|
|
| Det mangler vi! |
|
|
Jeg syntes vi mangler noget ala pricerunner, edb-priser etc men til fx madvarer! Jeg har fx et stor forbrug af Mathilde kakaomælk her om vinteren. -Men de koster forbasket meget efterhånden. Men tit er de jo på tilbud, og istedet for at glo hele den kæmpe bunke reklamer igennem, ville det jo være fedt hvis man lige kunne slå op hvor Mathilde er billigst pt. Det ville fx også være fedt at vide hvor den billigste cocio kunne købes... Hvad ville i gerne finde nemt billigere?!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det findes |
|
|
- Salvia
Xena bortgives. Hele serien på vhs. Alle bånd er i perfekt stand. Kun afhentning i Hvidovre. Sendes ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cocio... |
|
|
Cocio købes pt. til 9kr for 70cl i Rema kan jeg så afsløre!  Men er helt enig, - vi jagter tit tilbud på specifikke ting, og jeg checker jævnligt de online reklamer igennem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilbud |
|
|
Denne side kan evt bruges tilbudsugen.dk/ Er ikke helt så effektiv som EDB-priser olign, men har selv været rigtig glad for den, især i den periode hvor bleer var noget vi brugte her hjemme  Jeg ville rigtig gerne en med rideudstyr og foder, for der er dælme stor forskel i priserne. Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Royal canin |
| Forfatter:  |
Kiki |
| Dato:  |
19-02-2009 19:48 |
|
Hmm måske kattefoderet og gruset. De ting er pænt dyre. Nogle links til rabatkuponer og tilbud på den slags. Ved godt det ikke lige var hvad du mente. Men jeg handler alligevel aldrig andre steder end i Netto, lidt i Føtex og meget lidt i Fakta. Gider ikke læse reklamer og har ikke EN ting jeg køber meget af. Er Mathilde ikke vildt billigt? Synes da kun sådan en fætter koster omkring 10 kr.?
Mvh. Kiki When life hands you lemons, ask for tequila and salt and call me over!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den hjemmeside |
|
|
kendte jeg ikke! Kiki...Her i mit område er den lige stedet, så nu er den normale pris et sted imellem 11 og 14 kroner. Og på tilbud et sted imellem 8-10 kroner. Men indimellem kan man få den til en 5'er....også kan man se mig fylde vognen  Mht cocio....i know....har været nede og shoppe et par stykker...Skal igen imorgen. Uhm... Jeg ville også gerne vide mht royal canin foder... Det er godt nok dyrt...især pt hvor kattene er på dyrlægens diæt foder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Royal canin |
Kiki |
19-02-2009 19:55 |
|
Mener jeg kan købes billigt på zooplus.de jeg kan desværre bare ikke tysk og køber intet uden at kunne læse betingelserne. Mener der er 100 kr. rabat på RC i denne uge, både med dyrlæge og dyrhandler. Jeg var heldig og fik en sæk Sensible (til sarte maver) med 12 kg i stedet for 10 for nogle uger siden. Lækkert. Skal have hentet en til. Især hvis de er på tilbud og med ekstra i sækken.
Mvh. Kiki When life hands you lemons, ask for tequila and salt and call me over!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen vi løber |
|
|
tør i næste uge så må da lige smutte forbi imorgen. Vil altid gerne spare lidt ekstra, og selvom dyrlægen mente en sæk var rigeligt, så er der lang vej igen for begge katte og deres lige knap 1 kg for meget hver.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et kg for meget |
Kiki |
19-02-2009 20:16 |
|
Jo tak min den ene er også for tyk og spiser mad med ekstra fedt i. Ikke den bedste kombi. Men han er nødt til at spise sensible for hans sarte mave. Ellers kaster han op konstant. Der er bare grænser for hvor lille en portion han kan spise om dagen. Så slankekuren går meget langsomt. må undersøge om der en en slankevariant. Dog er det kun 200-300 gram han skal smide. Sådan ca. Men det er altså ikke nemt på det foder. Selv om han er på slankeration og er skåret helt i godbidder (med undtagelse af den daglige tørfisk). Men det har hjulpet lidt at give dem halvdelen af dagsrationen i deres snackbolde. Så skal de jo bevæge sig bare lidt for at få mad. Samt den slanke kat nu spiser oppe på mit klædeskab, der kan den lille røde tyksak ikke hoppe op. Men ja Royal Canin er dyrt i indkøb. Men nøj hvor kattene dog trives på det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores har stort |
|
|
set været på light foder siden de var 11 måneder gamle. De er total aktive osv, så det er total skummelt for både os og dyrlægen hvorfor de er lidt til den tunge side. -Men det kan være det hjælper når de bliver ude katte. -Jeg håber, for pt hader jeg at de kun må få de der bitte portioner om dagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så lige igår |
|
|
at KIWI har 3 * mathilde til en 20,-. Tænkte godt at det var ærgerlig at jeg ikke lige havde grund til at købe nogen, men jeg var standhaftig 
Føl efter Esteban XX/Romancier/Agent Medio april.
RIP: Bedstemor 27/09-28--06/11-08 Far 05/09-47--08/11-08
www.kolbaekgaard.webs.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu har jeg |
lilleulv |
20-02-2009 10:51 |
|
drømt meg bort i danske tilbusaviser. Spesielt jers tilgang til vin er jeg da misunnelig på. Dere køber 3 liter (karton) til 100 kroner, vi betaler 300+ for samme mengde. Det er slet ikke rettferdig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilbudsaviser |
Kiki |
20-02-2009 15:21 |
|
Ja vi har det noget billigere end i Norge, deroppe er priserne jo helt hen i vejret. Forstår slet ikke det kan løbe rundt. Tykke misser. Ja mine har egentlig altid spist ad libitum siden de var små. De fik det der RC fra dyrlægen specielt til unge kastrater. Men Oscars mave er bare meget meget sart. Han har været indlagt og alt muligt med røgnten og kæmpe blodprofil for det. Han kaster op og har tynd mave, hvis han ikke spiser sensible foderet. Sådan har det self. ikke altid været, med i november og starten af december var han godt nok en syg lille kat. Det blev fikset med foderskift. Så må han altså hellere være lidt blød i kanterne. Det tror jeg er sundere end at kaste op 1-7 gange om dagen og have dårlig mave. Kører et par sække sensible mere igennem og håber så at kunne introducere noget light mad senere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mathilde |
|
|
Jeg er også fan af Mathilde, men har fundet ud af, at discount udgaverne i Netto og Kvickly er lige så gode, og meget billigere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hvis der er noget bestemt jeg går efter kigger jeg os tit aviserne igennem, men sys som andre i tråden os det træls med alle de aviser, så den side på nettet er der til.
Hilsen Annecathrine
Opel Vectra 1.6 årgang 94 sælges Skriv for info og billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Siger tak |
|
|
sådan en side manglede jeg lige da der fra på mandag ryger et nej tak (til alt det papir svineri) på post kassen..
Tinna
I en verden af sindsyghed så følg galningen, for han kender vejen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rema1000 |
|
|
Jeg var i en rrema 1000 i går hvor der var mathilde 1 liter til 6 ,-
|
| Svar på denne tråd |
|