|
|
| Prisfald...... Sippet ? |
|
|
Min kære søn fylder 9 år på mandag. Han største ønske er en ny mobil, så dette ville jeg købe til ham, i og med han kun har taletids kort, skulle det jo være en tlf unden abb. Sidder og kigger på nettet, finder så en sony walkman tlf i en telebutik. Bestiller den / betaler med dankort via nettet. prisen er 579 + porto. meget billig for en ny tlf sys jeg. allerede dagen efter er tlf i postkassen, hurtig levering må man sige.  Finder så hjemmesiden den er købt fra, for at tjekke om alt tilbehøret er rigtig med, til min foragelse ser jeg så at tlf allerede er sat ned 498. Ved godt det ik er en stor difference, men synes måske ikke det er helt korrekt alligevel - havde jeg vidst at den tordag kostede 498 havde jeg jo ik købt den onsdag til 579. Er det bare mig der er sippet el ??? skal man bare lære at sådan er det bare. ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm.............. |
| Forfatter:  |
MaFilaNoir |
| Dato:  |
25-02-2009 13:29 |
|
efter ha jeg ed skal de gie dig den til tilbuds prisen når det kun er dagen efter det er sat ned.. men er ikke sikker.. ring evt til dem?
Med den dejlige Ma Fila Noir. Jessica 28/11-05 Monique 19/10-07 Elsker mine 3 tøser  R.I.P Mojoe 16/3-08-6/2-09 Sov sødt min elskede ;-(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nop den går ikke . |
|
|
Ja troede jeg os de skulle. Jeg mailede til dem med det samme. Men svaret tilbage var. At jeg kunne jo bare sende tlf retur ( betale porto retur.) og så bestille en ny til 498. (og endnu en porto )ja flot det kunne jo ligesom ikke betale sig.  Så nok bare sidste gang jeg handlede på den side.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan er... |
Anne-Sofie J |
25-02-2009 13:34 |
|
Sådan er det jo... Det samme som at købe en kylling i Kvickly lørdag til 69,- og mandag er der 2 til samme pris..
Anne-Sofie som savner sin trofaste dv hoppe Mon Ami. R.I.P min ven...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Surt show |
|
|
Jeg kan jo heller ikke gå i Brugsen og købe 1 ltr. mælk, og når den så dagen efter er på tilbud, gå ind og forlange at jeg får den billigere fordi havde jeg vidst så havde jeg ventet.. Niks. Det er bare sur røv, og de har da vist sig samarbejdsvillige ved at lade dig sende telefonen ind og så få den til den lavere pris. Godt nok kan det ikke betale sig for dig - men hvis de begyndte på at "jamen i morgen har vi tilbud så rabat fra i dag af" hvor endte de så? Fallit, ja!! /Lene
Basse 198? - 15/09/08. "A thousand times I missed you, a thousand times I cried - If Love alone could have saved you, you would have never died"
Nu med "Mini-Kæmpen" Cargo B - Fordi luften er bedre heroppe!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
|
|
hej jeg har i flere butikker fået flere penge tilbage på ting som jeg har købt som efterfølgende er sat ned..det er bare at gå i butikken og klage over det.. hvis de ikke vil så aflever det tilbage og køb en ny.. jeg ved godt at i dit tilfælde kan det ikke svare sig når du skal sende desværre mvh.Liselotte
Dv heste sælges 1 års hoppeføl efter midt west ibi light 1 års hingsteføl efter midt west ibi light 2 stk 4 års vallakker efter Midt west ibi light. 1 5 års vallak www.123hjemmeside.dk/hegnsly 2 føl er s ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja..... |
|
|
At man ikke får nogen refundering, hvis man har købt en vare - og den derefter bliver sat ned...
- Det er ikke butikkens ansvar at oplyse dig om kommende kampagner/udsalg.
- Ligesom du heller ikke får refunderet prisdifferencen, hvis du har købt ny vaskemaskine i Skousen, og de dagen/ugen efter lancerer stort udsalg med netop denne model på tilbud...
Derimod er du i din fulde ret til at levere telefonen tilbage, såfremt denne mulighed fremgår af butikkens retningslinier (dvs. du afholder retur udgifterne etc.), og derefter købe en ny telefon til tilbudsprisen...
- Ærlig talt... Ja, så synes jeg, det er sippet - eller måske er bare et udtryk for, vi er så vant til "at have ret til..."
