Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ville du blive glad for dette?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 22:47

Jeg boede for 18 år siden, 1 år i en plejefamilie, inden jeg blev gammel nok til at komme på kostskole i 1 klasse. Jeg holder meget af de mennesker, og vi har snakket sammen i telefonen et par gange om året, her som voksen, dvs. i 5 år nu. Jeg har set dem 5 gange siden jeg flyttede, bl.a inviterede jeg dem med til min komfirmation og min 18 års fødselsdag. I 18 års gave, fik jeg nogle keramikskåle, jeg kan huske de havde nogle magen til, jeg bare elskede. Dem smadrede min venindes kat ved et uheld. Og så fik jeg en mappe de havde lavet. De havde gemt ALT om mig, det år jeg boede der. Skolepapirer, breve fra mine forældre, tegninger osv. Blev bare så glad, da det er det eneste jeg har fra min barndom, hvis man tæller billeder fra.

Nu skal jeg besøge dem her sidste søndag i juni, når familien er på de kanter, da vi skal til gammel-elev-dag, på min 1 kostskole.

Jeg havde så tænkt mig at få lavet nogle kopier af nogle af de billeder jeg har fået af dem, og så til nu. Ville lave en skabbook(staves?) til dem. Ville du blive glad for dette. DA jeg flyttede fik de ikke flere plejebørn, da de syntes det var for hårdt at sige farvel

0
0
Svar på denne tråd

ja!!...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 23:01

Helt sikkert!! Det lyder som om, de stadig har dig, i deres hjerter.. og så varmer det, når der er lagt arbejde i gaver..

Jeg er selv døgnplejemor og ville blive lykkelig, hvis mine plejebørn, når de bliver store, vælger at holde kontakten..

Vores hjerter, ved jo ikke, at I ikke er vores børn.. :-)

Rigtig god íde!!

Hane købes, helst sydsjælland.

0
0
Svar på denne tråd

Tænker..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2009 23:52

Ideen er fin, men tænker lidt tror du ikke de har de billeder, da de jo har givet dig dem??

Synes det er dejligt når kontakten, holdes ved lige.

Har selv haft børn i aflastning og har nogle venner som har flere børn i pleje, de har også kontakt med dem som er flyttet hjemme fra..

Satis temporis mihi est

( Jeg har tid nok)

.

0
0
Svar på denne tråd

held og lykke
Forfatter: 
Dato:  14-03-2009 22:06

Jeg ville blive rigtig glad for en scrab-bog af hele dit liv, både da du var hos dem, da du forlod dem og frem til idag - det er jo den del de ikke har set...

held og lykke med mødet :-)

Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider