Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

PrisOPsættelse!
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 10:07

Ja, finanskrisen har jo som bekendt gjort det sværere for nogle at sælge hest, og dermed synes jeg, man på MP kan opleve mange annoncer med "Nedsat pris" i overskriften.

Men jeg synes så også jeg oplever det modsatte - sjovt nok på lige de heste, jeg kigger på Den ene havde jeg været ude og kigge på, og var faktisk interesseret i, men hov, pludselig var prisen sørme en anden.

Den anden har jeg af geografiske årsager ikke kigget på, men har haft kontakt til sælger, som lovede at få lavet noget video af hesten og sende til mig.

Annoncen blev så slettet, og jeg tænkte at hesten var solgt, uden at sælger havde givet besked. Men nu ser jeg den så til salg igen 17.000 kr dyrere

Er det mon fordi, der bliver vist interesse på hesten, at sælger pludselig mener den da må være meget mere værd!? Jeg er ærligt talt lidt chokeret som køber - det er i hvert fald ikke nemt at købe hest, hvis man ikke kan regne med den angivne pris.
Begge heste er i øvrigt utilredet, så det må være begrænset hvor meget de kan være blevet "forbedret" på under en måned.

Mvh. Linea

Dressur-undervisning tilbydes

Hø i minibig sælges

0
0
Svar på denne tråd

Sådan er nogen
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 10:21

Ja det er underligt.... Vi have også kig på en der blev dyrere med tiden (utilredet 2½ års).... Undskyldningen var at hesten skulle væk inden jul, da den så ikke kom det steg den i pris. Ud over dette udviklede den bemærkelsesværdige forbedrede gangarter på 1 måned ;-). Hesten var så først sat til salg efter jul og steg i pris efter interesserede henvendelser... hmmmm.

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Mor til englebarnet Tika R.I.P, Snorre og endnu en i maven

Hestene: Jossie (søger genoptræningshjælp/Vemmelev), Chico og Catwalk

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  25-02-2009 10:24

hej

nu ved jeg ikke hvor langt tid siden at du har set em til salg.. men mine stiger gerne lidt ved årsskiftet..det er ungheste altså føl åringe m.m. de bliver et år ældre og i mine øjne lidt mere værd..ellers kan der være mange ting der gør det..jeg har før haft til salg uden henvendelser.. så har jeg prøvet at annoncere andre steder dog dyrere og så har det faktisk lykkedes mig at sælge..mærkeligt nok, men nogen gange tror jeg dog at de kan blive for billige til at folk tror at der er noget galt med dem.. ellers spørg sælger?

mvh.Liselotte

Dv heste sælges

1 års hoppeføl efter midt west ibi light

1 års hingsteføl efter midt west ibi light

2 stk 4 års vallakker efter Midt west ibi light.

1 5 års vallak

www.123hjemmeside.dk/hegnsly

2 føl er s ...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider