Årh nu savner jeg helt min Tuttemand, - mit flaskelam! <3
- Man får altså et helt specielt bånd med dem, mit han kom når han var løs og man kaldte, og han var med omme i haven og lege!
Var blevet lovet han IKKE ville blive slagtet, men så mente min onkel at det var Tuttemand som fik de andre til at stikke af ud af folden, og da han så fik Tuttemand slagtet finder spaden ud af at det var vædderen, flot.
- Spørg lige om jeg var sur!
Kan faktisk ikke huske hvor længe jeg gav ham flaske, - men da han blev lidt ældre gik vi over til at han skulle drikke af en skål, og så begyndte vi langsomt at vænne ham til alm. foder.
- Mens han stadig fik flaske gav vi ham også vand i flasken, for at han lærte at drikke vand.
Man skal bare passe på ikke at give dem for meget af gangen, - Tuttemand vidste ikke selv at han selv havde fået nok! 
Fårene hjemme på gården går i løsdrift, - stalden er ret kølig og det er godt om sommeren hvor de så kommer ind i dagtimerne og svaler derinde.
Vi klipper dem selv her om foråret, til stor fare for mig som skal holde, for jeg blir klippet i 
Og ellers så trimmer vi hovene selv med en speciel saks, - bruger vi også til gederne.
Bare husk at I skal være CHR-registeret, og lamsebamserne skal øremærkes.
- Og så kan det kun betale sig at de får M3 status.