Jeg boede for 18 år siden, 1 år i en plejefamilie, inden jeg blev gammel nok til at komme på kostskole i 1 klasse. Jeg holder meget af de mennesker, og vi har snakket sammen i telefonen et par gange om året, her som voksen, dvs. i 5 år nu. Jeg har set dem 5 gange siden jeg flyttede, bl.a inviterede jeg dem med til min komfirmation og min 18 års fødselsdag. I 18 års gave, fik jeg nogle keramikskåle, jeg kan huske de havde nogle magen til, jeg bare elskede. Dem smadrede min venindes kat ved et uheld. Og så fik jeg en mappe de havde lavet. De havde gemt ALT om mig, det år jeg boede der. Skolepapirer, breve fra mine forældre, tegninger osv. Blev bare så glad, da det er det eneste jeg har fra min barndom, hvis man tæller billeder fra.
Nu skal jeg besøge dem her sidste søndag i juni, når familien er på de kanter, da vi skal til gammel-elev-dag, på min 1 kostskole.
Jeg havde så tænkt mig at få lavet nogle kopier af nogle af de billeder jeg har fået af dem, og så til nu. Ville lave en skabbook(staves?) til dem. Ville du blive glad for dette. DA jeg flyttede fik de ikke flere plejebørn, da de syntes det var for hårdt at sige farvel