Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Erfaring med Hypnose
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 10:31

Hej Alle.

Jeg går og overvejer Hypnose, men ved ikke helt om man får noget ud af det.. det er jo pænt dyrt at prøve (>1000 kr)

Det er ikke fordi jeg skal af med en last,- Okaaay... måske den søde tand..

Jeg er bare mere nysgerrig for at finde ud af mig selv og nogle personlige spørgsmål/frustrationer.. Samt de siger man kan komme tilbage til tidligere liv.

Men er der nogle af jer som har prøvet dette og hjalp/virkede det?

Venlig hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 11:30

Følger lige med :)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 11:46

prøvet regretionsterapi. Det var meget interessant. Kan absolutt anbefales at prøve.

0
0
Svar på denne tråd

jeg har..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 12:10

Jeg vil prøve at gøre dette kortfattet, da det ellers bliver meget rodet.

Jeg har i 2 år haft problemer med angstanfald og det har medfølget dårlig søvn, dårlig selvtillid og dårlig motivation. Derudover har jeg i alle mine "ældre" teenage år været overvægtig. Jeg er 19år og har en fantastisk opbakning hjemmefra, hvor vi altid har kunnet snakke om problemer.

Men nu var mine problemer blevet så store at mine forældre ikke kunne hjælpe mig ud af min tristhed. Samme tid kom der noget i tv'et (nu ca. 4 måneder siden), om hypnose, vi så egentlig ikke programmet, men vi fik øjnene op for at der måske var noget derude som kunne hjælpe mig.

Vi tog kontakt til Johnny Rasmussen, som er coach og hypnoseterapuet.

Han kom en uge efter vi tog kontakt og fortalte ham om problemet.

Jeg har nu haft samtale med ham 3 gange, og hver gang er han blevet til at vi var "færdige", og havde afsluttet et kapitel, om det så har taget 2½ time, har det ikke kostet ekstra.

Han har hjulpet mig med en ny livsindstilling. Han lærte mig også at hypnose ikke er noget hokuspokus, men man skal komme med et åbent sind. Vi kombinerede min hypnose med samtaler.

Jeg fandt ofte selv svar på mange af de spørgsmål jeg gik med.

Nu her 4 måneder senere, har jeg ikke haft et enste angstanfald, jeg har tabt mig 3½-4 kg og har fået et ordentligt skub i måsen.

Jeg har lært så meget nyttigt om mig selv.

Jeg oplevede ikke hypnose som en hjælp for mig nu her, men det var ugerne efter hans besøg, at jeg kunne mærke en virkning, jeg har ligesom skulle bearbejde alt det vi har snakket om.

Derudover har jeg haft et dilemma med mig selv, da jeg har haft lidt svært ved at jeg bare kunne sige nej til en kage, fordi lysten ikke var der. Det er sku en sjov oplevelse.

Jeg vil bare sige tak til Johnny, fordi han har gjort mit liv værdigt igen. Jeg har nu startet på en frisk. Jeg er stadig den samme Ditte, bare med en ny instilling til tilværelsen og et nyt håb for mit liv :)

For priser kan i tjekke hans hjemmeside, søg på google efter "Johnny Rasmussen" og "Hypnose".

Mange Hilsner Ditte

0
0
Svar på denne tråd

en lille øvelse
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 12:15

Hej..

fandt denne den anden dag. www.jacobstrachotta.dk/2006/09/05/ hypnotiser-dig-selv-pa-1-minut-og- brug-selv-hypnose/

Klip fra siden.. :

Selvhypnose øvelsen starter nu…

Lige nu - mens du læser dette - vil jeg bede dig om at forestille dig det, som generer dig i hovedet, som om det er inde i en kasse, en boble, krukke, container, beholder eller noget andet, som passer dig. Læg tingen eller alle tingene i beholderen. Forestill dig nu, at beholderen er ude af dit hovede og svæver lige foran dig. Hæld nu de sidste ting i, som du ikke lige har brug for. Luk beholderen. Forestill dig, at beholderen nu placeres det sted, hvor du mindst har lyst til at være - her på planeten eller ude i rummet. Lav beholderen lille, ubetydelig, farveløs og kedelig. Forestill dig at den opløses, desintegreres, knuses, der hvor den er.

Forestill dig nu noget, du rigtigt godt kan li', som svæver lige foran dig - og bring det ind i hovedet - pust det op som om det var på ydersiden og indersiden af en ballon og mærk følelsen af det nye mentale billede - du har nu renset dit sind for negative tanker.

-Denne øvelse har jeg prøvet 2 aftener inden jeg faldt i søvn.. Første gang virkede det.. fedt at vågne med andre tanker og lettelse. Men i går synes jeg ik rigtig det fungerede.. Men han skriver også man skal prøve det i en uge. :o) Venlig hilsen Jette

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 12:19

Jeg har døjet meget med dårlig selvopfattelse- tristhed og despression. Prøvede hypnose fordi jeg snart havde prøvet alverdens andre ting. Jeg græd hver evig eneste dag over noget jeg ikke var klar over.

Nu går der længe imellem- og jeg tager ikke de samme ture som før med depression mv.

Så jeg er åben for det

Anne-Sofie som savner sin trofaste dv hoppe Mon Ami. R.I.P min ven...

0
0
Svar på denne tråd

det virker ikke
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 14:15

det virkede ikke på mig.

jeg lider af overspisning og fik derfor hypnose.. det hjalp ikke en skid, gav mig bare en tom pengepung.. så nej det virker BESTEMT ikke på alle.. desværre

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider