Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Har du X-faktor?
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 17:56
Indsat fra nyheden Har du X-faktor?:

Kravet var blot at møde frem i ridetøj, stille sig i rækken for henholdsvis L eller M niveau, og om man var dressur eller springrytter. Så gik udvælgelsen ellers i gang - om hvem der skulle vinde æren af at ride på en af Andreas Helgstrands og Andreas Schous udvalgte superheste.

Udvælgelsen forgik på festlig X-faktorvis efter følgende kriterier:
Alle, der ikke havde redet på L og M niveau til over 65%, blev sorteret fra
Alle, der ikke havde redet egen hest op til landsplan, blev sorteret fra
Alle, der ikke var lyshåret, blev sorteret fra
Bedste dansere

Tvivlen var stor; skulle det være den eneste fyr i flokken der skulle have chancen? Publikum var ikke i tvivl.
Andreas Helgstrands kommentar var: "Ja, det er svært at stille op mod drengene."

Springrytteren Christina blev den heldige vinder på M-niveau og fik undervisning af Andreas Schou på hans fantastiske 6 års, Calisto. Det samme gjaldt for Springrytteren på L-Niveau, Camilla, som fik æren af at ride en af Andreas' ungheste, den 6 årige Confidence.

Begge ryttere var spændte og meget beærede over at få chancen for at prøve disse fantastiske og velredne heste sammen med den kvalitetsprægede undervisning fra Andreas Schou.
Nogle af Andreas Schous guldkorn var: "Vigtigt, giv altid tid", "Vær et skridt foran", "Rid en volte" og "Det skal være let at ride - ikke en kamp".

Da Andreas Schou var ved at være færdig med undervisningen af de to heldige vindere, kom Andreas Helgstrand pludselig ind i hallen på Andreas Schous hest UNO's Safier.
De to topryttere joker venskabeligt med hinanden, mens Schou forsøger at lære Helgstrand lidt om springning. Alt dette til stor morskab for publikum.

I dressuren var det Jannik på L-niveau, der fik undervisning af Andreas Helgstrand på den fantastiske hest UNO Donna Unique, mens Karin på M-niveau fik fornøjelsen af at ride Hønnerups Driver.

Som en overraskelse fremviste Andreas Helgstrand sin nye hingst, Tannen Hof`s Carabas, som for første gang blev præsenteret for så stort et publikum.
Andreas var slet ikke til at få ud af banen og morede sig kosteligt sammen med heste, ryttere og publikum.

Det var et godt, lærerigt og underholdende indslag arrangeret af Dansk Varmblod.

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 18:22

Er der mulighed for at se dette på nettet nogle steder?

- Så noget af det på livestream igår, men den hakkede så meget at jeg opgav.




R M C

*
Vuffen Gizmo

*Medlem af DHPV*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Som R M C
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 18:33

Så nemliig også lidt af det igår. på den tyske side clipmyhorse.orq ufattelig dårlig kvalitet , det hakkede extremt.


Stavefejl er gratis(;

. Sagde Line:P

vil alså være ponyrytter for altid!

hader bare dem der giver hesten skylden, bare fordi' at man ikke kan ride ordenligt!
-Jeg er bestemt ikke fejlfri(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm....
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 19:00

Jeg var inde og se det. Det var rigtig godt, humoristisk osv. men hun red ikke på Driver, som der står i teksten.



At falde er ingen skam,

men at blive liggende.

Der er ikke noget, der så skidt,

at det ikke kan blive værre.


For meget af det gode kan også være godt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 20:06

Ja, tænkte om man ikke kunne se det i et arkiv på nettet? - Siden der har været live streamet.




R M C

*
Vuffen Gizmo

*Medlem af DHPV*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej det var
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 20:16

Fernando (mener jeg) Karin red. Ikke Driver. Og som Andreas sagde i et interview så gjorde Jannik jo et super stykke arbejde igår for det gik jo super med den idag.


Jeg synes personligt at Jannik sad så smukt på hende. Han var virkelig go. Og mon ikke han snart finder en læreplads, den bemærkning kom jo osse lige, det var skide godt!!!


til Jannik.






Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Lille præsentabel ejendom, med plads til et par ponyer sælges. God beligge ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så det igår
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 20:59

så x-faktor igår og det var bare helt kanon..

Fik virkelig meget med :)

Og hvor red Jannik bare Donna flot, hatten af for det!



Nu med den dejlige Pyrus <3


Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!


Hjemmeside: http://www.bricksite.com/Pyrus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Andreas
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 22:39

red selv Hønnerups Driver igår( TOTAL LÆKKER HEST ). Det var super godt, og jeg fik nogle gode tips med hjem til mine unge heste, som bla. Stop og Frem. Syntes Andreas S. var meget dygtig og gav et super flot indtryk af hvordan springningen også kan være top kontrolleret, og virkeligt smukt at se på.

Alt i alt spændene,lærerigt og super humoristisk.


Tina.


Ps. 2 pladser ledig til Thomas Sigtenberggaard kursus den 14-15/3. Se under Arrangementer : Dressur Kursus 4200.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *******
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 07:12

Jeg var også inde og se det og det var bare FANTASTISK godt....

Super lærerigt og sjovt. Stor Ros til de to andreas'er for det gjorde de sq godt....


Glennie Aagaard & The Royal Eternity


www.glennie-aagaard.dk

Amatør/Hobby Fotograf


Billig Smart 4års hoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 diskrimination
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 08:33

Sig mig - er jeg den eneste som syntes det er meget mærkeligt at alle som ikke var lyshårede blev sorteret fra?


Syntes det stinker af diskrimination!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 08:40

Hele showet ligger på http://www.clipmyhorse.org nu





Prinsessen <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 18:08

Synes det er lige i overkanten at antyde diskrimination pga. et skørt "kriterie" for at være med i kapløbet. Jeg er altså reeeet sikker på at det ligeså godt kunne have været de lyshårede der blev skildt ud- men måske blev der sorteret for mange eller for få fra ved at sige det modsatte?


Synes det lyder som en brandhyggeligt arrangement hvor værterne ikke tog sig selv så højtideligt, og lavede lidt sjov og spas.


Og er det ikke lidt det vi mangler i ridesporten? At folk kan være lidt skøre uden at folk bliver forargede og tillægger motiver der ikke eksisterer?


Men det er selvfølgelig altid nemt at finde ud af hvad der kunne have været gjort anderledes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes osse
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 18:54

bare at den med blonderne var sjov.


Jeg var faktisk lidt rystet over Andreas S. Jeg har aldrig opfattet spring som kontrolleret og smukt, kun vildt farligt. Men det har han da lige fået ændret på.


Super godt og sjovt show. Men gud hvor var jeg træt da jeg lå i min seng kl 01.30.






Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.


RIP:

Bedstemor 27/09-28--06/11-08

Far 05/09-47--08/11-08


www.kolbaekgaard.webs.com


Lille præsentabel ejendom, med plads til et par ponyer sælges. God beligge ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pia Svensson
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 19:31

Undskyld mig men den ene springrytter havde nu mørkt hår såeh ;)

Sjov og spass og stadig taget ud fra hvem de mente passede bedst til deres heste, det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.



Nu med den dejlige Pyrus <3


Soya og Wolle altid i mit hjerte og savnet hver dag!


Hjemmeside: http://www.bricksite.com/Pyrus

0
0
Svar på denne tråd
 
 Clipmyhorse
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 21:32

Hejsa


Jeg kan kun finde live programmer...


Hvor finder man de gamle klip?


Hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider