Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

HJÆLP! Til gave til svigerinde!
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 09:32

Ja, hvad skal jeg dog finde på til min kære svigerinde, hun fylder 26 idag, har fået sit første barn, og hun er simpelthen en perle! Vi snakker næsten dagligt sammen, og ser hende mere som min veninde end svigerinde.. Men hvad skal jeg dog finde på i gave, ville gerne give en lille personlig ting, det må dog ikke koste mere end 200 kr, da det er vores gavebudget..

Jeg har gået lidt og tænkt på en ankelkæde her til sommer, men ved skisme ikke rigtig.. Plejer ellers være god til det med gaver, til jul fik hun et gavekort til en rengøringskone (mig) til hovedrengøring af hele hus 1 dag.. Men idag, mangler jeg gode råd! Så skyd løs tøser!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 10:00

Kom nu tøser, jeg ved I BRÆNDER for at fortælle jeres bedste gaveideer til mig!

0
0
Svar på denne tråd

lidt kort frist, men...
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 10:13

Hvad med et gavekort til en frokost/middag sammen med dig, eller evt. billetter til en koncert / musical / stand-up eller en lignende oplevelse, igen sammen med dig...

Mvh Stine

0
0
Svar på denne tråd

hendes barn
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 11:16

jeg syntes du skulle købe biografbilletter, og så pasning af baby imens. Det ville jeg personligt blive glad for, fik af min svigermor en dag da den lille var et par mdr, dejligt med noget kæreste hygge...Så kan de selv betale for en middag inden de tager i biffen og nyde hinanden lidt.

Mor til skønne maddie 24/5-08

Lækker pony sælges se præs.

Lækker suzuki swift glx model,med 40.000 kr ekstra udstyr.sælges fra 2008.Skriv for info.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 11:18

Ja, super idé!!! Fik også en pb med noget ligenu, kan man godt få biografbilletter som gavekort? Altså så det ikke er en speciel film, men så de selv kan vælge?

0
0
Svar på denne tråd

Ja det kan du sagtens
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 11:30

man får bare biletter hvor der står gavekort på...

Venlig Hilsen

Line K. Jeppesen

Stuttri
Salg/kommision/Træning
www.123hjemmeside.dk/Nordhus
www.123hjemmeside.dk/Bjartur

0
0
Svar på denne tråd

I coop butikker
Forfatter: 
Dato:  20-02-2009 11:52

kan du købe en "dvd-æske" med 2 biografbilleter inklusiv billetter til 2 stk cola og 2 stk popcorn. De kan bruges i de fleste biografer

MVH Janne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider