca 3 måneder. Men pludselig begyndte den at gøre sindssygt ondt igen! Min tunge var så øm, at jeg næsten ikke kunne bevæge den inde i munden!Men stædig som jeg var, bed jeg smerten i mig og håbede det ville blive bedre. -Men det blev kun værre. Derfor besluttede jeg mig for at tage den ud en morgen inden jeg skulle i skole. Tog piercingen ud 06.34 da den igen gjorde vildt ondt, og 06.37 var al smerten væk -Og har intet mærket siden!! Måske var jeg bare uheldig, men synes trods alt jeg gav den chance for at hele. Havde den lidt over 6½ måned, inden jeg opgav den..

-Er ellers ikke normalt en pyllerøv, har haft 5 piercinger gennem tiden, og har også tattoo nu.

-Vil også lige sige, at det på ingen måde er min piercer der har lavet den forkert. Han er en af de mest anerkendte piercere i landet, og har den dybeste respekt for ham. Fik han til at undersøge den flere gange og den var lavet perfekt, min krop ville åbenbart bare ikke acceptere den.

Synes ellers tungepiercing er vildt fedt, men det fungerede desværre ikke for mig. -Vil idag gerne have en ny, men har et grimt 'ar' på tungen, og en 'brusk-lignende' masse der hvor staven gik igennem. Så jeg tør simpelthen ikke få den lavet igen.

Det her var nok ikke den lykkelige historie du ønskede at høre, men du skal være forberedt på at det kan gå galt, meget galt.

...

Charlotte Noermark

0
0
Svar på denne tråd

Lad vær med at spise
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 19:27

kebab og drikke en øl dagen efter du har fået den lavet

Man føler at man skal dø :D

Held og lykke. Har haft min i et år nu, og kan sgu ikke få lortet ud :D

0
0
Svar på denne tråd

CBK - er det ikke
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 20:24

kan sgu ikke få lortet ud

er det ikke ulækkert at have i munden??

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 20:30
0
0
Svar på denne tråd

Hæahahah
Forfatter: 
Dato:  19-03-2009 20:46

@!#$ har jeg så aldrig prøvet at have i munden

Det der menes med det, er, at min tungepiercing har klikket sig fast(divs, jeg kan IKKe skrue den ud) ...

0
0
Svar på denne tråd

jeg har haft min
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 11:43

i omkring 10 år, og har aldrig haft problemer med den.

Vicky Mathiesen

Bedækning 2009:

Tradition does not mean preserving the ashes

but keeping a flame alight

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-03-2009 21:19

Så blev pigen her en tunge piercing rigere kl.18.30... Hehe... jeg har fået den lavet hos copenhagen body extremes, Muffe har lavet den, super service, søde mennesker, det gjorde ikk specielt ondt... Men jeg holder mig dog fra a spise aftensmad idag, ellers står den på isvand og youghurt... hehe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider