Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sygeforsikring
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 14:16

Hej allesammen.....

Vil høre om der er nogle herinde der ved hvordan og hvorledes det hænger sammen med sygeforsikring til hest?

Jeg mistede sidste år min hest. Han var liv-uanvendelighed og sygeforsikret.

Det var mit eget valg at lade ham aflive.

Men inden da, havde han pådraget sig skader, der krævede dyrlæge.

Nu er der så flere der har sagt at sygeforsikringen skulle dække dyrlægeregninger til og med hans bortgang.....er det korrekt eller..............?

Med venlig hilsen Dorthe

sukkerært
0
0
Svar på denne tråd

Dorthe....
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 14:25

Det kommer jo an på hvad der står i dine forsikringspapirer og hvad han blev behandlet for.

Égentlig vil jeg nok mene at de bør dække dyrlægeregningerne, men at de ikke udbetaler livsforsikring er ok, når du selv vælger at lade den aflive uden deres viden om man så må sige.

Men der kan være ting der gør at de ikke dækker. Eksempelvis dækkede de ikke mine regninger på hoppens slidgigt behandlinger, fordi det kunne fastslås at slidgigten ikek var kommet efter forsikringen var tegnet.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning

HUSK:

De mennesker du træder på på vej op af stigen
er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 14:33

jeg er helt med på at liv og uanvendelighedsforsikringen ikke dækkede da jeg selv tog beslutningen.

Det jeg ikke er helt med på, er sygeforsikringen......nogle siger den ikke dækker fordi han døde og andre siger den dækker.....

Med Venlig Hilsen Dorthe

sukkerært
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider