Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er du viet både på rådhus og i kirke?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 17:37

Ja, kom ud af busken hvis du er viet/gift både på rådhuset og i kirken - altså med den samme person...

Mvh Louise.

*Queen Of F*cking Everything*

11 rotteunger sælges pr. 25. marts.

Send pb. for mere info.

1 ledig boks i Smørum udlejes.

0
0
Svar på denne tråd

rådhus/kirke
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 18:11

Jep, min mand og jeg blev først gift på rådhuset. Året efter ( på samme dato ) blev vi velsignet i kirken.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Bedækning tilbydes ved fjordhingstene

Ågerupgaards Samba

Samt

Unik Frølunde

0
0
Svar på denne tråd

Er du viet både på rådhus og i kirke?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 18:20

Gitte, det er præcis det samme vi skal. På samme dato i år i kirke, som sidste år på rådhuset. :D

Hvordan med papirarbejdet når man skal i kirken, skal man da udfylde ny ægteskabserklæring eller hvordan med det?

Jeg er gået i gang med planlægning af bryllup 2 og så melder der sig pludselig en masse spørgsmål. :)

Mvh Louise.

Send pb. for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

rådhus/kirke
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 18:29

ja når man først er blevet gift på rådhuset, så heder det at man bliver velsignet i kirken, men det foregår på samme måde som et alm bryllup.

Nu er det ved at være snart 4 år siden vi blev velsignet i kirken, så jeg kan enlig ikke huske så meget ang papirabejdet.

Men jeg mener at præsten skulle have de orgainale papire fra rådhuset. og jeg mener ikke at vi udfylte en ny erklæring,

Men det smarteste du kan gøre, er nok at ringe til præsten eller kirkekontoret. De kan svare dig bedre.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Bedækning tilbydes ved fjordhingstene

Ågerupgaards Samba

Samt

Unik Frølunde

0
0
Svar på denne tråd

kirkekontoret
Forfatter: 
Dato:  28-02-2009 18:31

Hæ, ja selvfølgelig vil jeg ringe til dem, men det er svært her lørdag aften. :D

Men tusind tak for svar. :D

Mvh Louise.

Send pb. for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

undskyld mig...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 02:48

Jeg vil bare lige høre jer allesammen: hvorfor????

Jeg forstår ikke hvorfor man vælger at gøre begge dele...?!

Hvis man først har valgt at blive gift på rådhuset, hvorfor vil I så giftes i kirken også (undskyld, velsignes)?

Det er ikke for at hænge nogen ud, jeg forstår det bare ikke... Kunne man så ikke blive gift i kirken med det samme? Eller hvad?

Please svar mig, da jeg virkelig undres

Hilsen Mette

med fjordhypperne

Behandl din hest, som du selv gerne vil behandles

- med respekt!

0
0
Svar på denne tråd

vi blev
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 07:34

gift i en kirke, det ville vi men det er jo smag og behag...

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  01-03-2009 07:45

Jeg kan nu udemærket godt forstå hvis der er nogen der først bliver gift på rådhuset og senere i kirke. Vi kunne finde på det samme...

Grunden til det er det kunne være en sindsyg god ide i bunden at vre gift for os pga af ungerne og arveret, mmm, men det er ikke sikkert at pengene er til den store fest som vi gerne vil have i forbindelse med kirkebryluppet. Så rådhuset ville være for at få formalierne i orden og kirke for egentlig at blive gift, da vi begge er troende. For os ville det på rådhuset kun være en ren formalie som sagt og det ville ikke betyde et giftemål som vi fik i kirken...

Hyggehejsa

Renana

Vojens Rideklub er nu også online

web.mac.com/ejsboel/vojensrideklub/

0
0
Svar på denne tråd

Rådhus og kirke
Forfatter: 
Dato:  02-03-2009 09:23

Min kone og jeg blev først gift (eller indgik registreret partnerskab, som det egentlig hedder)på rådhuset og blev derefter velsignet i kirken et halvt år senere. Vi ville helst kun have været i kirken, men eftersom homoseksuelle ikke må blive gift, men kun indgå registreret partnerskab, ja så blev vi nødt til at tage på rådhuset først.

Men selvom det er modbydeligt at blive diskrimeneret, så er det ok nu: vi fejrer nemlig bryllupsdag to gange om året og det er jo skønt :-D

Klikkertræning giver arbejdsglade heste

0
0
Svar på denne tråd

tja...........
Forfatter: 
Dato:  02-03-2009 11:19

Min mand og jeg var på rådhuset først. Det gjorde vi da vi ventede barn og netop havde købt gård sammen så for at sikre hinanden. Økonomien var så ikke til et bryllup så det blev i stilhed.

2 år senere da vi fik barn nr 2 sammen ,tog vi i kirke og holdte bryllup og barnedåb sammen. Bagefter holdte vi en dejlig fest for familie og venner.

Hilsen

Marianne Olesen

Stald-MariBo

http://www.MariBo.dk

Hvis din hest er død, så stå da af!!!

Engelsk fuldblodshoppe på 10 år sælges.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-03-2009 12:03

Jeg og manden blev gift på rådhuset for 18 år siden og nu til sommer skal vi velsignes i kirken.

Da vi var på rådhuset,holdt min mor en fin lille fest for os,da vi ikke selv havde råd,med 2 små børn og 1 mere i vente.

Til sommer holder vi selv en meget lille fest,med kun de aller nærmeste.

Grunden til at vi ønsker at få ægteskabet velsignet i kirken,nu 18 år efter,skyldtes flere ting bla.

* Vi elsker stadig hinanden for vildt.

* vi har kæmpet en kamp sammen(og vundet),som de færeste ville

havde vundet.

* Det er for os symbolet på at vi ønsker at blive gamle

sammen,også selv om det ikke er på grund af praktiske

ting ,som mindre børn osv.

Vi gør det af personlige grunde,og ikke fordi vi ønsker at holde en fest der sparker røv, ligesom alle andre.

Vi glæder os meget til at sige ja til hinanden igen,til kørsel i vogn med æsler foran,og til en forhåbentlig rigtig hyggelig fest. Vore nu voksne børn glæder sig vist lige så meget som vi gør,og på en måde er det vel også lidt blevet en måde for vores lille familie at sige, at vi er kommet helskindet igennem nogle til tider meget hårde år ,og det som en familie,som i vore alles øjne ikke kan findes bedre.

Dorte.

www.123hjemmeside.dk/aesellyst

Æslet kan være stædig og langsom,men ikke af dumhed.Kloge kalder vi de dyr,der følger vort mindste vink,og lader sig dressere til hvad som helst.Det er æslet der er klog

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider