|
|
| ved i hvad.. jegskal have og spise i dag |
|
|
jeg skal have oksemørbred, men flødekartoffler, mørbraden har manden bestemt skal GRILLES, jamen det er da luksus hvad skal i have i aften
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
det er bare manden og jeg der er hjemme, ungerne er ude af huset. så her står den på pasta tærte med skinke og bacon muuums
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg laver |
| Forfatter:  |
Bente 3 |
| Dato:  |
20-02-2009 18:25 |
|
stegt kyllingebryst med babyspinatsalat og hjemmebagt fuldkornsflute...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lækker mad |
Xenia |
20-02-2009 18:29 |
|
Koteletter fyldt med chorizo pølse og ost Rodfrugter, peberfrugter, squash og løg ovnbagt med olie og timian Bearnaise sauce Og godt brød 
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftens mad |
|
|
Vi har spist okseteg med bagt krydder kartoffelmos, og rodfrugter dertil. Mums
Christine ******
Med de to gule Ågerupgårds Oliver & Ågerupgårds Diva & en minimulen Rosa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm..... |
|
|
Jeg skulle ha haft saftige bøffer og bagte patatas Men efter at ha redet 12 heste i løbet af dagen, og fundet ud af at kærsten skal på kontoret i aften ( ) havde jeg ikke den helt store energi til det.. nu står den altså på frysepizza og en meget meget god rødvin 
MED VENLIG HILSEN. LIV. (Syntes ikke det er særlig sødt, når folk skider på mig.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
|
|
Her står den på havregryn.. øv bøv
N A N O U
Ægte pashmina tørklæder INTRO PRIS - 150,- EXCL FRAGT !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder lækkert... |
|
|
... med en oksemørbrad  Jeg har spist svamperisotto. Jeg kom desværre til at begå en taktisk fejl, nemlig at dryppe lidt trøffelolie over. Jeg har haft det stående et stykke tid, siden jeg sidst brugte det (og konstaterede at det smager som fødder) - men jeg var blevet bildt ind at sammen med noget med svampe, var det noget HELT andet og ville løfte retten fra god til sublim. I stedet blev den god - med en bismag af fødder... Så nu tror jeg at resten af den dumme trøffelolie ryger ud, så jeg ikke kommer til at bruge det igen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth (Baloo) |
|
|
Kender desværre kun alt for godt smagen - har flere gange nydt retter med trøffelolie med største velbehag i Italien, men da jeg engang ville gøre kunsten efter herhjemme på en omgang spaghetti med blandede svampe, fik det præcis den samme skumle skumle smag, du beskriver så ortopædisk korrekt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har fået en baggle med salat, hvidløg, jallapena, chilli, kylling, tomat, agurk, peber, ost og hvidløgscreme samt sød chilli dressing fra Tante Agathe...drengene fik Mac mad 
Connie vs Zeppelin Se min nye tegning på min præs, eller på "opslag og billeder"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi har også |
|
|
fået oksemørbrad, skåret som bøffer. Med grove flødekartofler og bagte sqauash ( staves IKKE sådan) Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vores aftensmad var tøm kølerskabet og lav biksemad af det. Smagte herligt.
To dejlige vallaker udlånes af længere varighed. Se beskrivelsen af dem på min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ungerne |
|
|
og jeg har været alene hjemme. Og vi har spist som børnene ønskede: Pommefrites med hotwings og barbecueribben. Super super sundt og nærende 
...FJORDHEKSEN MED GULDHESTEN...
Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt af hvert |
|
|
Vi fik risruskomsnusk. Mmmmm... £isbeth(Baloo): nu er jeg ikke den store fod-spiser, men hvis de smager ligeså godt som trøffelolie, så må jeg da helt klart prøve med nogen fødder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I så fald Kristine... |
|
|
... må du gerne overtage resten af min flaske. For selv om det er begrænset hvor mange fødder jeg har smagt på, så smager det altså grangiveligt som jeg forestiller mig dem. (se også tidligere tråd om min fejl med at bruge trøffelolie)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Vi har fået tigerrejer med hvidløg og ingefær og flute. Pommes frites og svinemørbrad og chokolademudffins til dessert 
- Yuki
Med salathesten Rigola - nu i fol med Quaterback
Leder efter part på dressurhest på Amager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad i dag |
Lilar |
20-02-2009 22:08 |
|
Vi har fået tarteletter med høns i asparges, og her til "aftenskaffe" har vi fået pandekager med syltetøj og flødeskum. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja og Fenja - verdens smukkeste piger *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|