|
|
| Hvad koster et bryllup. |
| Forfatter:  |
sugarpop ♥minimule♥ |
| Dato:  |
18-03-2009 18:21 |
|
Hvad kostede jeres bryllup??? Tøj til dig tøj til ham tøj til evt. brudepiger/svende Mad Underholdning Udsmykning Lokaler Hvor mange mennesker var der med? Og hvordan holdt i det??? Det er bare så jeg kan få en ide om, hvor meget vi skal spare sammen inden vi har råd til det ... Vil giftes i kirke, og har snakket lidt om at holde det hjemme, så det skal ikke være sådan at det skal være skrabet, men heller ikke alt for dyrt, hvis i forstår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha det blir dyrt... |
|
|
100.000 kr! Så kan du få det hele uden at røre en finger! Men hvis du er lidt snildt og har en tante der kunne tjene en tusse på at servere så kan du gøre det for måske 10.000... Mit bryllup: Min kjole: ca 2000,- Hans tøj: ca 1500,- lokaler: 300,- mad: 99.- pr couv musik: cd og sange Udsmykning: måske 1000,- brudebuket og matchende blomster til bordene: 700 Lidt frisør til mig: 600 Drikkevarer: hmm øl, vand og vin fra Tyskland: Måske 500 Kørsel fra rådhus: En kollega i min mands lastbil = gratis Så ialt omkring 10.000
Hilsen fra Strit 77
-Part-rytter søges til 1´er pony i Gesten. 2 gange ugentligt. Se præs. eller HER -Ikke noget der ikke kan limes... Bullerklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmnnee |
|
|
Kommer det ikke an på hvordan man vil have det gjort og kan få det gjort, og til hvor mange mennesker mv.....???! Altså hvor meget vil i have ink. ??? Kender i evt. nogle der kan hjælpe/har gode forbindelser...(f.eks. en kok, en med noget lokaler, en der kan fotograferer osv. osv. - så kan i jo evt. snakke med disse og måske få det i bryllupsgave måske med lidt ekstra betaling...;O) Vil i leje el. købe tøj ? Hvor mange gæster regner i ca. med? Og hvordan med menuen? (jeg har været til et bryllup hvor de havde lejet en "soft ice" maskine alt ink. i stedet for kage dessert...det var en enorm succes !!!!) Held og lykke med det..;o) Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning! Bedækninger tilbydes! Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg følger |
CamillaX |
18-03-2009 18:34 |
|
lige med her da jeg ingen anelse har om hvilke beløber det løber op i. Men jeg ved at jeg ihvertfald IKKE vil mangle noget og alt skal være efter drømmen Dermed ikke sagt dette ikke kan gøres billigt, men jeg tænker at vores engang i fremtiden bliver som vi drømmer om og så er prisen ikke helt så afgørende  Der er vel også udgifter til: Fotografering Kørsel fra kirke, til fotografering, til fest osv Kagen ?:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja selvfølgelig |
sugarpop ♥minimule♥ |
18-03-2009 19:02 |
|
også fotograf kørsel (Gerne i hestevogn) kender en kok, der laver god mad og kan måske også lave kage (Har ikke snakket med ham endnu) Er selv uddannet blomsterdekoratør, så kan og vil jo selv lave brudebuket og dekorationer.. Elsker også at bruge mine hænder og er god til det, så udsmykning, bordkort/pynt mm. laver vi også selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
alt inkl. så plejer man at sige 1000 kr pr. gæst for sådan et bryllup, så kommer der 50 gæster så bliver det 50.000 kr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores bryllup |
|
|
Vi blev gift hjemme i haven, holdete festen i carporten, mad lavede min Mands kollegaer (han er kok) drikkevare købte vi i tyskland, så lejede vi en sluce ice maskine samt jukebox, desuden spillede min lillebrors band live musik. Fotograf lejede vi udefra. det kosted alt i alt 60000 kr se evt billeder her: www.facebook.com/ album.php?aid=6447&id=...c4673c906b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brylllup |
|
|
Vores løb op i ca. 60.000 for 51 personer i alt. Leje af bil, forsamlingshus, fotograf, bordekoration (hjemmelavet) brudebuket, øl og vand fra Tyskland, musiker og kok med 3 retter mad og natmad, brudekjole og jakkesæt til manden. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa.. |
