Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilken hingste skal i se i Herning.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 11:41

Ja nu køre der jo en indkøbsliste til Messen Hest og rytter i Herning. Og så tænket jeg på hvilken hingste i skal se?

På min liste er:

Champion F.P.

Quinton

Cosmeo

Clinton I

Chicago

Cortado

Le Champ Ask

Ci Ci Senjor Ask

Dimant de Revel

Ville også gerne have set Furstenball, men han kommer jo desværre ikke afligevellet.

Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene

Fuldblodsplag søger godt og kærligt hjem.

Vil egne sig særdelse godt til military, dressur, jagt og spring. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH.

0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke om
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 11:49

...vi overhovedet kommer, men hvis.....

Så glæder jeg mig til at gense Hampton og Benidetto fra Jens Meyer. Hampton har en helt utrolig bevægelsesdynamik, der gør det til ren fryd at se ham bevæge sig. Benidetto er en vidunderlig type, ædel og udtryksfuld.

Og jeg ville glæde mig til at gense Rosentanz med Michael Søgård på ryggen.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Bedækning tilbydes ved H-S Janus WMH 120

DV- og WM-Ungheste sælges

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 12:32

glæde mig til at se alle dressurhingstene. Og som Charlotte Rosentanz, ham har jeg en svaghed for. Udover ham vil jeg holde særligt øje med BH Rosoff, JJ Rayban (som jeg har hørt skal være helt fantastisk) og Temptation.

Med venlig hilsen

Lene

Super hoppeføl e. BH Don Romantic/Friedenfürst/Regazzoni sælges

0
0
Svar på denne tråd

Herning...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2009 15:48

Kommer primært for at nyde ALLE hestene, stemningen og ose lidt.. Jeg avler ikke varmblod så jeg er ikke på udkig efter noget specielt.

MEEEEN der er dog én hingst jeg særligt glæder mig til at se. Nemlig pintohingsten - den første brogede hingst nogensinde stillet til kåring i DV. Hedens Miroche (ikke sikker på jeg har stavet rigtigt.)

staldlauge.dk - lækker og typefuld SORT ox hoppeplag sælges.

Far: Falkhan Expresso ox+3363

Mor: Star Runner ox2144/Shah Noir ox

0
0
Svar på denne tråd

Naturligvis..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 11:38

... skal jeg følge Klostergaardens Gilberto :-) Også de to Atterupgaard hingste er jeg spændt på hvordan klarer sig.

Uha jeg glæder mig til at køre afsted lige om snart. Vi "ses" i Herning allesammen.

/Louise

Guldmedalje søster sælges! 3 års Leandro/Midt-West Ibi-Light hoppe sælges. Ud af præstationsfyldt hoppestamme.

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 11:42

dem alle sammen

stald Lillegaard

os med springerne

sælges

1 stk billet til galla-show

lørdag

0
0
Svar på denne tråd

Især BH Rosoff
Forfatter: 
Dato:  04-03-2009 12:37

Vi kommer for at se dem alle, men i år vil vi især fokusere meget på BH Rosoff, da han med 99% garanti skal bruges til vores hoppe i år.

Og vi glæder os til at trille afsted i morgen og være klar til en masse hesteoplevelser og forhåbentlig også nogle shopping ting til rigtig gode priser

;o) Lillian

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider