Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

10 dage på peniciln - ØV!
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 12:43

Øv, så blev det min tur til at blive syg. Jeg bliver eller sjældent syg (eller også nægter jeg at vandre til lægen pga ondt i halsen - dårlig vane fra min fars side)

I 3 uger har jeg nu gået rundt med hæs stemme. ikke ondt i halsen eller noget, bare hæs. Jeg har altid haft det med at miste min stemme, så ikke noget jeg tænkte videre over. Men efter at have lydt som en middelalderlig bordelmutter med fake 2husky" stemme, valgte jeg at det nok var på at tid at opsøge doktorkvinde, da jeg alligevel skulle have fornyet en recept.

Hun undersøgte mig, men sagde at jeg lød sund og rask, men tog alligevel en svaber prøve. Imens den stod og ventede, fandt hun et par tlf nr frem til mig til et par øre-næse-hals læger, da hun havde på fornemmelsen, at jeg havde stemme/sang knuder (tror jeg det var) på stemmebåndet.

Men.... prøven var positiv, hvilket resulterede i en 10 dages penicilinkur og derefter et besøg hos en øre-næse-hals læge. fedt! Lige den uge hvor jeg står for 1 fest, skal til volleystævne over en hel weeknd, og hvor søster er væk hvilket resulterer i, at jeg står alene med Burberry... Hmpf..

Andre derude med halsbetændelse? :P

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd

du får det vel
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 12:59

ikke værre af at få pencillin?

Så bare afsted...men pas på dig selv alligevel.

Og husk at spise noget cultura og lign.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke lige halsbetændelse..
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 13:09

men en omgang kæbehulebetændelse.. Begyndte på penicillinen igår og i dag gør det endnu mere ondt og jeg skal puste næse hele tiden.. Så tror det virker..

Så nu håber jeg at penicillinen tager alle mine dårligedomme og der går mange år inden jeg bliver forkølet igen..

Krone og Bølge - En selvfølge

Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider