Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ting, som man bare ikke kan ha´...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:00

Jeg var i Jysk og kiggede lidt på badeværelsesmøbler og også bademåtter.

Til stort set hver bademåtte medfulgte automatisk sådan en "toiletmåtte". I kender godt de måtter, der lægges rundt om soklen på toilettet.

Jeg kan seriøst ikke klare dem! Hvad skal man med sådan en behåret... tisopsamler?

Har I andre nogle ting, som I bare ikke kan udstå?

0
0
Svar på denne tråd

Folk der
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:01

Tisser på gulvet..

Illum

En ristet bønne, sgu.

0
0
Svar på denne tråd

vådt papir.
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:13

Det er fælt, hader også at komme ud på et toilet hvor der ligger den nussede pelsede fæle ting!

Men vådt papir - jeg går helt i baglås, får opkast fornemmelse og nærmer mig det ikke.

Zazs.
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
0
0
Svar på denne tråd

Møg klamt
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:15

Vi har aldrig haft en.

Men tilgengæld har vi da en bademåtte i sådan noget sjovt stof ..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:31

Æggeskaller i blødkogte æg/spejlæg

Glem helsekost - Jeg behøver alle de konserveringsmidler jeg kan få..

En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!

0
0
Svar på denne tråd

Helt klart...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:35

hår i maden - uanset set om det er hjemmelavet eller ej!

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

våde ...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:37

våde viskestykker/karklude. Det er for ækelt.

Nanna

:) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

jep.....
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:41

enig m. jer alle, "tis måtter" (det værste er dem man kan ligge på brættet ) vådt papir, våde karklude, æggeskaller og..det værste, hår i maden!!! puuuuuuh hah, især når man først opdager det, efter det er halvvejs nede i struben.. ew ew ew...

Der udover er det bare rod generalt, skidt, fedtede ruder, uvasket sengetøj, ufejet gulv, skidt under neglene osv osv...

..ja, jeg burde leve i et sterilliseret glashus.. (kærsten er iøvrigt endnu værrer!!)

MED VENLIG HILSEN.

Liv Nielsen.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 11:58

Våde hår der ligger og flyder diverse steder samt gammelt vand (eks i proppen på en shampoo flaske).. Kan SLET ikke kapere det og er grædefærdig hvis der kommer mig for nær :o

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 12:32

Folk der ikk kan finde ud af at fjerne hår fra risten i brusekabinen, så man til sidst har sådan en levende pelsklump der... Adr!!

Og de der pismåtter, føj for den... Og folk der har beskidte badeværelser, det er ækelt... Sure karklude, føj altså...

Folk med beskidte negle, møg under neglene... Adr!

Folk der smører syltetøj ud på brødet emd samme ske de stikekr end i syltetøjet, adr, syltetøjet mugner! Det samme med kniven i smør først og så i nutell/leverpostej/smøreost osv... Adr...

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 12:41

Ørevoks !!

Det skab hvor man har skraldespanden - føj for en stank hvis posen ikke bliver skiftet.

Folk der ikk tørre bordet af efter at ha spist ved det.

Gammelt brød.

Lus/lopper.

Døde fluer i vindueskarme.

- tror jeg kunne blive ved :P

Snowys Sweet Red Too..! My beauty.

0
0
Svar på denne tråd

Hihihi...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 12:43

Uha, det bliver hurtigt hårdt at leve, kan jeg se

Er nu enig i jeres betragtninger - dog havde jeg aldrig tænkt at der endte tis i de der toiletmåtter - men tak for den...

Den eneste ting, jeg vitterligt ikke ka' ha' - er syge mennesker, der ikke kan finde ud af hygiejne.

Folk, der hoster uden at holde sig for munden o.lign. (og med holde sig for munden mener jeg naturligvis ikke med håndfladen, men fx albuen).

Børn, der får lov at stå og hoste ud over fx et bord med mad, hører også under den kategori.
Folk, der piller næse uden straks at vaske hænder osv osv.

Og det skyldes primært at jeg bliver vanvittigt let syg.

De andre ting - jo, det er klamt, men jeg er nu ikke ved at dø over det.

I

0
0
Svar på denne tråd

Issina
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 12:49

Jeg vil rigtig gerne se et billede af dig der holder dig for munden med albuen

Nej, jeg tror godt jeg ved, hvad du mener, men... det giver mig bare sådan nogle sjove billeder inde i hovedet. Lide ligesom den reklame der gik for... lang tid siden. To mænd der prøver at overtale to piger til at få deres albuer til at røre hinanden bag ryggen :-D

Jeg kan ikke klare fornemmelsen af mine negle på en tavle... og nu heller ikke en tisopsamler.

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Haha...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 13:24

Ja, den med albuerne bag ryggen er god - og meeeeget blond

Men ja, jeg mener hoste ned i albuen

Idrk. Tisopsamler. Åh, besøgene hos mormor bliver aldrig de samme igen!

I

0
0
Svar på denne tråd

Tænk, jeg troede.....
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 14:40

- måtten lå der for at man ikke skulle fryse på knæene hvis man lå og kastede op

NEJ! - vi har ikke sådan en måtte i vores hjem.

Jeg kan mindst af alt klare når folk taler med mad i munden eller tygger med åben mund.

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke for at glemme
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 14:45

de pels nogen nogen hiver over brættet!!!! ADDDDDDDDD

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Stuttri
Salg/kommision/Træning
www.123hjemmeside.dk/Nordhus
www.123hjemmeside.dk/Bjartur

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 14:50

jeg kan ikke fordrage

• hår i maden uanset om det er hjemmelavet eller ej.
  • at min mand aldrig tørre køkkenbordet ordentligt af når han har spist og at der så stadig ligger krummer tilbage.
  • folk der piller næse, adr det er bare for klamt.
  • folk der når de laver mad stikker en ske i maden og smager og bliver ved at bruge den samme ske til at stikke i maden, adr.
  • folk der spiser grimt, smasker, sutter på fingrene og røre ved maden som vi andre skal spise.

og jeg kunne blive ved meget længere...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 14:56

Jeg har en veninde der er sådan ret... frigjort

Hun prutter helt sindssygt - hver gang der ikke er nogen mennesker (andre end mig) tilstede. Det er simpelthen for ulækkert! Specielt hvis vi lige har spist Jeg kan få det rigtig rigtig dårligt af det faktisk, og jeg er normalt overhovedet ikke sippet.

På vores skole er det meget gammeldags hvad angår toiletter, det foregår nemlig i "gården", altså en toiletbygning hvor der er MEGET koldt om vinteren for der er nemlig ikke nogen radiatorer. Men de var været så venlige at placere to "indendørs" toiletter lige ved siden af kantinen - hvor der ALTID er skruet voldsomt op for varmen.

Det er blevet fleres yndlingssted at gå ind og lave nummer 2, og de glemmer tit at lukke dørene efter sig.

Så når man står i køen for at købe mad, bliver man tit lige omringet af sådan en dejlig duft af nylagt (og tilmed opvarmet) l*rt!

Det har kostet mig min frokostsalat utallige gange!

0
0
Svar på denne tråd

Tisopsamler
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 14:57

Vi kan sagtens blive enige om at sådan en måtte foran WC'et er kikset.

Men sig mig lige, tisse I ligefrem på den??

Gør I det pga I ikke kan lide den, eller fordi I ikke kan ramme kummen

Vi har ikke sådan en måtte, men vi tisser altså heller ikke ved siden af.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Opstaldning til hoppeplag søges

0
0
Svar på denne tråd

ja det
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 14:58

Ja, det er hårdt at leve.....

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Tis ved siden af-..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 15:50

... eller ej..

Men f.eks. hver gang man skylder ud i toilettet, uden at brættet er nede, hvirvler der små "tis/lortepartikler" rundt i luften.

Behårede tæpper og toiletter hører seriøst bare ikke sammen.

Er glad for at jeg ikke er den eneste, der synes, at det er seriøst klamt

0
0
Svar på denne tråd

Dumdum
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 15:57

Pacific *Lulu*: Jeg er lige nysgerrig - du går ikke tilfældigvis på Glesborg Skole, vel?

Vinterhilsner fra Sine

~A horse is poetry in motion~

Who am I?

www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd

De der
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 16:08

måtter kan jeg huske som barn de var meget fremme i 80eren osse dem på selve toiletlåget mææn nu heller ikke lige min smag må jeg nok tilstå. mvh katrine

Yrja

1 Løsdrift plads ledig i Hobro

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan ikke...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 16:20

... udstå det, at mænd absolut skal pisse i vejkanten til offentlig skue.

Jeg har virkelig svært ved at forstå at de ikke kan vente til de kan komme på et toilet?

Uden at gøre mit eget køn alt for helligt på det område, så er der sikkert også kvinder der kan finde på at sætte sig på hug.

JEg kan bare ikke lige mindes at have set en endnu!

Hilsen LouiseN

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 16:27

Jeg har svært ved at klare det, når kassedamen hoster/nyser ned i sin hånd, uden lige at rejse sig og gå hen og vaske hænder! Føj

Ja, og så finder jeg det meget ækelt , hvis man er i byen, og værtens hund lige kommer og stikker snuden op på bordet, eller snuser til min tallerken!! føj føj føj. Og katten på køkkenbordet

Venlig hilsen

Kongehøj

Stubben dressur-sadel til salg

0
0
Svar på denne tråd

ulækkert..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 16:27

At få bubbes-hår imellem tænderne :)

0
0
Svar på denne tråd

Bvadr-ting
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 16:34

Hår, snask og sæberester, når jeg renser afløb v. bruseren.

Offentlige toiletter. Jeg står halvvejs op og tisser - simpelthen.

Indtørrede madrester på tallerkener.

Når nogen har været på toilettet og sk... og ikke har fået det hele trukket med ud. Ellers hvis siderne i toiletkummen er fyldt m. lo..

Vrinsk fra Esma

Kun den der bestiger bjerget

får udsigt over dalen..

SØGER GOD OG BLIVENDE PLEJEFAMILIE TIL DEN DEJLIGSTE SKOVTURSHEST; TØSEN.

LÆS MERE PÅ MIN PRÆSENTATION. :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 18:36

Sine : Nej, det gør jeg ikke. Jeg går i skole i odense :)

0
0
Svar på denne tråd

Mindes...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 18:43

A pro pro toiletmåtten så kom jeg lige i tanke om den langhårede "måtte" til selve toiletbrættet, ADR siger jeg bare, det er da uhumsk så det batter!

Offentlige toiletter er heller ikke jeg bryder mig voldsomt meget om.

Når man er uheldig at få knoglestumper f.eks. fra kylling eller fiskeben i munden, når man spiser, det giver mig virkelig brækfornemmelse!

Og når folk pudser næse, propper snotpapiret i lommen og ikke vasker hænder efterfølgende, AAAAD!

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

At bygge et staldskab

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 18:53

Lommetørklæder!! Adr... Det er dog det værste, og har både min far, farfar, morfar der har dem, og flittigt bruger dem,... adr...

Syns detmer så ækelt...

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 19:17

"Jeg har svært ved at klare det, når kassedamen hoster/nyser ned i sin hånd, uden lige at rejse sig og gå hen og vaske hænder! Føj"

Uden lige at gå hen og vaske hænder? Der hvor jeg sidst arbejdede, ville det nok tage 5 min. at gå ud og vaske hænder, tror måske godt det kunne give et ramaskrig hvis man skred hver gang ;-) Dog plejer jeg ikke at nyse i hånden eller andet, men vender hovedet væk eller gør det på siden af armen ;-)

Men glemmer ikke den dag, hvor et nys lige kom bag på mig ude i bilen, hmm kæresten så lidt mærkelig ud i ansigtet da der var lidt snot/vand hist og her :-P

Det jeg synes er klamt er, når folks unger skal stå og sutte på varer inden jeg skal scanne dem ind på kassen. Det er så ækelt.

Og så synes jeg det er klamt, når folk de står med penge i munden, adr føj :-)

Og så stod jeg ved siden af sådan en teenage-knægt den anden dag, som skulle stå og spytte konstant.. sådan rigtig trække det langt ned fra halsen, fy for helvede, havde lyst til at fortælle ham hvor ucharmerende og klam han var ;-)

Sådan en fætter rundt på toilettet får vi ikke brug for, vi har heldigvis gulvvarme ;-)

- HeidiZ

Aldrig at tale om sig selv er en meget raffineret form for hykleri.

F. Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 19:22

åhh syge mændt suuk det går mig på

de skal altid jamre og ynkes og en syg mand ka ikek lide i stilhed *G*

så her fra blir buddet nok syge mænd*G*

Hilsen

Christina

CK Ranch - Horses for life

0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 19:28

Folk der klør sig og hår i mad. Det er nok det jeg finder aller mest æggelt .

Hesten er en genspejling af dig. Det er dig der fejler, ikke den

Fremtidens ridning er alternativ

VH. Moe

Jeg rider på fakta, ikke traditioner

0
0
Svar på denne tråd

Uhyggelig klamt
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 19:29

Det er så modbydelig ækelt når folk ikke vasker hænder efter toiletbesøg

Føj for pokker.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

Opstaldning til hoppeplag søges

0
0
Svar på denne tråd

Mange af de ting...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 19:36

... der er skrevet er ækle - uvaskede hænder efter toiletbesøg eller efter nys og host er også på min topti liste over mavevendere.

Og så er der dem der soignerer sig offentligt. Jeg har et par gange været nødt til at skifte plads i toget, fordi jeg delte kupe med en der fandt toget det rette sted at sidde og klippe negle. Den der lyd af en 3i1 der sender andre menneskers neglestumper ud i det rum jeg befinder mig i... EUWWWW

£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)

Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd

Oh my goodness!
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 19:46

Der er en del herinde der nok ikke skal besøge mig!

Jeg både klør mig når det klør og har alt for tit sorte negle fordi jeg altid roder med mine blomster.

Jeg har været kassedame, og ja, det er sgu klamt at man ikke kan komme til at vaske hænder, men normalt må man altså bare ikke gå fra kassen.

Jeg kan, som PiaR også godt ramme toilettet, både med småt og stort, dog ejer jeg ikke sådan en tisopsamler.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Min blog!
Med hunden, haven, egne digte og andet pladder
Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-02-2009 20:15

Jeg melder mig på banen som den første der ejer en "tisopsamler."

Det er rigtig dejligt om morgenen når man kommer ud på det iskolde gulv og skal tisse.

Derudover synes jeg ikke det er overdrevet klamt med hår i maden. Håret bliver blot fjernet. Hvis jeg når at opdage det.

Mine negle er sometider beskidte, men de bliver rengjorte med det samme jeg opdager det.

Jeg klør mig både i hovedet og på ballen. Klør det, så klør det. (Dog klør jeg mig aldrig i r'ven.)

Jeg nyser også ned i mine hænder.

Jeg prutter og bøvser når jeg trænger.

Jeg dypper først kniven i smør og derefter nutella. Mmmmm ..

Jeg kan også sagtens sove i det samme sengetøj i en måned eller lidt mere. No problemo.

Viskestykket er sometider vådt, men det får da bare lov at hænge og tørre.

En død flue i vindeskarmen kan nu altså heller ikke få mig til at gå i forsvarsposition med en masse vand og ajax. Whatever!

Jeg kan dog ikke klare offentlige toiletter. Jeg undgår dem helst.

Mine hænder bliver vasket efter HVERT toiletbesøg.

Jeg må indrømme at jeg aldrig rigtig er syg. Det sker nok kun en sjælden gang. Jeg må virkelig have bygget et super godt immunforsvar op. Nu kan jeg tåle alt. Lækkert.

Og ja, GIV MIG SÅ NOGLE HØVL, KÆRE HN ..

Når enden er god, er alting godt.

Buller & Felix

0
0
Svar på denne tråd

sorte negle
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 00:19

ja dem har jeg konstant, måske jeg skal til at strigle hesten iført gummiehandsker, ingen bare tæer om sommeren, ukrudtet må fjenes med en tang.

men neglebørsten er opfundet, kan dog stadig godt drikke en kop kaffe i haven når der er pause med sorte negle,men hader flossede, halvlange og uplejede negle.

men hader når folk former frikadeller i hånden, fordi jeg ikke kan klare tanken om fedtede hænder, kød og melklister, kan sagten lave dem med en ske, uden at rører ved farsen.

moden frugt som render ned af hagen, arg!

ordet "et rigtigt mandfolk", straks ser jeg en usoigneret mandsperson med ølmave, beskidte og værst halvlange flossede negle, gamle skægstubbe.

ellers er sarthed noget jeg har glemt med alderen.

2 skridt frem og et tilbage, er stadig frem

0
0
Svar på denne tråd

Adrrrk
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 10:45

Adrrk, I har allesammen gode bud på ulækre ting, som jeg heller ikke kan klare

Jeg har altid beskidte negle, når jeg har været ved hesten, men jeg har en neglebørste, som bruges flittigt flere gange dagligt - også selvom jeg ikke lige har sorte negle, så får de lige en omgang alligevel, når jeg alligevel vasker hænder.

Det der med mænd der tisser i vejkanten synes jeg faktisk er meget værre, end hvis en dame skulle sætte sig på hug og gøre det samme. Forskellen er nemlig, at han jo står og holder tisseren med hånden, men han kan jo ikke vaske hænder bagefter. Brrrddr, det er ulækkert. Så sætter han sig ind i bilen og kører videre og tværer sine tis-hænder ud på rattet og gearstangen osv. AD!

Mvh Hanne

Med to skøre hestebasser;

Mickey og Shakespeare

Besøg dem her: www.hanneshest.dk

The toes you step on today may be connected to the legs

that support the a** you have to kiss tomorrow

0
0
Svar på denne tråd

Verden er et ulækkert sted
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 11:49

Jeg kan ikke døje at børste tænder på et ulækkert badeværelse, og håndvasken skal være helt ren. Hår, tandpastaklatter, snotklatter mv. i/på håndvasken. Ved jeg, at jeg skal børste tænder et sådan sted, eller muligvis sådan et sted, har jeg skurepulver og skuresvampe med i min toilettaske... Alternativet er, at jeg kaster op under tandbørstningen.

Tis på gulvet, l*rt i kummen, eller som jeg oplevede sidste weekend i et privat hjem (to voksne + en teenager): Indtørret l*rt oven på brættet (meget!), på det toilet, både familien og gæsterne brugte. Fy føj!

Hvor svært er det at gøre rent efter sig selv?

Og hvor svært er det at tørre op, når man er gæst et sted og har tisset på gulvet? Jeg holdt møde for noget tid siden, en masse hankønsvæsener, hvoraf alle benyttede mit toilet inden de tog herfra igen. Da alle var gået, og jeg selv skulle på toilettet, måtte jeg i gang med klud, spand og rodalon inden jeg kunne tømme blæren - gulvet sejlede i tis. Der var ingen tvivl ud fra lugt og farve.

Menneskehår i maden. Dyrehår er jeg lidt mere tolerant over for ;)

Spytten på gaden, negleklipning i bus og tog, hårbørstning i bus og tog, folk der ikke vasker hænder med vand og sæbe efter toiletbesøg, bleskiftning, en hjælpende hånd til småfolk der skal tørres bagi og lign.

Hår i køkkenvasken, sure karklude og viskestykker, opvaskebørster med gamle madrester...

Lugter sengetøjet af gammelt sved, skal jeg ikke sove i det.

Folk der harker skovsnegle op.

Offentlige toiletter har jeg ikke det store problem med, hvis de bliver gjort rene jævnligt. I min taske er der altid en antibakteriel-ting til lige at tørre brættet af med, og evt. give hænderne en tur, hvis der ikke er noget sæbe.

Ja ja, jeg er sart - på nogle punkter ;)

- Salvia

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 12:18

Folk der har klamme køleskabe..

Lugten af køleskab.. jeg får brækfornemmelser..

N A N O U

Ægte pashmina tørklæder
INTRO PRIS - 150,- EXCL FRAGT !

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 12:51

Jeg kan slet, slet ikke samarbejde med en dyne, hvor betrækket ikke er fyldt helt ud. Jeg synes at sådan et stykke dynebetræk uden dyne er direkte ulækkert, og det skal slet ikke røre mig. Dynen må rystes på plads, så der ikke er løst betræk nogen steder - Til stor irritation for min kæreste, hvis han går i seng før mig og glemmer at ordne dynen

Gammelt vand i shampooflasker ol. må absolut heller ikke røre mig!

Mht. ting, som andre gør, kan jeg få fnidder af folks grammatikfejl! En enkelt smutter kan jeg godt abstrahere fra, men gentagne sproglige fejl, er jeg nødt til at rette. (Mon ikke enkelte mennesker også får fnidder af mig nogen gange )

Rose - og Kongejordens Cardiff

0
0
Svar på denne tråd

ting jeg ikke kan udstå
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 12:56

Voks hår,

Velour stof,

Tavlesvampe,

Kridt bvadr.

Sand i sko eller inde i bikinien :O

0
0
Svar på denne tråd

Det er godt
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 13:04

i ikke bor i England hvor væg-til væg tæppe i bad og toilet er ret vanligt, og hvor det oftest lugter friskt mug i badet.

Eller er nødt at benytte jer af lokum i gården, som var rimligt vanligt bare for få år siden.

Jeg fristes til at give til kænde et par historier fra mine kolleger, der bruger sine dage til at inspisere hygiejne på offentlige spisesteder og madudsalg:

På en bensinstation var der personaltoilet med håndvask udenfor døren. Min kollega blev vidne til at en ung ansatt, der ellers stod med plathandsker på og bredte baguetter og smørrebrød, tog et nødvendig ærinde ind på det lille rom. MED handskene på. Kan kom ud igen, ignorerede håndvasken og ville glad og lystig fortsette sit arbejde iført de samme handsker. "Hvad gør du", sagde min kollega. "Har du ikke nettopp været på toilettet?" "jow, men jeg har jo bare tisset lidt" erklærede den unge mand.

Også var det det med jordbærplukning da: Inspektøren kom til stedet, oppdaget at der hverken fantes toiletter end sige håndvaskenmuligheder i nærheden af ågeren. Toiletbpappir hadde nogle af plukkerne selv med, og det pyntede den omkringliggende vegetation i store mængder. Andre hadde ikke toilettpapir. men plukket jordbær til friskkonsum, DET gjorde de alle sammen......

Undskyld om jeg fikk nogles jordbærappetitt nedsatt....

Ellers er jeg, som Illum særligt allergisk mod mennesker det ikke kan ramme... Hjemme hos oss sidder vi begge ned og tisser, så går det jo godt... Og ingen tæppe rundt tronen, ej hellere på brættet. det er relativt 70-tal, tænker nu jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 13:21

altså godt nok, folk er en smule sippede..

Jeg er helt enig med Christina ♥Buller♥..

Mange af de ting, der nævnes her, kan godt nok heller ikke bringe mit p*s i kog..

Men når folk ikke kan finde ud af at rengøre toilettet efter sig, når de har været på det, dét kan gøre mig godt gal i skralden.. Jeg tjekker altid toilettet efter mig - hvad enten jeg er hjemme eller på besøg hos andre ..

Sagde Carina Gøttler (:

- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3

Termin d. 17/2-09

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

hejejh
Forfatter: 
Dato:  23-02-2009 14:15

Offentlige toiletter - har altid medigel (sprit) med når jeg benytter den slags, så jeg kan spritte brættet inden jeg sidder på det, noget jeg begyndte med, fordi jeg ofte benytter dem i samhæng med jeg er på arbejde.

Lus og lopper- Er der noget der kan bringe mit p!s i kog, er det hvis folk holder dyr, og ikke kan finde ud af at ofre penge på en loppekur.

Det samme med folk der har lus, for den da..

Karklude- Fy føj. Det ikke min stærke side.. I mit job som hjemmehjælper røre jeg ved mange i løbet af en dag, og føj.. Mine borgere er så så flinke at de lader mig tage en ren hver gang jeg kommer, hvis det ikke er mig selv der har fundet den der er i vasken.

Hilsen
Annecathrine

Opel Vectra 1.6 årgang 94 sælges
Skriv for info og billeder

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider