Ja, finanskrisen har jo som bekendt gjort det sværere for nogle at sælge hest, og dermed synes jeg, man på MP kan opleve mange annoncer med "Nedsat pris" i overskriften.
Men jeg synes så også jeg oplever det modsatte - sjovt nok på lige de heste, jeg kigger på
Den ene havde jeg været ude og kigge på, og var faktisk interesseret i, men hov, pludselig var prisen sørme en anden.
Den anden har jeg af geografiske årsager ikke kigget på, men har haft kontakt til sælger, som lovede at få lavet noget video af hesten og sende til mig.
Annoncen blev så slettet, og jeg tænkte at hesten var solgt, uden at sælger havde givet besked. Men nu ser jeg den så til salg igen 17.000 kr dyrere 
Er det mon fordi, der bliver vist interesse på hesten, at sælger pludselig mener den da må være meget mere værd!? Jeg er ærligt talt lidt chokeret som køber - det er i hvert fald ikke nemt at købe hest, hvis man ikke kan regne med den angivne pris.
Begge heste er i øvrigt utilredet, så det må være begrænset hvor meget de kan være blevet "forbedret" på under en måned.
Mvh. Linea