Ja så blev det søndag. Godt nok ikke en søndag morgen som jeg havde bestilt. Nej der stod morgen sol på programmet, så jeg blev da lidt skuffet, da det var en regnvejrs morgen jeg stod op til.
Hypperne er fodret og lukket ud på fold, med en stor portion wrap. Så kan de hygeg sig der i en del timer, imens jeg får ordnet stalden og muget ud i stuehuset. håber dog der bliver tid, til en hygge tur i skoven. Mit nye skovkort til skjoldnæsholm skoven, skal jo udnyttes fuldt ud.
Ja det blev jo lidt sent, inden sengen blev fundet i går aftes. Sad jo her ved skærmen og fulgte live tv fra herning.
Hyggeligt at se på, men en lidt tam fornøjelse, manglede lidt det der sus, hvor man virkelig føler man får noget for pengene. Var glad for jeg ikke havde købt dyre biletter, og taget turen helt til herning. så havde jeg godt nok ærget mig en del.
Jeg ville dog gerne ha haft råd til en tur til Herning. Men krisen betyder jo meget lidt at lave i vores branche, så niks, der skal spares.
Men ok, så kan jeg heller ikke gå bag efetr og ærgre mig over, at jeg har brugt for mange penge på udstyr, som måske alligevel ikke var nødvendigt.
Så kom ikke og sig, at krisen ikke er godt for noget
.
Nå! jeg må vist hellere se at komme i omndrejninger, 1/2 time mere her på Hn, men så er det også sluk tid. For ellers når jeg slet ikke, alt det der står på programmet idag.
Kan i nu alle sammen ha en dejlig dag, og jer her fra HN, som er i Herning, jeg er kun en meget lille bitte smule misundelig på jer
.