Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fra Sandhedens Time til....
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 22:01

...Jagten på Gnisten

Jeg så lige at det næste par i Joan Ørtings program Jagten på Gnisten er parret fra Sandhedens Time, der kørte på TV3 sidste sæson.

Nå ja, nu er der en hel masse grusomme sandheder, der er er kommet frem på åben skærm med den stakkels intetanende kæreste siddende som tilskuer.

Så lad os da lige hive parforholdet gennem endnu et program, der går tættere på end mange andre har lyst til at dele med Familien Danmark...

Gad vide om man så ser dem i Singleliv fra TV4 til næste forår

Tina...Et Unikum -ikke et plagiat

TinaU.dk

0
0
Svar på denne tråd

tjah hvorfor ikke
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 22:20

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha!
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 22:22

Hahaha! Så godt følger jeg godt nok ikke med i noget af det. Men god sjov

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 22:24

15 minutes of fame ??? Eller bare gratis psykologhjælp?

Tror nu nok at min kæreste ville få brug for en privat pilot med tilhørende jet og en aftale med et land der ikke udleverer til nogle steder i EU hvis han bød mig sådan en omgang foran familien DK

Men det er bare mig... Måske de har fundet hinanden på "Paradise Hotel"?

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 23:03

Oh my - det var DER jeg havde set dem - jeg var lige i tvivl om vi havde et vennepar jeg ikke kunne huske navnene på, som pludselig dukker op i tv

Mvh Heidi

I'm tired of looking 'round rooms
Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me

Gavin DeGraw

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 08:24

Canis Lupus jeg sad præcis som dig og tænkte "hvor pokker er det jeg har set dem før??"

Men Tina du har ret... De er sgu imponerende hvordan folk vil udstille sig selv, for en halv times berømmelse eller skal man sige berygtelse...

Synes generelt at de der reality programmer er fyldt med folk der er så medie l*derlige, at de fortæller alt til offentligheden hvad enten det så er deres 6-liv, dårlige økonomi, løgnagtigheder, fantasier osv osv.....

Se bare det der andet program over tv3 hvor folk skal have hjælp til deres økonomi. ALT bliver udstillet for alle.

Eller paradise hotel hvor unge mennesker gladeligt viser hvordan de dyrker 6 og drikker sig mere dumme og latterlige end de er i forvejen.

Eller det andet program hvor man kan se hvilke svin folk er med gammelt møg alle steder, så de må have rengøringsfolk til at gøre rent i deres l*rt.

Og så det omtalte program hvor absolut alle hemmeligheder og dårligdomme nærmest bliver råbt ud i offentligheden...

Ja jeg græmmer mig simpelthen over hvordan folk vil udstille sig selv.

Og nej jeg ser ikke programmerne, men klippene fra programmerne kan næsten ikke undgås hvis man nu ser noget andet på den omtalte kanal.

Pernille

Team CoDa OX, distanceridning.

0
0
Svar på denne tråd

Medieludere
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 09:16

Det kalder ve dem herhjemme især dem fra paradise hotel, de kunne vist ligeså godt bare lave en hmm voksenfilm.

0
0
Svar på denne tråd

Har i hørt
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 09:27

det sidste?

Det heder Big Brother -børn eller Fluenes herre.

Konseptet er: børn ca 7-11 år sperres inde i et hus uden voksne (de har delet i en pige- og en drengelejr)

Kamera på hele tiden, over alt. De må klare det hele selv. Jeg hørte at drengene ikke klarede at gøre seg madder., men i stedet spiste sukker og chokolade til de sprang rundt med den mest vanvittige sugarrush... Så var der en dreng som allerede i første program truede en anden med kniv.

I pigernes lejr var der - surprise- psykisk mobning, udstøtning og ren tortur, da en af pigerne blev gjort usynlig af de andre.

Serien sendes i Enland, men jeg bliver da forbauset om den ikke dukker opp i en skandinavisk tapning også. For grensen er altså ikke nådd ennu....

Mennesker er dog facinerende.....

0
0
Svar på denne tråd

utroligt
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 09:48

Ja utrolig udvikling.

1 er gratis psyk hjælp, men måske føler de ikke de har noget at tabe fordi de allerede har udstillet sig i alt offentlighed?

MANGLER du rideudstyr??

:
Happy-horse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jep det, lilleulv
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 09:50

Er på skærmen pt.

Mennesket er er interssant individ...eller noget.

Illum

En ristet bønne, sgu.

0
0
Svar på denne tråd

Illum, er
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 09:53

det den engelske udgave du ser? Eller laver de en egen i Schweitz?

0
0
Svar på denne tråd

Nej her er
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 09:58

Børn stadig elsket :-)

Ser heller ikke den engelske,det er for dumt, men har set al balladen om det :-)

Illum

En ristet bønne, sgu.

0
0
Svar på denne tråd

Lilleulv...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 10:28

det lyder da ellers godt nok som det værste program nogen sinde....

Hvilke forældre vil dog udsætte sine børn for sådan en oplevelse.... Føj siger jeg bare....

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Nogle af
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 10:37

forældrene ville visstnog hoppe af efter at ha bevidnet oppstarten, men blev forelagt seg den kontrakt de havde undertegnet ved påmeldning.

Formålet skal visstnog være at vise hvor hjælpeløse og bortskjemte moderne børn er. Eller ikke, Illum? Jeg husker det nog ikke rigtig, var for sjokkeret til at rigtig ta til meg all information.

Den lille udstøtte pige satt da visstnog og græd og sa hun hadde trodd det skulde være spænnende uden voksne, men at det var som at have et mareridt når man var vågen.

nej, hvem vil udsette børn for sådant? De kan da blive mærkede for livet, om de nu overlever.

Det er slett ikke respekt for de små mennesker det der.

0
0
Svar på denne tråd

Rystende
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 10:59

Jeg synes det er utroligt at folk byder sig selv og familien de ting, bare for en slat penge, og / eller lidt berømthed, hvad de så ikke tænker over, det er jo ikke noget godt (typisk) de bliver husket for

Er der slet ingen etik omkring hvad Tv vil vise efterhånden Det er sgu´næsten endnu mere trist.

Mange hilsner fra Monica

En rigtig hest - har 4 ben og en hale

Pas på hesteplejehjemmet i århus

Hjælp med at finde hestene på : http://www.plejehjemsheste.dk

0
0
Svar på denne tråd

Puha....
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 11:07

jeg får da helt ondt i maven over hvad de stakkels unger har måtte gennemgå...

Føj hvor er det egentlig klamt at tv selskaber laver sådanne programmer og folk så ser dem. For der er helt sikkert folk som vil elske at svælge i de stakkels børns lidelser....

Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Pernille
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 11:50

Det kan du være sikker på. For sådanne er mennesker også. Det er ikke lenge siden der var kø for at se på offentlige henrettelser, og mange satt foran galger og skafott hele natten inden en henrettelse for at være sikker på at få med seg begivenheden i alle detaljer. Under den franske revolution satt kvinderne og strikkede mens de ventet på næste henrettelse.

Og evolutionen har ikke kommet længre siden det.

Påstår Lilleulv, der i alle fald ikke har sett nogle beviser på det modsatte.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke helt , lilleulv,det
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 11:56

Samme.

De franske bondekvinder sad jo også og så på den klasse som havde ejet dem i vel ca. 400 år, miste retten til at eje andre mennesker.

Den franske adel hvade jo hånd og hals ret over klasserne under dem.

Illum

En ristet bønne, sgu.

0
0
Svar på denne tråd

Jo, Illum
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 11:59

visst er det ett poeng, men sagen er at den mennesklige natur gør at vi godt kan li at se på mænnesker der ikke har vært så "dygtige" eller så "heldige" som vi selv, og at vi gerne lader oss underholde af det makabre og uhyggelige.

Ellers skulle ikke Motorsavsmassageren være en sådan kassasuksess.

0
0
Svar på denne tråd

eettffss
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 20:57

Tania, kæresen, var da også med i den allerførste omgang Big Brother...

Louise og Dam's Gennah <3

...man skal ikke forsøge at holde noget man ikke have i sine hænder...

12/11-2008! endelig gennemfører jeg noget igen!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-02-2009 00:58

Hvis i vil se big brother for børn:

www.megavideo.com/?v=R1XM6P5O

Med venlig Hilsen
Yessika - Razz og Parfait - altid ynglingsdyrene!

0
0
Svar på denne tråd

Lucelille
Forfatter: 
Dato:  18-02-2009 10:22

Kan huske Tania fra Big Brother, det er fra sæson 4 hvor huset var opdelt i rig og fattig (og der hvor Sissal blev gravid).

Det blev sendt i efteråret 2003 og Tania blev nr. 2

da.wikipedia.org/wiki/ Big_Brother#Big_Brother_- _For.C3.A5ret_2001

Mest vindende ekvipage dressur hest 2008 RHO

www.hammelev.com

0
0
Svar på denne tråd

Reality shows
Forfatter: 
Dato:  18-02-2009 10:31

Kender ikke omtalte program, men sad og tænkte på det samme da jeg så sæsonpræmiere på Singleliv på Tv4 igår.

Der dukkede en vis "mands"person op som tronede på et andet program sidste år, Hvad kvinder vil ha' tror jeg det hed.

Og mage til ucharmerende eksemplar af det køn skal man da lede længe efter...

I samme program følger man Martin som har været med i X-faktor og Elsk mig i nat -og vist nok også til optagelse på et eller andet (eller 4-5-6) talent program.

Pudsigt.

Mvh

Naja

0
0
Svar på denne tråd

Sandhedens time
Forfatter: 
Dato:  18-02-2009 10:58

www.basichorse.dk

- back to basic horsetraining...

"lykkelig er den hest, der er så lydig at den gives stor frihed..."

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider