hva så -dagbog fra midten- så i udsendelsen på dr2 igår ??
sikken inkompetance - ingen der ville løse problemmerne, men bare lod dem hænge i luften - ja vel pånær fru seeberg - hun må da have følt lede ved at skiftet til det projekt, og så finde ud af at de andre har så store problemer - med kommunikation og standpunkter. jeg har aldrig stemt på et parti hun har været med i - og kommer nok ikke til det af gode grunde - men hvor fik man dog ondt af hende.
khader og samuelsen er da et par politiske katastrofer - skræmmende at det er de to der bliver i tinget - hvad skal det ikke ende med.
khader turede ikke engang på egen hånd fortælle hr poulsen at hans ageren var en katastrofe - : ja ja jørgen det går skide godt - ja selvfølgelig skal du cleare af med røde kors - øhh forresten har vi nogle ting vi skal snakke om på gruppemødet.
jamen godav mand - sgu da ikke underligt at der ikke var en fælles linje - jeg sad efter udsendelsen og grinte - men så kom jeg i tanke om - at de nok ikke er de eneste to folkevalgte der ikke har en mening de tør stå ved - og så forstummede grinet jo lidt