Lady - måske er det meget sundt med lidt finanskrise, hvis det kan give os lidt perspektiv ang., hvilke ting/hvad vi klager over...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Ja jeg synes det er lyder lidt "forkælet" agtig. Jeg har lært fra barnsben at spørge om en vare kommer på tilbud snart, inden jeg køber den. Men selvfølgelig kan du gå ned i butikken og levere den tilbage inden for butikkens retningslinjer og selvfølgelig indenfor de 14 dags returret, og derefter købe varen igen. Der er virkelig ikke meget at gøre.. Købte en computer til 7000 kr. og 1 uge efter var den sat 1500 kr. ned. Super ærgelig, men sådan er det bare. Ikke noget at gøre *trækker på skulderne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Ja jeg synes du er sippet.. Du ER jo blevet tilbudt at sende telefonen tilbage. Jeg har arbejdet som telefonsælger, og selvom vi kendte til næste uges tilbud, blev der altid sagt til kunden, at vi ikke vidste hvad varen kostede ugen efter, for i princippet måtte vi ikke vide det. MEN hvis telefonen var billigere ugen efter, kunne kunden bare levere varen tilbage i uåbent emballage, og så købe den igen. Men det er jo de færreste der kan det. For oftest blev telefonen klargjort i butikken.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| liselotte1979 *kavallo* |
|
|
Det er kun hvis butikken generelt tilbyder at tage varer retur at man kan lave det nummer, og kun hvis varen er ubrugt. Købeloven giver jo generelt ingen fortrydelsesret. (og før nogen foreslår at købe en ny og returnere på den gamles faktura - så er det ikke alle der hopper på den hvis der står serienummer på fakturaen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskel på service |
|
|
Hmm synes nu ikke jeg er forkælet på den måde.... Måske sippet ja... skal jeg ikk udelukke.  I princippet er jeg jo osse ligeglad, men samtidig synes jeg måske bare det er forkert ikk at oplyse, når det er 1 dag efter. Men der er åbenbart stor forskel på service... Da jeg for 2 år siden købte mig en ny bærbar står jeg i fona butikken og har besluttet mig hvilken jeg vil have. Sælgeren siger så at prisen idag er 7400 men hvis jeg venter til mandag kan jeg få den til 64oo.. Tak for info så ku jeg godt vente de 4 dage der var til mandag. Se det er service  Måske fordi handlen er forgået via nettet. ? og ikk alm butik ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Særtilfælde... |
|
|
Jeg vil vælge at mene, der i dit tilfælde med din bærbare er tale om et særtilfælde og en sælger, der virkelig har kunne lide dig (kunne jo være sælgeren lige syntes, lidt ekstra interessant ) - Men i de fleste tilfælde må personalet/ de ansatte faktisk ikke oplyse om fremtidige prisnedsættelser... - De eneste tilfælde jeg har oplevet det i, har været hvis sælger kender køber (den slags sker ja...), eller sælger virkelig godt kan lide kunden - i så fald ser man det også... Men i så fald er ofte sådan lidt tys-tys oplysningerne bliver givet videre  Lady
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ladybird |
|
|
Haha ja nu var det godt nok en mandlig sælger der solgte mig en bærbar,- skal ikk kunne sige hvad han tænkte haha......  så har jeg nok bare været heldig den dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Ja det ville jeg også mene er heldigt. For jeg købte også min bærbar i Fona og fik slet ikke at vide om der var tilbud på den ugen efter. Også selvom jeg spurgte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Penge penge penge |
|
|
Os handlende skal jo også tjene penge, ellers går vi da konkurs med det samme. Det er jo ikke for vores blå øjnes skyld at vi står og servicerer kunder 37 timer hver uge. Det betyder jo at hvis nogle kunder skal have deres varer på tilbud - dvs. lav avance til mig, så er der altså andre kunder der tilsvarende må betale en højere pris, for at jeg kan få min avance% presset op over spærregrænsen. Det kan være svært, specielt lige for tiden, hvor folk er så bange for pludseligt at stå uden arbejde. Men jeg vil altså også gerne have løn for mit arbejde, og den betaler du hver gang du betaler fuld pris for en vare. Denne gang var det dig der var uheldig, og næste gang kan det jo være du er heldig. Rikke
www.lipizzan.dk "The aim of the art is not only to ride a well conformed animal, but to get the very best out of those that have been less gifted by nature..." (Ludwig Hünersdorf)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke . . . |
|
|
Haha hvor er du sød rikke, ja selvfølgeli skal i også ha løn;-) Har jeg da fuld forståelse for. Ja men jeg var jo så os heldig da jeg købte bærbar, så overlever nok denne gang...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Shopping med charme :P |
|
|
Ja, der er vist ingen tvivl om, at det nogengange hjælper at skrue lidt op for charmen, når man shopper  Lady
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemmeside |
|
|
Hvad hedder hjemmeside egentlig? -Sabrina 
Jeg rider Fjordboller, & Haffelaffer.. -Og jeg er Stolt af det..!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Prisen... |
|
|
Man betaler smilende den pris man godtog, da man bestemte sig for, at købe et produkt. Jeg syntes ikke det er sippet - jeg syntes det er umådeligt uforskammet!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rooooooooooooolig nu |
|
|
Karina Petersen Jeg syntes ikke det er sippet - jeg syntes det er umådeligt uforskammet!!! Så tror jeg da vist heller ikke det er værre end det. !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På netkøb |
xtiny |
25-02-2009 18:59 |
|
Og ved telefonsalg har man som privat altid 14 dages fortrydelsesret... I hverfald i Danmark. Jeg ville da også blive sur, hvis varen dagen efter var sat ned, det ville ikke være et sted, jeg fremover lagde mine 50-ører.:-(
Mvh xtiny
♣*** Kærnemælkshorn til Folket!*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|