Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvordan opgiver man b-skat?
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 13:16

Hej

Jeg havde et job i 2008, hvor de kørte med b-skat, og er nu i fedtefadet, da jeg ikke kan finde ud af hvordan jeg oplyser dette. Jeg har snakket med skat flere gange, men de siger at det er arbejdsgiveren der skal oplyse dette og at jeg ikke som privatperson kan. Arbejdsgiveren siger at jeg selv skal oplyse det til skat - hvad gør jeg ?

Vil altså ikke snyde nogen og har alle pengene stående på en konto klar til at blive indbetalt - hvis jeg bare kunne finde ud af hvad jeg skulle gøre?

Jeg har brugt mange timer i telefonon og på deres hjemmeside, men kan ikke finde ud af hvordan jeg gør - hjælp ? :)

Hver dag er en fest

0
0
Svar på denne tråd

selvangivelse
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 13:27

Mon ikke du skal have en udvidet selvangivelse ligesom selvstændige?

:Pia

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres. Urtegræs anlagt 2008. cantering @ yahoo.com . Skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

udvidet selvangivelse
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 13:28

Det kunne da være det er svaret . Det vil jeg lige undersøge i aften - tak :)

Hver dag er en fest

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-02-2009 17:19

Hej Nu ved jeg ikke noget om din ansættelse.

Jeg opgiver min indtægt i Rubrik 15, så får jeg tilsendt girokort med den skat jeg skal betale!

Venlig hilsen

Kongehøj

Stubben dressur-sadel til salg

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 13:40

Hej

Vil bare sige tak for hjælpen - har skrevet det i rubrik 15, da det var det mest passende jeg kunne finde .. :)

Hver dag er en fest

0
0
Svar på denne tråd

B-skat
Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 14:42

Hvis skatten du skal betale af B-indkomsten er over 40.000 kr. skal du være opmærksom på, at den skal indbetales inden d. 16. marts 09 som frivillig indbetaling ellers undgår du ikke procenttillæg på 7%, se nedenstående:

16. marts 2009
Betal restskat over 40.000 kr. senest 16. marts 2009, og undgå at betale et tillæg på syv procent af beløbet. Men husk, at du skal betale et tillæg på to procent af den del af restskatten, som er over 40.000 kr. Tillægget på to procent er en del af din indbetaling. Det betyder, at vi trækker de to procent fra din indbetaling, før vi registrerer beløbet som indbetalt restskat.

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-02-2009 14:56

Det er kun omkring 3000kr :) hehe .. Ellers tak for det :)

Hver dag er en fest

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider