Jeg vil prøve at gøre dette kortfattet, da det ellers bliver meget rodet.
Jeg har i 2 år haft problemer med angstanfald og det har medfølget dårlig søvn, dårlig selvtillid og dårlig motivation. Derudover har jeg i alle mine "ældre" teenage år været overvægtig. Jeg er 19år og har en fantastisk opbakning hjemmefra, hvor vi altid har kunnet snakke om problemer.
Men nu var mine problemer blevet så store at mine forældre ikke kunne hjælpe mig ud af min tristhed. Samme tid kom der noget i tv'et (nu ca. 4 måneder siden), om hypnose, vi så egentlig ikke programmet, men vi fik øjnene op for at der måske var noget derude som kunne hjælpe mig.
Vi tog kontakt til Johnny Rasmussen, som er coach og hypnoseterapuet.
Han kom en uge efter vi tog kontakt og fortalte ham om problemet.
Jeg har nu haft samtale med ham 3 gange, og hver gang er han blevet til at vi var "færdige", og havde afsluttet et kapitel, om det så har taget 2½ time, har det ikke kostet ekstra.
Han har hjulpet mig med en ny livsindstilling. Han lærte mig også at hypnose ikke er noget hokuspokus, men man skal komme med et åbent sind. Vi kombinerede min hypnose med samtaler.
Jeg fandt ofte selv svar på mange af de spørgsmål jeg gik med.
Nu her 4 måneder senere, har jeg ikke haft et enste angstanfald, jeg har tabt mig 3½-4 kg og har fået et ordentligt skub i måsen.
Jeg har lært så meget nyttigt om mig selv.
Jeg oplevede ikke hypnose som en hjælp for mig nu her, men det var ugerne efter hans besøg, at jeg kunne mærke en virkning, jeg har ligesom skulle bearbejde alt det vi har snakket om.
Derudover har jeg haft et dilemma med mig selv, da jeg har haft lidt svært ved at jeg bare kunne sige nej til en kage, fordi lysten ikke var der. Det er sku en sjov oplevelse.
Jeg vil bare sige tak til Johnny, fordi han har gjort mit liv værdigt igen. Jeg har nu startet på en frisk. Jeg er stadig den samme Ditte, bare med en ny instilling til tilværelsen og et nyt håb for mit liv 
For priser kan i tjekke hans hjemmeside, søg på google efter "Johnny Rasmussen" og "Hypnose".
Mange Hilsner Ditte