Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Herning live - signal svigter?
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 23:20

Er det kun mig, vis signal svigter igen??

Det er bare en Sort skærm?

Tab
og vind med sammen sind - det er umuligt - men hvis man ikke kan vinde, man skinne.... :D

0
0
Svar på denne tråd

daaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 23:23

Det er nok ligesom slut tumpe :P

Tab
og vind med sammen sind - det er umuligt - men hvis man ikke kan vinde, man skinne.... :D

0
0
Svar på denne tråd

vil du se gallashow
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 23:25

det kan godt være fordi de muligvis har stoppet Gallashowet (hvis det er det du vil se)

der er sket en tragisk ulykke lige da det startede, så de har muligvis cuttet forbindelsen

du kan læse om det på forsiden (der står ikke noget om grunden til manglende forbindelse - men kort om ulykken)

var ikke selv tilstede - men hørte om hændelsen fra en bekendt som var der

Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... Forhåbentlig snart med følmave

Balingo Birkedommergård - Den nye dressurstjerne

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa med dig
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 23:33

Ja det er forfærdeligt det der er sket .. men tror det er slut nu.. men mon ikke man kommmer til at kunne se det på et tidspunkt? lige som med Odense

Tab

0
0
Svar på denne tråd

man plejer jo at kunne gense
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 23:48

tjoh - jeg læste lige lidt i en anden tråd om ulykken - at det vidst ikke rigtig kan ses på videoen - kun høres og fornemmes...

men jeg vil sige at det nok heller ikke er noget jeg ønsker at se - det må være en traumatisk oplevelse at overvære

(har selv oplevet noget lignende for nogle år tilbage hvor vores nabos heste løb på folden, og den ene så blev spiddet af en jernstolpe - jeg håber aldrig at opleve noget lignende igen)

men det er klart - nysgerrigheden om at finde ud af hvad der præcist er sket er stor men jeg tror ikke det gavner at se det

Manilla Birkedommergård - nu som foldbums... Forhåbentlig snart med følmave

Balingo Birkedommergård - Den nye dressurstjerne

0
0
Svar på denne tråd

Re : Hejsa igen
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 23:54

Det ønsker jeg hellere vil hellere se de alm.kür/springklasser.

Tror det var en barsk oplevelse for mange

Tab

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider