Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sandhedens time
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:26

Tja... det gir næsten sig selv. Nu var det en af mine kollegaer der var i ilden denne gang..

Det han blev spurgt om og SVAREDE på gik da langt over mine grænser for hvad der er iorden. Ikke at folk ikke må have de lyster man vil.

Men at hans kæreste blev ydmyget på det groveste og deres forhold gik i stykker for åben skærm.

Jeg tænker bare... Hvor langt vil du gå for penge???

Dalicio

Loki fra Olstrup

Kold og varm gir lunken

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:29

var ham igår, som var kæreste med hende Mikaela din kollega?

Altså ved slet ikke hvordan han er i stand til at kunne leve med sig selv når han løg så meget overfor sin kæreste. Det er svinsk og ad. Og hvis han ikke ville ud med de sandheder for åben skærm, kunne han jo bare lade vær med at tilmelde sig, for han vidste jo hvad det gik ud på.

Læste nu i en avis at de havde fået snakket tingene ud og de stadig var kæreste??

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 

NØJ hvor jeg sad og krummede tær over det afsnit i går.! Hvor skulle han skamme sig. Håber da godt nok hende kæresten, har givet han et STORT spark bagi!

Jeg forstår ikke at man frivilligt melder sig til sådan et program, hvis man ved, at man har en masse at skjule. Man skal lige overveje hvor mange mennesker man kan såre.

Og nej, jeg ville aldrig selv være med i sådan et program!

Venlig hilsen Cathrine

www.trendgirl.dk

***gratis mode på nettet***

0
0
Svar på denne tråd

på skærmen
Forfatter: 

Ville aldrig give noget af mig selv på den måde på tv, HN eller andre steder. Heller ikke for penge.

:Pia

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres. Urtegræs anlagt 2008. cantering @ yahoo.com . Skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Gyseligt program
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:32

Det er er helt sindssygt program.

Psykisk prostitution for åben skærm.

Så ikke det igår, men bliver da helt nysgerrig, og øv for jeg gider jo ikke være interesseret overhovedet .... men desværre er uetisk underholdning, alligevel indimellem underholdende.

0
0
Svar på denne tråd

Min kæreste så det
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:32

og fortalte mig om det, jeg var selv ikke hjemme da det blev sendt. Men han forstod heller ikke hvorfor man melder sig til sådan et program, når man har så mange skeletter i skabet??

Men hvis nu manden på forhånd ved, at han vil gå fra kæresten, så er det jo intet problem at hun skrider fra ham.

Tv3 vælger jo også dem ud, der har mange skeletter i skabet. Hvis jeg tog til casting, tror jeg pænt jeg ville blive sorteret fra :) Ikke at jeg kunne finde på at udstille mig selv og mine kære på den måde.

Sagde Janne

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :)

0
0
Svar på denne tråd

nej ikke så..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:33

Jeg ville aldrig gå så langt som haan gjorde igår..

et er hvis det går ud over han selv, men at ydmyge sin kæreste, ven og mor, det er ikke iorden..

så det ville jeg aldrig gøre :) men nogle vil vel gøre alt for penge...

Hilsen Mia:)

SØGER RUTINERET DRESSURHEST SOM KAN DET HELE!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:40

Jeg kan heldigvis ikke se Tv3, så kan ikke se deres latterlige programmer.. Fatter ikke at folk gider stille og til sådan et show og forstår ikke at folk gider bruge deres tid på at se sådan noget pjat som det og fx. Paradise Hotel..

Jeg støtter nyt-hesteliv

www.nyt-hesteliv.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hun var
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:45

da rimelig naiv om hun troede det verste som ville komme frem var at han chekkede hendes bankkonto i hemlighed....

Hvordan de har deres forhold, det må de jo så om, men jeg syntes nesten det eneste helt utilgivelige var at han godt kunde se for seg at være utro igen....

For det er jo så ikke noget som ligger i fortid.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:47

Radius: Ja det er min kollega.. Tror det bliver MEGET underligt at skulle se ham.. og gad vide hvad de indsatte tænker??

Min mand og jeg blev enige om at han på forhånd havde besluttet sig for at gå fra sin kæreste og ligeså godt kunne tjene lidt på det.. Men det holde jo ikke hvis de stadig er sammen???

Dalicio

Loki fra Olstrup

Kold og varm gir lunken

0
0
Svar på denne tråd

Sandhedens time
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:50

Jeg synes godt det var stygt igår. Tænk at ydmyge og såre sin kæreste på den måde... De havde vist heller ik meget at sige til ham bagefter...

Forstår ikke hvorfor nogle vælger at sige sådanne nogle ting offentligt fremfor at ta en snak hjemme. Men det må være nogen egoistiske personer der kun tænker på penge og dem selv...

R.I.P Mispige. 14 april 2005- 17 august 2008

At give slip - er ikke det samme som at miste grebet

Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 12:50

Sannie ♥OX♥: Det er i hvert fald hvad jeg har læst, men man ved jo aldrig om aviserne skriver sandt.

Ja tror også det bliver underligt for dig, men der er jo ingen som ville udsætte sin kæreste som man elsker for sådan noget, så tror at det var planlagt. Og 200.000 kr. er da også meget godt tjent for et brake up, for det fik jo tydeligvis ikke konsekvenser hos hans mor og ven.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 13:13

Jeg så det også og sikke en omgang. Aldrig om jeg ville udstille mig selv sådan på TV.

Har været publikum til Sandhedens Time, og har planer om at skulle det igen.

Faktisk lidt sjovt det din kollega. Det er også min gode venindes kollega .

Med venlig hilsen
Trine
:-)

0
0
Svar på denne tråd

mit forhold
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 13:18

mit forhold betyder mere end alverdens penge, men kan ærligt sige, at jeg kunne stille op i det program, og svare ærligtuden det ville ha konsekvenser for mit forhold, har jeg nogensinde gjordt noget "dårligt" har jeg altid kommet ud med det, intet værrer i verden end at skjule ting for sin elskede og gå og ha dårlig samvittighed..

har ikke set den danske version, nogen der kan komme med et referat af hvad der skete igår??

Med venlig hilsen

Liv, Hunden, den bedrageriske kat, & alle hestene.

A broken heart is as much a part of first love as moonlight and roses.

0
0
Svar på denne tråd

Der står lidt her
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 13:30

Med venlig hilsen
Trine
:-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 13:58

Mor til Simon 11 august 2008

Border Collier er dog nogle skønne hunde

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 14:01

Ej er det begyndt igen? (ser det på nettet, når jeg kan)

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

tjaa........
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 16:20

penge.. må da være det eneste han går efter, for det kan da ikke være lysten til at ha det godt med sin kæreste og famillie.

Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden.
Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig

vognmand/entrepenør

Per Christensen 20285450

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 17:05

Om jeg fatter, at man vil udstille sig selv på den måde.....og så for "småpenge".

Og at man så samtidig slæber sine pårørende med og ydmyger dem er så kvalmende.

Snepony

nu uden Mulle :ó(

*

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville uden problemer...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2009 17:14

kunne stille op til det program, har nemlig ingen skeletter i skabet der kunne ødelægge nogen forhold til mine kære.

Men aldrig nogensinde i livet om jeg havde valgt at stille op med sådan nogen lig i lasten og være så modbydelig overfor min familie og venner som fx. Andre var, bvadr og så for penge!

TinaR

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider