|
|
| Er du tilmeldt nyhedsbrevet?? |
|
|
Nu hvor der lige har været et par løse heste, som vi efterlyste her på heste-nettet.dk, så kom jeg til at tænke på vores nyhedsbrev som vi kan bruge til efterlysningerne. Hvor mange af jer kender det faktisk og er tilmeldt? Eller dem som ikke er tilmeldt, hvorfor er i ikke det? I kan gøre det lige her: www.heste-nettet.dk/dithn/ newsletters.php 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er tilmeldt |
|
|
men må erkende at jeg faktisk ikke læser det.  Louise
Mor til 2 vidunderlige drenge.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er tilmeldt |
|
|
Jeg er tilmeldt, men jeg læser det heller ikke, de få gange jeg har læst det har der ikke stået andet end det jeg har læst her inde.
Venlig Hilsen Anni og Sava!! og de andre knabstrupper. Nu med kat.1 knabstrupper avlshingst. Bedækning tilbydes. Se mere på: Dunkans knabstrupper Fjordvallak sælges. Se hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har været |
|
|
tilmeldt og fandt det yderst kedligt, så afmeldte det igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er tilmeldt |
|
|
Men læser det heller ikke. Som de andre synes jeg ikke der stod noget jeg ikke fik her på siden. Det kunne godt udvides/fornyes/forbedres så det blev mere interessant.
Come back for just one moment Your star looks bright I'm still wondering why your time here on earth was so short and I can't seem to get it right you'r still missing in my life
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jeg er tilmeldt, og læser det nogle gange.
I nyhedsbrevet, står der noget om ugens hest, hvordan tilmelder man sig til det? 
Simone & Ja'thopa OX og parten Santana - Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri Fotograf til Araber hingstedagen på SIV d. 15. marts 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er tilmeldt, men læser det aldrig, beskeden bliver bare slettet fra min mail!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan være |
|
|
Det kan være at jeg lige skal præcisere det endnu nærmere: Der er to nyhedsbreve, og det er det ene som vi bruger til efterlysninger af løse heste som jeg tænker på. Ikke det andet nyhedsbrev med de almindelige nyheder i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har sagt ja |
| Forfatter:  |
StaldK |
| Dato:  |
20-02-2009 15:58 |
|
Til begge dele, men modtager ingen af dem lige som jeg heller ikke modtager mails når der er nye beskeder i mine tråde 
K'sFoto ©
- Et øjeblik fastholdt i tiden.
Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 nyhedsbreve?? |
|
|
Var slet ikke klar over der var 2 nyhedsbreve!!? Er tilmeldt den der så faktisk er et nyhedsbrev - og læser det heller ikke, da jeg også syns jeg finder de samme ting der som her  Måske det andet "nyhedsbrev" burde have et andet kaldenavn??
Mvh Elisabeth
Undervisning søges i midt og vest jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyhedsbrevet |
|
|
Nyhedsbrevet hedder "Efterlysning af heste" - hvad kunne vi kalde det i stedet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Niksen biksen. |
|
|
Gider ikke nyhedsbreve. De er KEDELIGE og det med efterlysningerne, thjaaa, nu bor jeg et sted, hvor jeg godt nok ville spærre øjnene op, hvis der kom en løs hest forbi... Og så er der igen det med alle de regler. Man skal både det ene og det andet og man må ikke det tredje og det fjerde, før man kan få lov at efterlyse... Suuuuk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Får nyhedsbrevet |
JLH ♥Wannamus♥ |
20-02-2009 22:07 |
|
men jeg læser det faktisk ikke. Kigger derimod på forsiden med jævne mellemrum. Synes at det er en god idé, at I har valgt at sætte efterlysninger af heste op ved overskriften 
Mvh Janni
Venter føl efter Mon-Ami X April 09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hov - Ja, der kan man så se hvor opmærksom jeg var igår.. Efterlysning af heste er da helt sikkert det mest relevante dækkende navn 
Mvh Elisabeth
Undervisning søges i midt og vest jylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nyhedsbrev |
|
|
efterlysning af heste brev, bør jo så bare aldrig kaldes nyhedsbrev *S* for så er forvirringen da total! Undertegnede læser heller aldrig HN s nyhedsbrev så kom jeg til at tænke på vores nyhedsbrev som vi kan bruge til efterlysningerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er bare |
|
|
Det er bare fordi at det rent teknisk udsendes på samme vis som nyhedsbrevet med "rigtige nyheder". Vi kunne også bare have brugt det, men jeg synes at det var mere "rigtigt" at folk kun fik mail omkring det de havde sagt okay til. Det vil desværre være for bøvlet at dele det op i to, så der var et nyhedsbrev og et efterlysningsbrev. Men man kunne selvfølgelig lave "reklamen" for en "mailingliste til efterlysninger", og så bare sende folk ind og melde til samme sted som i dag? Så det ikke hed "nyhedsbrev" når vi omtalte efterlysningerne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Suk ja |
|
|
Bliver slette omgående jeg ser det i indbakken Selvfølgelig ulæst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234546 |
|
|
Har lige tilmeldt mig det med efterlyste heste, og afmeldt det andet 
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdateret |
|
|
Så er jeg opdateret  Har slettet de alm nyhedsbreve, idet jeg altid skimmer forsiden igennem. Har i stedet tilmeldt mig "efterlysning / løsslupne heste" istedet. Tak for info'en.
Bag den brede trakehnerpande gemmes megen klogskab og mange unoder Trakehner = Tragedie; Taipan DSP = De Satans Ponyer; Tai Wahine DV = Diverse Varianter; Fan Gogh Karoline er en shetlænder, og ikke en ko
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej er jeg ikke... |
TinaR |
26-02-2009 14:44 |
|
og bliver det heller ikke - syntes ikke der er nogen nyheder der siger mig ret meget.
TinaR Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Katla fra Hala |
01-03-2009 11:24 |
|
Har ikke tilmeldt mig og vil jeg heller ikke. Gider ikke læse dem.
Passer Kjárni fra Ryttergaarden Una fra Ryttergaarden Katla frá Hala ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor mange |
|
|
Hvor mange er jer læser så rent faktisk også indlæggene inden i svarer?  Det er udelukkende nyhedsbrevet til at efterlyse heste med som jeg tænkte på hvor mange var tilmeldt. Jeg kan næsten dårligt komme i tanke om en grund til ikke at være tilmeldt det? Altså udover hvis man bor udenfor Danmark 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jan.... |
TinaR |
03-03-2009 08:05 |
|
Du skriver det godt nok heller ikke særlig tydeligt - hvis ikke man ved at der er 2, så kan det her misforstås (og det har vi jo så alle gjort):
Nu hvor der lige har været et par løse heste, som vi efterlyste her på heste-nettet.dk, så kom jeg til at tænke på vores nyhedsbrev som vi kan bruge til efterlysningerne.
Der står - vores nyhedsbrev som vi kan bruge til efterlysningerne. "Som vi kan bruge til" - ikke "Som er lavet til efterlysninger".
Jeg troede at det var det helt almindelige nyhedsbrev, som I kan tilføje efterlysninger på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det har du |
|
|
Det har du vist ret i Tina. Jeg fravalgte at bruge det helt almindelige nyhedsbrev til det, da det jo var noget andet folk havde sagt ja til dengang at de tilmeldte sig det. Men hvordan ville stemningen være for at skifte over til at udsende efterlysninger via det almindelige nyhedsbrev?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nyhedsbreve... |
TinaR |
03-03-2009 08:49 |
|
Umiddelbart lyder det ikke som en god ide, med efterlysninger i det alm. nyhedsbrev - da ovenstående tyder på, at mange der er tilmeldt faktisk ikke læser dem. Måske en "kampagne" med banner eller andet, som reklame for efterlysningerne for at øge kendskabet og tilmeldingen?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hesteefterlysni...vtjenesten |
|
|
synes jeg er en god idé, men jeg er i denne sammenhæng selv hyklerisk og modtager så lidt som absolut muligt da jeg i forvejen bliver oversvømmet af emails (og anden elektronisk information). Desuden har det taget mig 3-4 år at lære at skelne mellem de 4 fjordheste der er på stedet hvor jeg står, så at sende en efterlysning på en hest til mig er vist spild af tid 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|