Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilken musik til 30 års fødselsdag?
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 22:13

Hej Ænder.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp, da jeg om ca. 3 måneder, bliver 30. Jeg har styr på det meste, bare ikke musikken. Der kommer en del af den modne generation.. Det vil være forkert, at sige, de er ældre, da de er mellem 54 og 65 år.. De kan godt lide musik som Sweethearts, På Slaget 12 o.s.v., men da der også vil komme en del unge mennesker, synes jeg ikke, at det er den slags musik, der skal spilles. Jeg ved godt, at det er min fest, og dermed mig, der også bestemmer musikken, men jeg vil gerne have noget musik, som både unge og 'gamle' kan høre. Kan selv godt lide musik som Metallica o.s.v., men det bliver jo nok lidt for voldsomt for de 'ældre' gæster. Er der ikke en mellemting, så alle synes, det er en fed fest?

På forhånd tak!

Mvh. Stine

- Nu med part på Bacardi Breezer

* * *

I'll get back to you, God knows I try, but I still lose.
And I get back to you, these days run by, but I still lose.

- Neverending White Lights

* * *

0
0
Svar på denne tråd

dumdidum
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 22:47

Abba er da altid et godt bud. Queen er også et godt bud.

Ellers kan man flere steder leje jukebox. Så kan gæsterne selv vælge hvad de vil høre :)

Rigtig god fest :)

Just do it !

DV/Oldenborger/Hannoveraner

0
0
Svar på denne tråd

80'er musik(
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 08:05

Den sidste 30 års fødselsdag jeg var til, der blev der spillet 80'er musik og det var helt vildt godt. Alle både unge som gamle kunne lide musikken og der blev danset og sunget rigtig meget:-)

Lækker lejlighed med havudsigt og tagterrasse i Bulgarien udlejes

se www.123hjemmeside.dk/bulgarien

0
0
Svar på denne tråd

Vælg musikk
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 09:41

fra det år du blev født. Så giver det mening for alle. Og der er nog rigeligt at vælge mellem. Da blant andet ABBA som jo har genoppstået i det sidste, men som også vi godt voksne kan huske og ha relation til.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 11:39

til min kærestes 30 års fødselsdag lejede vi en jukebox, og det var bare super god musik!

Gæsterne var fra 14 dage gamle til 85, og der var musik til alles smag. Folk gik bare op og valgte det de havde lyst til.

Dog havde vi til spisningen ønsket "stille" musik så vi kunne tale alm sammen.

Det kan klart anbefales!

"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"

Unette, Amadeus, Hetja & Kevin - mine hypper!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 11:49

Ellers skal i da få et band ud at spille, de spiller jo som regel lidt af alt det som folk kan lide :)

Jeg støtter nyt-hesteliv

www.nyt-hesteliv.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 12:04

Jeg har lige været til 45 og 50 års fødselsdag.

De havde fået et band ud, der hedder Keinstein. De har taget alle mulige gamle danske hits, som "Mormors kolonihavehus", "I en lille båd der gynger" osv osv. Og så havde de lavet selve musikken mere rocket. Det var simpelthen super godt..

De kommer ind i læder bukser og læderveste, og ligner sådan nogle badguys, og man tænker, hva faen er det nu for noget. Men ligeså snart de går i gang, er det bare kanon, og giver en super stemning.

Kan godt fortælle dig, at både de unge og de ældre på 70-80 år hoppede og dansede rundt. Det var bare super godt.

Det var noget både de ældre og unge kunne forholde sig til..

De er fra Esbjerg, men kører rundt i hele landet. Hvis man skulle have dem i Esbjerg og omegn kostede det 5000 kr, for 2 timer. Hvis de skal længere væk skal der ligges kørsel oveni..

Her er lige en hjemmeside.. http://www.keinstein.dk

Venlig hilsen Cathrine

www.trendgirl.dk

***gratis mode på nettet***

0
0
Svar på denne tråd

Jukebox
Forfatter: 
Dato:  09-03-2009 18:13

Hejsa.

Jeg er ligesom andre også tilhænger af den idé med jukeboxen.

De sidste mange gange vi har holdt noget, har det været med sådan en.

Vi har haft brugt party-jukebox.dk, som er leveringsdygtige i mange forskellige ting til festen.

Et sikkert hit har til vores fester også været slushice maskiner (som er rigtig god til at lave sjove kulørte drinks!!!! ) fadølsanlæg, diskokugle og popcorn maskine.

Rigtig god fornøjelse

Velgående dressurhoppe på 5 år sælges.

Se mere under "Zamira Brentedal" på præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider