Har samme problem med min den ene hund... Han æder ALT han kan komme i nærheden af, og har INGEN "jeg er mæt nu"-knap. Hvis han fik adgang til det, ville han såmænd æde sig ihjel...
Jeg har prøvet at ha 2 kg mel smurt ud på gulvtæppet, og en hund der var smurt ind i melklister fra næsetip til halespids. Et under,at den ikke blev kvalt i det... To gange har den ædt et helt rugbrød, så jeg har måttet ligge vågen hele natten og våge over den, indtil maven var normal igen... Og sådan ku jeg blive ved...
Min anden hund derimod skal lokkes til at spise, og spiser sørme ikke alt og ikke bare fordi JEG mener at det er spiseid. Den hund kunne, og ville nok ha bedst af, at ha maden stående fremme hele dagen.
Så jeg har to VIDT forskellige hunde, selvom størrelsen er ens 
Her er alt spiseligt også bag lås og slå eller i køkkenskabe over køkkenbordet. Jeg bløder også tørfoderet op med vand, og blander det med ris eller kogte grønsager. Somme tider får han lidt vådfoder i. Af og til får han havregryn med vand, det mætter. Han får minimum en rå gulerod om dagen at gnave i, og så også tit kraftben, som kan gnaves i i mange timer.
Han får foder to gange om dagen, somme tider deler jeg det i tre små portioner over hele dagen, hvor den ene portion går som godbidder.
Men jeg vil da følge tråden her, og se om der kommer flere gode råd til altædende og evigt sultne hunde