Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rottweiler som familiehund?
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 17:37

Vi er blevet tilbudt en rottweiler af én af min mands venner. Vi har i ca. ½ år snakket om at få hund igen (nu hvor vi er flyttet), og har pladsen og tiden til en hund (160 m2 hus med ca. 400 m2 lukket have til). Vi bor i udkanten af byen, så der er gåafstand til grusvej, marker osv..

Vi har tiden idet at jeg er fjernstuderende og er hjemme hele dagen, samt at min mand arbejder nat 3 x 12 timer (og har 4 dage fri).

Vi har et barn på 2½ år, han elsker dyr og vores katte.

Hunden er 2½ år gammel, gammel vagthund, godt opdraget, vant til katte og opvokset med små børn. Kan være alene hjemme.

Vi har haft rottweiler før, inden vi fik barn, kender til racen og ved hvad det indebærer med respekt, opdragelse og hundetræning!

Men nu til spørgsmålet, kan I anbefale en rottweiler som familiehund? Det er jo en super dejlig hund, med et dejligt sind osv..

Vi har aftalt at vi lige får tænkt os lidt om, så må vi lige alle 3 komme og hilse på den og så evt. få den på prøve 1 uges tid.

Mvh Moni

Nu med sønnen Jesper, født den 31. august 2006.

Besøg vores hjemmeside, klik her

0
0
Svar på denne tråd

Ja da....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 17:42

Hvis jeres søn ved hvordan man omgåes dyr og den bliver aktiveret og opdraget, for den skal den stadig

Så er det en super familiehund

Nøjagtig som alle andre hunde

0
0
Svar på denne tråd

ja sg da
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 17:50

bedre familiehund findes da ikke!!!!

Siger én der gennem 25 år har haft 3 af slagsen.

De er jo indbegrebet af kærligt familiemedlem der forstår at vise nosser når udefrakommende omstændigheder kræver det.