|
|
| søndagstur i bakkerne |
|
|
efter at ha stået og ventet på den kære bettina med charlie (som ikke åbenbart ikke gad på trailer i dag) valgte min datter og jeg selv at tage i mols bakker. Selv om det var lidt koldt i dag havde vi faktisk en super god tur. Helena som er min datter på 13 år red på sin pony prins, Han er blevet bedre og bedre selv om han stadig er rå, det anden gang han er med i bakkerne og han er bare så ligeglad med ting og andre heste. Kigger dog lidt men ingen ballade. og trailer læsning er intet poroblem han går bare på uden problemer. Og min benjamin syntes det var rart med selskab men han har lidt andet tempo. Og nu jeg lidt træt i kroppen, det vist godt det bare er søndag og ellers afslapningsdag... andre der har fåt redet tur i dag...
Mvh Mona (nu med jensebassen) Stald Dyrhøj Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges se præstation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder dejligt... |
|
|
... jeg har dagens tur til gode - tror det bliver en tur rundt om markerne igen i eftermiddag - ligesom i går.
Og så håber jeg at Baloo i dag husker at han er tilredet - i går havde han glemt det lidt. Så det var en "spændende" tur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ja da.... |
|
|
Vi var 3 på skovtur i dag Super tur, dog med lidt udfordringer for hver især, men god tur  Var dog NOGET køligere end vi lige havde regnet med, plus det blæste en hel del. Så meget for de vejrudsigter  Mvh Janni
OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Var ude på tur alene, og hoppen opførte sig ret pænt, dog mødte vi da nogle farlige hesteædende monstre, men vi overlevede. Dog var det en noget koldere fornøjelse end regnet med... Glæder mig til det bliver forår!!
Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har været i.. |
|
|
skoven med vildhesten.. Skøn tur, selvom jeg havde håbet på lidt forårsvejr..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej altså MONA |
|
|
prøv da lige at jokke i det.... -som om jeg ikke var træt nok af, at min første trailer-"kamp" med Charlie lige skulle være idag, men håber min 3 timers lange tålmodighed bar frugt, så det ikke bliver noget problem næste gang. Vil gerne med på torsdag, hvis det først er om aftenen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En god tur |
|
|
Jeg fik en god tur på min Cargo-dreng, vi startede med at være meget spændte og prustende, og i hvert fald ville han ikke stå stille da der kom en bil forbi, nej da! Men det endte med at vi for første gang i over 3 mdr red alene - de andre to red ind til gården og vi fortsatte, lavede en lille runde på et par 100 meter, og hesten var bare dejligt afslappet og rolig, selv med biler bagfra, ukendte ruter, stolper, plastikposer, hytter osv. Nu glæder jeg mig meget til foråret kommer nu her, så kan vi selv tage på tur igen og slippe for det kedelige ridehus  /Lene
Basse 198? - 15/09/08. "A thousand times I missed you, a thousand times I cried - If Love alone could have saved you, you would have never died"
Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg... |
|
|
har også været på tur i dag. Og som altid en god tur - med de heste er det næsten umuligt at have andet - vågne og energiske, men altid styrbare og beherskede  Og vejret, tjah, det handler jo bare om, om man har taget det rigtige tøj på... Mvh. Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yes, også her. |
|
|
Jeps, Mickey og jeg blev også luftet i naturen i dag  Fandt en fed bakke, som vi tog i galop, wuuuiiii.
Mvh Hanne Med to skøre hestebasser; Mickey og Shakespeare Besøg dem her: www.hanneshest.dk The toes you step on today may be connected to the legs that support the a** you have to kiss tomorrow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heldigvis... |
|
|
.. blev min tur i dag MEGET bedre end i går. Jeg red samme runde - men fra den modsatte side. Og da vi kom til der hvor naboens bøh-pony havde kigget truende efter os (på flere 100 meters afstand) i går, stoppede vi lidt og kiggede ned på ham. Jeg havde klikkeren og nogle gulerødder med, så der blev rost mens Baloo var rolig - og han forblev rolig! Dejligt. Så der var masser af ros hele vejen hjem også. Men jeg kunne godt se da jeg kom forbi det sted hvor han flippede ud i går, at vi har fået trampet en del huller i pløjemarken - det er vist rent held at der ikke også er et stort Lisbeth-formet krater iblandt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|