Efter at have siddet klistret til skærmen i små 3 timer gav det svenske ticnet sig ENDELIG og jeg kom igennem til det hellige indre hvor billetterne til ekstrakoncerten 1 augusti ku bestilles 
Desværre havde jeg glemt min mobil derhjemme, så var helt alene, af den grund at psykologi undervisningen i dag var aflyst, det havde jeg så ikke set. Men det er så ok, da internet forbindelsen hjemme ved mig er håbløs, og nu ville jeg bare forsøge at få de billetter!
Aldrig har jeg trykket SÅ forsigtigt på tastaturet, som om tasterne var lavet af små dunede kyllingehoveder for TÆNK hvis man tastede forkert!
Tastede min adresse og min bank kode- HEREFTER INDTRAF KATASTROFEN!!!!!! TICNET VILLE HVERKEN EJE ELLER HAVE MIT KORT!
prøver 3 gange- lortet viker bare ikke!
Har jeg taget min mobil med mon? Yes den er der sgu!!!
Ringede til veninde-telefonsvarer
Ringede til min mor-telefonsvarer
Ringede til min far- hans kort er så slidt han ikke kan se cifrene WHAT? Ja ring til din mor, hun er derhjemme
Ringer igen til mor- MOR DANKORT NU!!!

Jeg skulle bare nævne hvilket livsvigtigt emne det gjalt, U2.
Jeg har været U2 fan i mange år nu, så de kender til mystiske reaktioner når bandet med det korte navn er involveret.
Registrerer min mor som kunde, indsætter adresse, indtaster kortnummer og kode...
FEJL! Argh.............ARGH!.............
Finder mit hoved og prøver igen. Tænker på de små kyllinger under tastaturet. Betaling gennemført........
BETALING GENNEMFØRT???????
Yes! IN THE NAME OF LOVE 
Søde mor taler beroligende til hendes maniske datter i 5 minutter til dennes puls igen er nede i nærheden af normalt.
Mig, kæresten og min veninde skal afsted. YES!