Jeg er rygende gal! Jeg har lige fået lagt nyt gulvtæppe i et ret stort værelse 48 kvm... Min søn har en lege veninde på besøg og de spørger om de må gå oven på og lege. Jeg siger ja, og pointere at de ikke må rode i mine ting- kun lege med legetøjet...
20 min senere kommer min søn ned og fortæller, at hans lege veninde har åbnet en bøtte med noget flydende i, som er ud over det hele. Det viser sig, at hun har rodet i min skuffe og fundet mit blæk til calligrafi. Hun er smurt ind i blækket. I hoved, arme, hænder og ned af hendes tøj og på gulvtæppet er der en 30 cm i diameter stor plet. Og hun nægter at have gjort det... min søn er total ren! Så det er ret tydeligt hvem som har gjort det.
Da hendes forældre ikke har en forsikring, som dækker hendes skade og da de heller ikke tror hun har gjort det, må jeg selv klare problemet! så skal jeg enten selv ud og købe nyt gulvtæppe til en halv milliard igen eller forsøge, at fjerne det...
Jeg vil derfor høre om nogen her inde ved hvordan jeg får det af? Jeg skyndte mig, at vaske det væk med vand, men der er en mega sjold.
Håber i kan hjælpe mig!