Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvilket tilbehør
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 19:45

står og skal lave fiskedrikadeller i morgen.

men ved ikke hvad der skal være som tilbehør. Noge forslag?

0
0
Svar på denne tråd

Her i huset
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 20:01

æælsker vi fiskefrikadeller lavet på grov laksefars.

Vi får tit små kogte kartofler og persillesauce til.

Det er så let at lave med sådan en brik hvid sauce fra Karoline og masser af frisk persille.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nudelsalat
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 23:25

Du kan måske tilsætte lidt chili, lime, hvidløg og evt. frisk ingefær og koriander til farsen, så dellerne får et lidt asiatisk tilsnit. Hertil smager det godt med en nudelsalat af kogte, afkølede ægnudler, tynde stave af forskellige grøntsager (agurk, gulerødder, rødløg, bønnespirer, peberfrugt og frisk ananas), hakkede peanuts, koriander og en dressing af 2 spsk thaifiskesauce, 1 spsk sesamolie (eller anden neutralt smagende olie, ikke oliven), 2 spsk sukker, 2 spsk vineddike (neutral smag, evt. risvineddike), 1 spsk vand, 1 presset lime (kan udelades), finthakket chili, 1 finthakket fed hvidløg.

God fornøjelse med kokkereringen :)

0
0
Svar på denne tråd

i farsen
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 10:08

har jeg løg og purreløg eller forårsløg (ved ikke om den heder det samme i danmark)

ost og hakket bacon/skinke og af og til lidt hakket rød chilli

tilbehør: kartofler, brockoli, blomkål og gulrod kogt i apelsinjuice, smørsuce eller en klatt syrnet fløde.

Eller så laver jeg ishavsburger. Hamburgerbrød smurt med syrnet fløde ( i stedet fordressing), salat, tomat, agurk og store fiskefrikadeller

livet består af både solskinn og regn og sammen bliver de til den vakreste regnbue

købes

køreklar hestetrailer m/ frondtudgang

10 000 -20 000

kun jylland

0
0
Svar på denne tråd

Fiskefrikadeller
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 17:09

Vi fik fiskefrikadeller i går. Jeg lavede dem af fiskemandens gode fars og serverede stuvet spinat, remoulade og kartofler til.

Jeg lavede spinaten med helbladet frossen spinat, som jeg varmede i en gryde og jævnede med lidt mel rystet med skummetmælk, den blev smagt til med salt, peber og muskatnød. Det smagte supergodt og man bliver ikke tyk af det!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider