|
|
| Kæreste med i Herning - Hva syntes han? |
|
|
Jeg havde egentlig set i øjnene, at der ikke blev noget Herning til mig i år. ( Er gravid og det er ski hårdt at gå og stå)
Så jeg havde meldt mig til hestepasser hjemme, da alle de andre fra stutteriet tog afsted heeele fredag.
Sørme om min søde kæreste ikke syntes at vi to skulle smutte til Herning torsdag aften. Hest og Rytter havde gratis adgang og vi skulle se aaalt det staldinventar som var muligt og få prislister på det hele. Såå snedigt med så mange samlet på et sted.
Så vi startede i hallerne med staldinventar og andre større ting. Der var det nemt at komme til og en masse lækre biler som kæreste syntes, var godt placeret, der blandt alt det andet heste tilbehør.
Såå kom vi ind i en af "udstyrs hallerne" jeg skulle jo liiige se nu vi var der.
ARhhhh haa haa haa.... Kærestes forundring over mængden af euforiske hestepiger med favnen fuld af udstyr var ret stor.. Hans beskrivelse af "os" er slet ikke HN værdig.
Hvad syntes jeres kæreste om Herning?
"Det tar lang tid, at få en gammel ven"
Trakehner FAN 
Indehaver af de skønne helsøskende Petia af Wolhøjgaard (07) og Perikon Runehøj (08)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste |
| Forfatter:  |
sandra-olesen |
| Dato:  |
07-03-2009 15:34 |
|
elsker at tage med til Herning - når han har fri.
Han er ellers ikke videre interesseret i heste (foruden vores egne), og interesserer sig ikke for at købe ting til dem.. Men han elsker at rende og rode i kasser, få gode tilbud og shoppe *G*
Han har ikke kunnet være med de sidste par år, men så sender han mig som regel afsted med veninden en dag, og gir mig lidt ekstra penge med *G* Så kan jeg købe mig noget, fra ham af *LoL*
I år kom/kommer jeg slet ikke med.. arbejdet er kommet i vejen.. *suk*
..Sandra
www.PlialiusFoto.dk Seriøs Hobbyfotograf
SØGES: Hus til leje tæt på Aalborg, med plads til heste, eller mulighed for løsdrift.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mand |
|
|
elsker Herning når der er Motocross. Jeg ville aldrig få ham med til hingstekåring, og jeg gad slet ikke høre på hans brok over alt det jeg lige skal se. Nej jeg tager til Herning uden manden og han tager afsted uden mig for jeg har det helt på samme måde med motocross som han har med heste.
Med venlig hilsen Lene Super hoppeføl e. BH Don Romantic/Friedenfürst/Regazzoni sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *snork* |
|
|
Jeg tror min mand ville finde den blødeste, mest bekvemme hjørne at sove i! Heste siger ham intet, så han slipper hvis jeg skal noget hesterelateret Så er det godt man i stedet har en far som gerne vil, og som er lige så tosset med heste. Desværre er der dog ingen Herning til mig i år, ud over det jeg ser på nettet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
Anne-Sofie J |
07-03-2009 17:56 |
|
Vi er lige vendt hjem fra Herning efter en hyggetur fra kl 8.00 til kl 15.00 hvor vi kørte til Jensens bøfhus og hyggede os inden hjemturen. Vi snakkede frem og tilbage og min søde mand sagde: " Det er egentlig sjovt så der slet ikke er finans krise for heste pigerne i Herning!" Jep  Han grinede også højlydt af mig til tide når jeg så noget jeg måtte eje!