|
|
jeg vil da gerne komme med et bud på vores bryllupspris. vi var 26 voksne og 10 børn. min kjole og tilbehør: 5000kr. mandens tøj: 1500kr. ca. alt mad: 4500kr. leje af forsamlingshus: 2100kr. bord dug og pynt: 700kr. drikkevarer: 1500kr. så er der også vielsesringene, de kostede 5000kr så ialt vel ca. 20300kr held og lykke til jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pyha vores |
|
|
bryllup lå i ca 100,000 kr klassen! Tøj til mig.(alt inkl) ca 10.000 kr Tøj til ham. ca 5.000 kr Frisør til mig ca 600 kr Tøj til vores 2 små piger ca 1.000 kr Musiker ca 3.500 kr Indbydelser ca 800 kr Fotograf inkl. takkekort ca 4.000 kr gave til forlover/min far ca 1.000 kr Bryllupskage ca 3.500 kr Reception/fest alt inkl. ca 60.000 kr Blomster ca 1.000 kr Engangskamera ca 500 kr Risposer og slør til biler ca 500 kr og sikkert noget som jeg har glemt. Kørslen i hestevogn fik vi heldigvis foræret, da jeg kender ham og har hjulpet ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bryllup |
|
|
Vi blev viet i kirken. Reception blev holdt hjemme i haven / udestuen, og festen blev holdt i et stort telt, også hjemme. Al maden var hjemmelavet, bordpynten ligeså. Min fætter var fotograf, han har et knaldgodt kamera. Transport til og fra kirken blev klaret af en ven i vores egen bil. Derudover var der udgift til kjole, ringe, brudepigekjoler, bruket og knaphulsblomster, leje af jukebox, borde og stole m.m. Min mand var iklædt sin gallauniform fra jobbet (politibetjent), så det var gratis. Vi havde 5 hjælpsomme alfer til at stå for servering og afrydning, de blev også honoreret med en fin gave. Alt i alt brugte vi ret præcist 40.000,- og det mener jeg bestemt ikke kunne gøres billigere. Vi havde 50 gæster. Held og lykke med den store dag, når det bliver jeres tur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan da se |
sugarpop ♥minimule♥ |
19-03-2009 09:55 |
|
at der er stor forskel på hvad det har kostet jer, og kan da også se at vi skal spare sammen nogle år endnu... Men det er selvfølgelig afhængig af ens ønsker, om hvor dyrt det bliver, men vi må jo lige undersøge markedet og finde ud af hvad det skal være af de forskellige ting og så finde frem til en pris, eller også sige en pris og så holde de der inden for... ¨Men håber da at vi kan få penge nok inden for at par år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg regner |
|
|
med at skulle bruge MAX. 100.000 kr. Vi bliver omkring 80 personer og jeg har regnet det igennem en del gange efterhånden 
Sagde Janne
Sælges: 2/3 bøtte mikrovital Lædergjord med maveplade - Send PB -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum |
|
|
2000 kr men det var rådhuset efterfulgt af en reception et par mdr senere. Vi brugte istedet 50.000 kr på en rejse 1 måned til malaysia som bryllupsrejse. Det var en priotetssag,iøvrigt gad jeg ikke et glo bryllup, så vi blev gift i al hemmelighed,rejste om aftenen og sendte så brev hjem med indbydelse til receptionen  Blev holdt i haven med telt,svorger lavede maden(han er kok) svigerforældrene ´betalte maden,mine forældre drikkevarene. Og vi selv betalte pynt og sådan lidt småting der nu sku bruges.
Mor til skønne maddie 24/5-08
Lækker pony sælges se præs. Lækker suzuki swift glx model,med 40.000 kr ekstra udstyr.sælges fra 2008.Skriv for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi brugte rundt regnet omkring 80000 kr inkl en bryllupsrejse til Cypern.. Vi var 55 til festen, og vi rørte ikke selv en finger udover invitationer, bordkort osv.. Som andre skriver, kommer det jo lidt an på, hvad du selv og andre kan bidrage med 
Venlig hilsen Pia Dansk Varmblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Den kan koste lige så meget i vil bruge på den;-) Tag et kig på de forskellige bryllupssider, det giver god inspiration, jeg kan bla. anbefale www.brudoggom.dk Super god side! Mvh Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|