Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilken skildpaddeart? Hjælp til navn...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:00

Forleden aften så vi på Animal PLanet noget om en mand der havde de mest nuttede skildpadder. Det var landskildpadder (de var 2 år og på str med en engelsk bulldog) og de hed noget med A.... Måske noget med 'brada' eller lign indgik også i navnet, vi googler og googler men vi har ikke held med os. Er der mon nogle skildpadde eksperter derude der kan hjælpe med at finde navnet på denne art?...

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjphoto.dk
Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!

0
0
Svar på denne tråd

tæt på
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:05

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres. Urtegræs anlagt 2008. cantering @ yahoo.com . Skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:09

Spot on Pia, tusind tak for hjælpen... :) Var det bare lige noget du vidste (kloge Åge, hihi), eller hvad? ;D Jeg synes ellers vi fik googlet på en del forskellige ting...

Mvh Bonnie

www.bjphoto.dk
Søger mange forskellige modeller, listen er opdateret d. 5. november 2008. Kig forbi!

0
0
Svar på denne tråd

google
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:10

Nej, jeg googlede også, men måske du søgte på turtle og det er kun havskildpadder som hedder det!

:Pia

Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres. Urtegræs anlagt 2008. cantering @ yahoo.com . Skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:13

Jeg prøvede at stave mig til det engelske ord for landskildpadde, men endte med billeder af toturerede mennesker og dyr så jeg søgte på danske ord i stedet.... ;)

Mvh Bonnie

www.bjphoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

kølespader
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:16

Jeg fandt det her site med lækre billeder.

http://www.theturtlesource.com/

0
0
Svar på denne tråd

khllkhlk
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:23

Neeeeej hvor er de altså bare skønne! Sikke dog nogle smukke mønstre og farver de har! Tak for et dejligt link!

Mvh Bonnie

www.bjphoto.dk

0
0
Svar på denne tråd

nuttede...
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:47

Hvor er de nuttede de skillere der er tykke og ved at forsvinde ud af låget...

vi har engang haft en kæmpe landskilpade der hed Pelle. Han var en sjov fætter. Fartede altid efter folk i sutsko, og fik han ram på dem bed han dem. Han var gammel da vi arvede ham, og nu er han gået videre i arv til en ny familie der elsker ham ubetinget.

Kh

Mette

The winner takes it all!

Bliv en del af Team Lodberg

Team Lodberg Riders Coaching

Undervisning og uddannelse af hest og rytter

tlf. 20924205

www.team-lodberg.dk

mere end 100 placeringer i 2008

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider