Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Åhh en herlig dag..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 20:10

Ja jeg havde jo idag min afspaseringsdag, så en skovtur skulle jo planlægges.

Anne sn her fra Hn ville jo gerne med, så vimødtes på avnstrup med hypper, volvo og trailer.

Selvf. begyndte det at regne, indne vi fik sadlet op, men pyt, lidt vand tager vi jo ikke skade af.

Shila var i hopla, den skøre krampe, men da hun så anne havde sin dejlige PRE hest med, ja så var der igen ro. Annes hoppe har bare en super indvirkning på andre heste, så det blev en herlig skovtur.

Nu er det jo en del år siden, jeg rigtigt red lange ture i hvalsøskoven på shilas søster cabrina, så et kort var medbragt, men vi kom da rundt uden at ride fejl.

Skoven duftede og stien var god fugtig, så det ikke var hårdt for heste hovene at gå i. Men vi valgte de store veje og undgik ridestien, som var godt våd og mudret.

Shila slappede godt af og jeg nød, at hun er ved at fatte hvordan jeg helst vil ha hende til at gå, nu hvor formen skal lægges før det første landistance stævne.

Løs tøjle og selvbærende, med en frisk fremaf rette skridt og trav. Let anspring i galop, uden at skulle støttes på tøjlen, og stadigvæk med god bæring.

Jeg nød hendes måde at arbejde på og sendte mange tanker til hendes søstare cabrina, for jeg kunne godt mærke, at shila har de helt samme evner for at gå langt og stadigvæk afslappet.

Nu mangler jeg bare at lære hende, at vi godt kan være alene i skoven og stadigvæk arbejde på samme måde.

I weekende, står den på endnu flere skovture, denne gang bliver det så i skjoldnæsholmskoven. Hvis ikke en fra klubben vil med, ja så har jeg besluttet, at det er tid for shila at lære hvordan vi klarer turen alene.

Brændeovnen buldre godt, der er en god varme i stuen og jeg putter mig med et tæppe. Nyder dagen fuldt ud og sidder her med et stort smil. For man kan jo ikke andet, når man har haft en helig tur i skoven på sin lille hyphest.

Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden.
Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig

vognmand/entrepenør

Per Christensen 20285450

0
0
Svar på denne tråd

det lyder
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 20:32

da som en helt igennem god dag.

Dem må vi ha nogen flere af

mvh c

0
0
Svar på denne tråd

hvor skønt
Forfatter: 
Dato:  10-03-2009 06:27

Ihhh hvor lyder det da hyggeligt.( øv Karina ønsker sig også en brændeovn ).

Jeg nyder også selv at ride i terrænet,dog helst med spring indlagt.

Men bare det at komme ud i naturen er jo skønt .Følge med i årstiderne,lugten af jord,grønt,væk fra stress osv .Ja og så samarbejdet med hesten selvfølgelig .

Mvh Graven

Fronerthig Prince Teyrnon,FLYing Star

Tilbyder bedækning.

Staldjob fra april tilbydes .
Part tilbydes i Oldenborgvallak . ( Hjælp Jan med Maxi)

0
0
Svar på denne tråd

lyder som en
Forfatter: 
Dato:  10-03-2009 10:36

Super hyggelig tur. ;-)

Stald Østergård

oestergaard.upfront.it/Forside

Box udlejning

Bedækning V/ Falkhan Expresso.

Kh/ Christina.!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider