Rider i helst den samme hest i lang tid eller rider i gerne mange forskellige fx på rideskolen?
Jeg rider helst den samme et godt stykke tid. Jeg føler det gør mig bedre både som rytter og partner for min hest. Selvfølgelig vil jeg også gerne prøve andre typer hest men vil også gerne have en fast hest som jeg knytter mig til og er partner med.
Jamen nu har jeg kun en hest jeg kan ride på, så det begrænser sig jo meget. Men da jeg gik på rideskole kunne jeg godt lide at man fik en ny hest/pony hver månede. Men det var nok fordi nogle var bedre/sødre end andre. Nu rider jeg ikke så meget mere og efter jeg er blevet mor tænker jeg mere over hvad jeg sætter mig op på. Så nu vil jeg helst have en hest at ride, som jeg kender. Kan da godt sætte mig op på en andens hvis det er rytterens ønske om hjælp, men den skal være rimelig stabil.
Mange vrinsk fra Evidence, Spotlight og Lene
Fuldblodsplag søger godt og kærligt hjem.
Vil egne sig særdelse godt til military, dressur, jagt og spring. Har 3 særdeles gode gangarter. Mor kårede i DH.
Men da jeg red på rideskole, var der desværre ikke mulighed for at tage egen hest. Så jeg foretrak at have en fast hest, men rigtig gerne prøve andre heste indimellem.
.. Jaè.. Lige nu har jeg part på en skøn pony. Da jeg red på rideskole fandt jeg tit en rigtig dejlig pony & red den I ca. 2 år, men da jeg stoppede med at ride den ville jeg gerne ride nogle forskellige.. Men jaè.. Det sq' lidt forskelligt. :b hehe..