Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen alle sammen..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 07:38

Ja så blev det søndag. Godt nok ikke en søndag morgen som jeg havde bestilt. Nej der stod morgen sol på programmet, så jeg blev da lidt skuffet, da det var en regnvejrs morgen jeg stod op til.

Hypperne er fodret og lukket ud på fold, med en stor portion wrap. Så kan de hygeg sig der i en del timer, imens jeg får ordnet stalden og muget ud i stuehuset. håber dog der bliver tid, til en hygge tur i skoven. Mit nye skovkort til skjoldnæsholm skoven, skal jo udnyttes fuldt ud.

Ja det blev jo lidt sent, inden sengen blev fundet i går aftes. Sad jo her ved skærmen og fulgte live tv fra herning.

Hyggeligt at se på, men en lidt tam fornøjelse, manglede lidt det der sus, hvor man virkelig føler man får noget for pengene. Var glad for jeg ikke havde købt dyre biletter, og taget turen helt til herning. så havde jeg godt nok ærget mig en del.

Jeg ville dog gerne ha haft råd til en tur til Herning. Men krisen betyder jo meget lidt at lave i vores branche, så niks, der skal spares.

Men ok, så kan jeg heller ikke gå bag efetr og ærgre mig over, at jeg har brugt for mange penge på udstyr, som måske alligevel ikke var nødvendigt.

Så kom ikke og sig, at krisen ikke er godt for noget .

Nå! jeg må vist hellere se at komme i omndrejninger, 1/2 time mere her på Hn, men så er det også sluk tid. For ellers når jeg slet ikke, alt det der står på programmet idag.

Kan i nu alle sammen ha en dejlig dag, og jer her fra HN, som er i Herning, jeg er kun en meget lille bitte smule misundelig på jer .

Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden.
Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig

vognmand/entrepenør

Per Christensen 20285450

0
0
Svar på denne tråd

Jamen godmorgen Inger
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 08:30

Ja her lød der også et HØJT suk, da bettemanden kom ind og vækkede mor kl 6

Jeg skulle jo have shinet den bette hingstemand og have taget nogen billeder i det gode vejr, med hans nye udstyr på. Men nej, her står den bare på regn og rusk... ØV.

Så de to hingstedrenge er bare blevet smidt på fold, rimelig fornærmede over det dårlige vejr...

Super irriterende det blæser sådan, for skal have kørt ca. 100 baller løst halm ud fra vores stald, som vi er i gang med at totaltrenovere :(

Sommergræs til hingste/vallakker tilbydes

i Nordjylland.

Til sidst vil vi huske - ikke vores fjenders ord, men vores venners tavshed.
Kunsten at være klog, er kunsten at vide, hvad man skal ignorerer!
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg havde også planlagt
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 08:32

en dejlig lang skovtur idag, men tor det kun bliver en tur i rideklubben, så vi kan få redet lidt i det store ridehus.

Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden.
Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig

vognmand/entrepenør

Per Christensen 20285450

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen..
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 09:04

Venter på den kære opklaring fra vest så jeg kan komme ud at pudse vinduer idag

Måske lidt hyggehavearbejde hvis solen skulle kigge lidt frem

- det skulle der være en lille mulighed for her i Sønderjylland senere på dagen - og jeg bor jo i SOMMERsted

så måske er jeg heldig

Hilsen Betty

Tæl ikke dagene - Lad dagene tælle

Dansk Svensk Gårdhund søges til parring af tæve Sommersted/Haderslev/Vojens

Gitte bog nr 4 og 7 købes

0
0
Svar på denne tråd

Nej, det er
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 09:11

da bare afsted. Jeg elsker at ride i skoven når det regner - træerne giver mig læ for dråberne, og der dufter altid helt fantastisk når det har regnet.

Plus at jeg som regel får det hele for mig selv, da ingen andre gider komme ud i regnen - det er næsten det bedste

/Lisbeth

Klog, klogere, klogest!

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 09:26

Godmorgen Inger og jer andre HN'er.

Jeg vågnede v. 8-tiden og lå og tænkte på min hest, Tøsen.

Der kommer en og kigger på hende på tirsdag. Og jeg håber det går godt. Ønsker inderligt et godt og blivende hjem til hende.

Idag tager jeg ud til passerhesten og hygger lidt.

Senere skal en kammerat hjælpe mig med PC'en, der driller lidt.

Og endelig tager jeg ud til Tøsen i aften.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Søger du en ny bedste ven og skovturshest?

Dejlige og elskelige Tøsen er til salg. Se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

herning
Forfatter: 
Dato:  08-03-2009 09:27

Godmorgen godmorgen, her står den på hygge i sengen med computer og tv2 news, ja jeg er lidt sær

Jeg er lidt træt fra igår, en hel dag i Herning, med masser af mennesker, fine heste og lækre ting at kigge på.

Men jeg havde ikke bestilt billet til gallashowet, jeg så det på nettet fredag. Jeg må sige at jeg også syntes det var en tyndt kop the, Det samme gælder det dressur jeg så i Herning igår. Heste på forparten, heste som blev holdt med MEGET hård hånd, heste som hele tiden kom ud af takt, ja slet ikke det jeg havde forventet. Jeg er ikke frelst, hvis i ved hvad jeg mener ;-) Men det var da ikke pæn ridning.

Og så syntes jeg det var vildt pinligt at den kære kommentator gik helt i selvsving da Andreas Helgstrand red. Hun viste jo tydeligt hvem der var hendes favorit og skal hun ikke være neutral.

Nå men dagen idag skal bruges ved hesten og sammen med familien. Selv om det regner skal hundene også luftes en god lang tur :-)

Forsat god dag til jer alle :-)

Jeg vil hellere være en god original - end en dårligt kopi

SÆLGES

Rigtig pæn Kieffer lusitano dressursadel 17"

Næsten ny Wintec Combi 2000 m. dressur gjordstropper 17"

Kontakt for pris

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider