Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

har du fået tatoveret øjenbryn?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 09:23

Hvis ja, må jeg så se et billede helt tæt på? :-)

Jeg selv fik 6 sting i øjenbrynet sidste år og mangler derfor noget af mit bryn pga ar.

Det generer mig, så jeg overvejer at få tatoveret min bryn ( jeg beholder stadig hårene selvfølgelig ) men så man ikk kan se arret så tydeligt. Man kan få det lavet så det holder 2-5 år.

Har du Fået tatoveret bryn? Hvad er dine erfaringer? Er du glad for resultatet og hvor fik du det gjort?

Og frem for alt : må jeg se et billede af det færdige resultat :-)

Håber på svar

mvh Linette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har.
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 10:04

Jeg fik lavet dem der holder 2-5 år. Har nu haft i 3 år. Jeg er rigtig glad for det. De er dog falmet meget så jeg tegner dem også op nu. Trænger til en opfyldning! Jeg fik dem lavet hos connie krøyer i Esbjerg.

0
0
Svar på denne tråd

Altså Linette
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 10:44

Ej, Linette. Det får du altså ikke gjort! ;-)

Jeg synes bestemt ikke man lægger mærke til dit ar og du er sådan en køn pige, så tatoverede øjenbryn vil ikke gøre ret meget mere for dit gode udseende.

Og det mener jeg med hånden på hjertet! :-)

Tina...Et Unikum -ikke et plagiat

TinaU.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2009 19:46

Så vidt jeg ved, så tatoverer de IKKE ovenpå ar. Det er den melding jeg har fået da jeg ville have en på lænden hvor jeg så desværre har et ar. Og ringede endda og tjekkede hos 3 forskellige... Men det kan godt være det er forskelligt fra sted til sted, personligt vil jeg bare aldrig turde når jeg en gang har fået af vide man ikke må...

Men tænker om dit ar ikke er en personlig charme i sig selv? :-)

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

rikke..
Forfatter: 
Dato:  14-02-2009 09:07

nu er det jo ikke hos en " alm " tatovør, men hos en der beskæftiger sig med permenent make up ;-) Og det er bla hvor de laver øjenbrynet " helt " igen :-)

Arret er intet problem:-) Det går helt op i panden, men det er de manglende hår der generer. Jeg har sorte øjenbryn, så det er jo let at se hvor der mangler.

Tina : tak for de søde ord :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider