|
|
| Hvad laver han, ham Blachman |
|
|
??? og jeg fatter nada... er det ikke en sangkonkurrence??
Vicky Mathiesen
Tradition does not mean preserving the ashes but keeping a flame alight
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Han er en total idiot.. Det burde være ham man kunne stemme ud!! IDIOT...
Hilsen Stine
Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC - Husk at tjekke Salgslisten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Under al kritik... |
|
|
Åbenbart ikke mere....godt nok et ubegribeligt valg, men måske har han bare elimineret en stærk konkurrent til sine egne ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej ikke |
|
|
Nej det er ikke en sangkonkurrence. Det handler om x-factor. Jeg er ikke tilhænger af Seest, og havde gerne set ham ude sat overfor enhver af de andre deltagere i dag - på nær A.S. Han har ikke X-factor for mig, men det har A.S nu heller ikke, de er bare ...... øh et kuriosum, tror jeg det må hedde.
Mvh Tina, desværre uden Turpin (Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....) Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Ja, det fandt jeg ud af |
|
|
Hold da op. Nej, så er Factor også kottet herfra AS... De er sjove nok, hvis man selv røg en fed eller gnaskede et tons lykkepiller.. Så synger de sikkert F A N T A S T I S K Eller noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han er simpelhen |
|
|
En kæmpe stor nar nu er det jo en sangkonkurrence, og A.S kan ski ikke synge, så det er det helt hen i vejret at de går videre....
Hilsen Lisa. Med Skovtrolden Herkules og Valhalla's Valiant
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
| Forfatter:  |
HeidiZ |
| Dato:  |
27-02-2009 22:08 |
|
Måske er det godt nok han røg ud, han har for meget klasse og talent til sådan en reality-show. Uhh.. hvor er jeg glad for han laver en cd (går jeg ud fra), jeg er simpelthen vild med hans dybe stemme 
- HeidiZ Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri. F. Nietzsche
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tossehoved |
|
|
Hvordan i alverden kan han sende en mand hjem, som rent faktisk kan synge, når han står overfor nogle unge klaphatte, som kun kan tosse rundt på en scene og ikke har én tone i livet Jeg synes A.S, Sidsel (hun er da bare for mærkelig!) og Lucas skal ryge ud. Den eneste som har et ægte talent og x-factor er da Mohammed, Linda er for kedelig og Seest ville have været en værdig nr. 2 eller 3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med Blachmann |
|
|
Sang er jo ikke bare at ramme rene toner. Det er i laaaangt højere grad at ramme folks følelser. Det kan Seest ikke hos mig, det kan asian sensation i langt højere grad. Men de synger ikek særlig godt og holder nok kun til næste gang. Fint nok. Men jeg er enig med Blachmann, Seest hører til på oslobåden - smuk men totalt ligegyldig sang.
Hilsen Søs - som fra 20. jan. 09 bytter sit statsborgerskab ud med et amerikansk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blachman |
|
|
Han må være blevet tabt på gulvet som lille. Undskyld mig, men han er sgu ikke helt normal. Og efter i aften tabte jeg bare alt for ham. Kan lige forestille mig overskrifterne i morgen...Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvornår lærer i det |
|
|
manden har ingen pejling på talent han er en Has been der engang kunne vælge nogle fede sangere ud, MEN ikke mere.. nu lever han på det han var og gemmer sine talentløse evner bag en masse store ord og ævl og kævl END OG STORY.... Iøvrigt er den danske X-Factor en sørgelig parodi på den amerikanske for der er filmer ikke meget at komme efter hvad talent angår...
Velkommen til HN "Join the Battle"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wertyui |
|
|
Han får satme redet sin egen røv i aften han gør. Ellers kunne han pænt have vinket farvel til Lukas, og så senere hen hans andre små pussenusser.
Jeg kan altså ikke have at man skal handle taktisk, fremfor hvad showet ''handler om''
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| T.B..... |
|
|
Manden er jo et geni!
Hør, hvad han siger, han har jo ret i det hele, at X-factor programmet så er stedet, hvor han får sine meninger ud er jo måske ikke helt optimalt, men helt ærligt, det er bare X-factor, gælder det om liv eller død?
Asian Sensation er super søde, og de brænder jo helt vildt for det, er det måske ikke også X-factor på sin vis?
Seest er en voksen mand, han klarer sig  Lina Rafn tilgengæld hun er forfærdelig, i hendes øjne er det jo nærmest frivilligt arbejde det hun laver, hun mener jo selv, hun nærmest ikke får nogen penge for det... Men hun ser jo også sig selv som Danmarks absolutte underklasse.
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehehe |
|
|
Fred da være med det... Så længe Mohammed vinder, så er jeg ligeglad med resten!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Seerne |
|
|
Altså - det var da seerne, som ikke gav Seest nok stemmer til at gå videre  Hjemme hos os gamle poptøser er der dømt fredagshygge med x-factor. Vi havde set frem til at høre Seest synge Lately, som er et af de fedeste numre, som er skrevet - men han sang den bare ikke særlig godt. Han har en enormt stor og flot stemme, men vi var altså herhjemme enige med Blachmann i, at han ikke rigtig gav noget af sig selv i sangen. For meget manér og for lidt sjæl. Asian Sensation er en sangmæssig katastrofe - men de kommer alligevel enormt ud over rampen. Og som Søs siger ryger de nok ud næste gang. Linda var fantastisk i aften Jeg gad godt have en finale med Linda og Mohamed - men der er nok for mange unge seere til den kombination.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thomas Blachmann |
|
|
Thomas Blachmann er for sej - jeg var overrasket over at AS gik videre og ikke Seest - men jeg var lykkelig over at Lucas ikke var i farezonen denne gang - han er for fed og jeg håber virkelig han går hele vejen..
Mvh Heidi
I'm tired of looking 'round rooms Wondering what I've got to do Or who I'm supposed to be I don't want to be anything other than me Gavin DeGraw
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pladekontrakt |
|
|
Jo, det ER en sangkonkurrence, og gevinsten er en pladekontrakt... Og hvor mange ville liiiige købe en cd med As - hvis de i fantasien skulle komme så langt??? Sikkert de færreste, for JESUS hvor de skryder. Mine tæer VIL IKKE rettes ud igen efter at have hørt på deres jammer. SÅ TB kan kun have stemt taktisk! Men alt i alt er TB da en KÆMPE tøs, da han stemmer taktisk, i stedet for, at være retfærdig! MHT Lukas. Han er en fed person, men prøv lige at luk øjnene og LYT næste gang. Det lyder ad hel*ede til, når han synger... 
Med venlig hilsen Sanne Går den - så går den. Går den ikke - går det nok alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
OX »Zahrah Hamrah El Azraff« |
28-02-2009 17:02 |
|
Synes helt klart Blachman lavede en brøler ved at sende Seest hjem.. Men tror det kan være Seests held, for er sikker på der venter ham en super kariere, bare ikke indenfor X-Factor, men nu har folk set/hørt ham, er sikker på vi ikke har hørt det sidste fra ham... Og mener Linda har det største talent EVER, hun rører noget i mig hver gang hun synger.. Super stemme!!
Med Venlig Hilsen Ina Brøndum Zahrah Arabians Zahrah Hamrah El Azraff Kabir el Azraff Søger bolig i sønderjylland
Har ledige pladser i bilen til OX hingstedag i Vallensbæk Skriv for INFO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvorfor |
|
|
tror I, at det er Blachman selv, der bestemmer den slags  Det er da alt for vigtigt for programmet - til at det ikke er noget produceren bestemmer  Man må så håbe, at Blachman får en ordentlg betaling for at sidde i en position, hvor han selv skal gøre sig SÅ upopulær 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender 1 |
28-02-2009 17:33 |
|
Blachman er et skævt individ, og han siger af og til nogle mærkelige ting.. Men så er det da heller ikke værre. Personligt ville jeg gerne have stemt begge ud, både Asian sensation og Seest. Ikke fordi jeg har noget i mod dem som sådan, men synes Seest havde svært ved at få sangene til at "hænge sammen" fordi han hele tiden skulle skrue lidt ekstra op for vibrator, og dermed kom til at "hænge" flere gange. AS. Fnis. Jamen hvad kan man sige.. Selvhøjtidelige er de ihvertfald ikke, for de ved godt de ikke er verdens største talenter, men de trykker den altså af alligevel, og det er da hyggeligt altså  Herhjemme tror jeg helst at min store dreng så at INGEN vandt, for han sidder og siger "han kan ikke synge", "de lyder dårligt" osv. om stort set alle. Tror de eneste han lige kan sluge er ABC, og har sunget Warwick Avenue siden han hørte den i programmet. Passer mig fint, for jeg synes Duffy er kanon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|