Mvh Anne-Sofie Lazio Taf. Asassy xx-Antares Baunehøjens Dilica-"Uno"Don Diego Og lille Mona.... "Hvem sagde bonderøv..?"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han gider til delvis |
|
|
hej jeg tager manden med om fredagen hvor vi går derinde fra kl 17 ser lidt i staldene på de hingste som vi har valgt til hopperne og serlidt stalde og trailere og så ser gallashow om aftenen.. og så går jeg selv derinde hele søndag, så kan jeg shoppe løs, der gider han ikke være med mvh.liselotte
Dv heste sælges 1 års hoppeføl efter midt west ibi light 1 års hingsteføl efter midt west ibi light 2 stk 4 års vallakker efter Midt west ibi light. 1 5 års vallak www.123hjemmeside.dk/hegnsly 2 føl er s ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæresten med |
|
|
Vi var afsted hele fredag - og kæresten blev slæbt med i alle hallerne, i staldene og til et par rideklasser i hal b. Det var helt OK. Tror faktisk han hyggede sig, der kom i hvert fald ingen ytringer om det modsatte 
Mvh Mette
Lille Hovgaard Hestepension Pr. 1. maj 2 ledige bokse
SAFEMATE folealarm lejes fra medio april
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mand |
|
|
Min mand var med forrig år til herning, en enkelt torsdag. Men han NÆGTER at tage med fremover, han syns det er død-sygt. Så han har lovet at han fremover altid vil blive hjemme med vores søn Frederik og hygge sig.  Så jeg tager til Herning med min mor og hygger og jeg syntes det er fair at Henrik ikke gider tage med, det er jo mit job, og jeg tager ikke med på messer med hans job. Kh mette
The winner takes it all! Bliv en del af Team Lodberg
Team Lodberg Riders Coaching Undervisning og uddannelse af hest og rytter tlf. 20924205 www.team-lodberg.dk
Næstformand af Bullerklubben Også på Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mand med i Herning |
|
|
Min mand og jeg var afsted fredag formiddag. Faktisk var det ham der forslog at vi skulle tage afsted. Det er første gang han har været med. Han var noget forundret over, at ridesporten kan trække så mange mennesker til, især når han sammenligenede det med andre sportsgrene. Det fedeste ved det hele, var nok at han trods de mange "heste-tossede" mennekesker, nød dagen og spottede et par gode tilbud vi købte med hjem  Hilsen Rikke
Med sandhed kan man komme overalt, tilmed i fængsel!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kæreste |
|
|
gennem snart 19 år har været med i Herning MANGE gange  Og nej - han er slet ikke heste-interesseret! Han hjælper gerne til med hestene derhjemme og tager også gerne med ud på rideskolen (har den unge stående derude) når jeg skal ride, tage heste ind eller lign. Så når vi tager til Herning, så går han ind og ser på biler, trailere, beslagsmedekonkurrencen og lign. - og imens klapper jeg Hest & Rytter messen af 
Hilsen Jannie med Super Sisse og Sammie Superstar 
www.nokke.dk webdesign og grafisk arbejde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Herning. |
Katrinen |
07-03-2009 23:11 |
|
Min mand gider heller ikke Herning. Han var med siste år for at samle inspiration til vores løsdrift, men sagde pænt nej tak i år. Iøvrigt var der ingen finanskrise hos os, men vi glædede os over de mange billige tilbud. Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi var afsted sammen til |
|
|
gallashowet sidste år. Hans kommentar "det er da meget godt, men du skal ikke regne med at jeg lige tager med hvert eneste år". Vh. AnjaR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaa........ |
inger christensen |
08-03-2009 08:37 |
|
min kære gemal, tor jeg nok kunne få tiden til at gå. Han ville trisse rundt og hygge sig, møde alle de mennesker som han kender, ja han er jo den type, som altid møder nogle han kender, lige meget hvor i landte vi befuínder os. så han ville ikke kede sig. Men han fik kun lov at tage med, for at jeg fik en god chauffør til køre turen.
Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden. Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig vognmand/entrepenør Per Christensen 20285450
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja min var |
|
|
med et år og syntes det var ok, så meget at da jeg ikke kom afsted i år tilbød han at kører med, men jeg ville spare pengene, så i stedet har vi aftalt, at vi til næste år lejer et sommer hus, og tager en 3 dag i herning, så må vi se om han over det bag efter for han hved ikke helt hvad han går ind til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mand med i Herning |
|
|
Jeg havde min mand med i Herning sidste år og var dybt forbløffet over hvor meget han gik op i det... Han rider ikke, er ofte med tli stævner, men på ingen måde tvangsindlagt til heste. Så det var en super fornøjelse at have ham med og gør det gerne igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste.... |
|
|
Min kæreste var med dernede hele lørdagen. Min kæreste rider ikke selv, men nyder min hesteinteresse og at komme med mig i stalden - og han er ivrig for at lære en hel masse mere om heste. Vi var i Herning kl. 12 og gik på messen hele dagen indtil gallashowet begyndte. Vi var også i staldene og inde og se lidt auktion. Han hyggede sig helt vildt og syntes kun det var hyggeligt at gå og shoppe udstyr sammen med mig. Han fik et andet indblik i hesteverdenen og fik set heste i en kaliber han aldrig har oplevet før. Gallashowet var en kæmpe oplevelse for os begge to, så jo.... han var meget imponeret og vi havde en skide hyggelig dag - og så tager vi sammen derned igen næste år. 
Hilsen Mette
Bates Innova, brugt 3 gange sælges. Se min annonce! 2 billetter til gallashow lørdag i Herning købes!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Min kære kæreste er heldigvis hesteintereseret og har egen hest, så han nyder det ligeså meget som jeg at komme derned.. Måske min shoppelyst er lidt større end hans  Han render rundt og forhøre sig på bokse, trailere og foder.. Jeg snupper udstyret 
Stump - Det' mig!! Lykkelig ejer af de smukkeste hoppeduller -En rigtig hest er en oldenborg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min kæreste var med i Herning for første gang i år, og var meget positiv overfor en tur igen næste år  Han kom derned med min far til kl 17 fredag, og vi så galla sammen. Da showet var færdigt, og vi var på vej ud mod bilen, sagde han at jeg gerne måtte købe billet til ham igen næste år 
"Det er bedre at have elsket og mistet end slet ikke at have elsket"
Unette, Amadeus, Hetja & Kevin - mine hypper!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|