Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Konemås og ridebukser
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 11:16

Kan man ikke længere købe ridebukser med en normal pasform?

Jeg har nu købt flere forskellige mærker ridebukser, men fælles for dem alle er, at livet nærmest sidder oppe under armene, der er alt for meget plads over bagen og ridebukselår.

Køber jeg et par ridebukser str 38, så passer de i livet, men mås og lår svarer til str 42

jeg har ikke lyst til at rende rundt og ligne en pære med hængerøv og frølår.

Kan man ikke længere få ridebukset der sidder normalt, altså som de blev syet for 15 år siden.

To dejlige vallaker udlånes af længere varighed.

Se beskrivelsen af dem på min profil.

0
0
Svar på denne tråd

Bliv tyk eller sy dem ind.
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 12:04

Du må nok bare følge med trenden og blive pæreformet/småtyk.

Ellers må du hoppe på teen-bukserne med de lave taljer, der er ikke konemås i endnu.

0
0
Svar på denne tråd

pjevs 1,
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 12:48

der er vist noget du har misforstået.

Alle ridebukser er da lavet til mennesker med store maver men uden mås og lår ;) Alle de ridebukser jeg prøver strammer gevaldigt om bagen hvis de passer i livet og passer de på lår og baller er livet 10 cm for stort, suk.

Jeg har tit undret mig over om alle ridekvinder har mandefacon. I øvrigt ikke kun ridekvinder, det samme gør sig gældende når jeg skal købe bukser ellers.

Kira.

0
0
Svar på denne tråd

Er mandefacong
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 12:53

En slank krop, uden brede hofter ???

Nåh men jeg er fan af Eurostar, super buks og så kan de fås med eller uden læg...

Illum !!

.

0
0
Svar på denne tråd

Kira......
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 12:55

Forklar lige hvad mandefacon er

Pia

Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.

0
0
Svar på denne tråd

pikeur...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 13:00

Pikeur laver ange lavttaljede modeller som jeg elsker, især Cindy modellen er god til mig.. og Ciara mener jeg.. men der er mange af dem :)

MED VENLIG HILSEN.

Liv Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

En kvindkrop
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 13:01

Uden overdrevene hofter og lår Som min ;-)

Illum !!

.

0
0
Svar på denne tråd

Nå............................
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 13:04

altså bare alm slank!!!!

Vi er vist ved, at være en uddøende race, Illum.

Pia

Jeg har lige set en signatur der var så god, at jeg har valgt at fjerne min.

0
0
Svar på denne tråd

hvis en
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 13:38

typisk kvindekrop er med brede hofter, ja så må en mandekrop være ingen brede hofter og mænd har også typisk mindre bagdel end kvinder. Og må jeg så lige være fri for det der almindelig slank ;) Jeg er ikke på nogen måde overvægtig, men er alligevel smal om livet og bred om hofterne.

Nej, jeg synes ikke man behøver være slank for at have mandefacon, ligesom man ikke behøver veje for meget for at have kvindefacon, det har noget at gøre med proportioner.

Kira.

0
0
Svar på denne tråd

Pikeur Cindy
Forfatter: 
Dato:  05-03-2009 14:14

Det samme som Liv...

Tag du og hop ned i et par Pikeur Cindy (du skal dog have en str. mindre end hvad du ellers plejer at brug)

Mvh. Anja

0
0
Svar på denne tråd

konemås
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 00:34

Pikeur Cassini er en basismodel, jeg er 46 sommre har 4 børn konemås og lår og de sidder som cowboybukser med alm. talje og passer behageligt,tog dem et nummer større end cowboybukser da jeg bedst kan li at de sidder en lille smule løs ved ballerne.

mvh.

K

Das Glück dieser Erde liegt auf dem Rücken der Pferde

0
0
Svar på denne tråd

Eurostar...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 07:04

Giver Illum ret!

Sværger til Eurostar - de er behagelige, bliver rene hver gang man vasker, og holder evigt.

Har lidt svært ved at vurdere om de passer til folk med eller uden konemås ;-), men de er virkelig en kvalitetsvare.

0
0
Svar på denne tråd

Passer til kvinder
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 07:15

Med en almindelig figur, uden overdrevene hofter, som Jasper og jeg :-)

Og tror pga. læg, at de også passer de andre.

Illum !!

.

Tillykke med titlen Mormor :-) Du ved hvem du er :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jep eurostar
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 09:05

er de bedste.... også selvom man har lidt for brede hofter og for bred mås... -som mig

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 13:19

Jeg må på udkig igen, for dem jeg har , er jeg ikke stolte af at gå med.

Måske ligner jeg en mand i facon, men hellere det end at ligne ridelære Erna Iversen.

Hvad blev der af den gammeldags slags med smalle ben og en masse elasten så de passede alle uanset bagdel og ikke var så høje i taljen at de kan bruges som BH samtidig.

Den der har fremstillet de forskellige jeg har købt, har syet dem efter mottoet. Folk med talje har rø\/ som en balje.

To dejlige vallaker udlånes af længere varighed.

Se beskrivelsen af dem på min profil.

0
0
Svar på denne tråd

hørt hørt
Forfatter: 
Dato:  06-03-2009 23:24

Jeg ved heller ikke hvad der sker for den gængse ridebuksemodel, som absolut heller ikke er flatterende på mig.. kan ikke have der er noget der skal sidde over navlen på mig jeg synes det er ubehageligt, og så står man der med verden længste hængerøv oven i købet, og bobbel lår... nej tak

Jeg bruger pikeur cindy, og synes da ikke ligefrem man kan kalde det en teenagemodel, så lavtaljet er de ikke engang de sidder bare lige under navlen..

Kan bare godt synes det er ærgeligt når man sidder og kigger på alle de smarte farver ridebukser man kan få og så til rimelige penge, at jeg bare ikke kan købe dem for ved faconen vil irritere mig.

kunne da vildt godt tænke mig nogle med tern eller noget, istedet for altid bare at have ensfarvet på. Og så koster cindy alligevel 1300 kr så de to par jeg har af dem må være fint.

0--Antano--0

Næsten ny hubertus classic trense i sort str. full sælges

Se annoncen på min profil

0
0
Svar på denne tråd

Aij altså
Forfatter: 
Dato:  07-03-2009 00:43

NBP..bobbel lår... Den var go' - griner vildt.

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

Søger du en ny bedste ven og skovturshest?

Dejlige og elskelige Tøsen er til salg. Se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider