Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ny alliance
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 17:55

hva så -dagbog fra midten- så i udsendelsen på dr2 igår ??

sikken inkompetance - ingen der ville løse problemmerne, men bare lod dem hænge i luften - ja vel pånær fru seeberg - hun må da have følt lede ved at skiftet til det projekt, og så finde ud af at de andre har så store problemer - med kommunikation og standpunkter. jeg har aldrig stemt på et parti hun har været med i - og kommer nok ikke til det af gode grunde - men hvor fik man dog ondt af hende.

khader og samuelsen er da et par politiske katastrofer - skræmmende at det er de to der bliver i tinget - hvad skal det ikke ende med.

khader turede ikke engang på egen hånd fortælle hr poulsen at hans ageren var en katastrofe - : ja ja jørgen det går skide godt - ja selvfølgelig skal du cleare af med røde kors - øhh forresten har vi nogle ting vi skal snakke om på gruppemødet.

jamen godav mand - sgu da ikke underligt at der ikke var en fælles linje - jeg sad efter udsendelsen og grinte - men så kom jeg i tanke om - at de nok ikke er de eneste to folkevalgte der ikke har en mening de tør stå ved - og så forstummede grinet jo lidt

0
0
Svar på denne tråd

Jeg så det ikke, desværre.
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 18:18

men har en hel del lyst til at se filmen.

den skulle vist være rimeligt grinagtig, men hvad søren, det skal jo passe til partien.

Går dine heste og ponyer med svømmefødder på folden.
Er din ejendom ved at drukne i mudder, så ring og hør om vi måske kan hjælpe dig

vognmand/entrepenør

Per Christensen 20285450

0
0
Svar på denne tråd

falleret alliance
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 18:29

Jeg endte med nøjagtigt det samme: Sympati for Seeberg. Og hold da op, hvor jeg griner af dem, der stemte på Ny eller Liberal Alliance! Der var et fabelagtigt klip - blandt flere - hvor Khader ikke kunne svare ordentligt på nogle spørgsmål vedr. sort arbejde-sagen.

Ærgerligt, der ikke var klip med fra dette vælgermøde. Der er d*lme skidt, når Pia K. beder om at få pinligheden standset...

www.youtube.com/watch

Kunne desværre ikke finde klippet i bedre kvalitet derinde...

0
0
Svar på denne tråd

Har ikke DR2
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 19:51

Ville gerne have set det!

Men der hvor Pia K beder om at få standset pinligheden..

Å khader... Skulle du ikke bare ha' stoppet der??

0
0
Svar på denne tråd

Højdepunktet
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 20:06

synes jeg er hvor en dame spørger Naser om han kan komme med et eksempel på hans skattepolitik.. Det kan han IKKE, meget meget pinligt..

Er den episode med i filmen?

Venlig hilsen

Kongehøj

Stubben dressur-sadel til salg

0
0
Svar på denne tråd

den ligger her
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:27
0
0
Svar på denne tråd

Ny alliance
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 21:44

Jeg startede med at melde mig ind i ny alliance lige da de startede, men må indrømme, at jeg endte med at sætte krydset et andet sted.

Dette har jeg ikke fortrudt efter at have set filmen, jeg er chokeret over deres uproffessionelle fremgangsmåde, mangel på kommunikation og regler - det virkede som om alt flød og ingen tog stilling til noget.

Gitte var vist den eneste der kunne sige fra og tage stilling, men blev tydeligvis holdt udenfor/for nar...måske også derfor hun var den første af de 3 der tog beslutningen om at forlade partiet.

MEN det var ærgeligt, at de "ødelagde" deres chance....for det startede rigtig godt!

0
0
Svar på denne tråd

ulla presseansvarlig
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 22:35

Jeg så det også - jeg var nok allermest rystet over hende Ulla ...? - den presseansvarlige. Jeg synes hende rådgivning var så elendig. Skal dog lige siges at jeg ikke så de første 20 min., men mit indtryk var, at den kasserede mandlige presseansvarlig var lysår bedre end hende apparatet. Hende ulla var da godt nok en storrygende, mobiltelefonsnakkende ærkefjols med MEGEN magt. Jeg synes altså også hun rådgav Khader og klæde ham ALT for dårligt på i sagen med qourtrup(staves).

Nasser Khader har jeg ikke haft den store fidus til siden Muhammedkrisen og den udsendelse der var af ham - han er en medløber, der bare ønsker at stå på Marienborg med Statsministeren - hvilket anders samuelsen ogås havde en drøm om Anders samuelsen er bare et FJOLS.

Gitte Seeberg derimod - synd for ny alliance at de ikke fortsatte hendes linie. Så tror jeg det var gået partiet anderledes, for det var det, folk ønskede på det tidspunkt. Men Samuelsen og co. ønskede jo et ultraliberalt projekt.

Hilsen Søs

- som fra 20. jan. 09 bytter sit statsborgerskab ud med et amerikansk.

0
0
Svar på denne tråd

ja.....
Forfatter: 
Dato:  11-02-2009 23:27

det var egentligt spændene at observere - at de to tidligere radikale - var mest liberale i deres udtryk mens gitte tydeligtvis var mest midtsøgende trods hendes politiske baggrund. kan godt forstå at samuelsen er træt af at udsendelsen har set dagens lys - hans politiske fremtid må være på vej op i røg sammen med khaders, efter at folk har fået indblik i hvordan tingene foregår i hans politiske sfære. jeg syntes faktisk at fjols er for mildt et udtryk - de to er idioter - de ved at deres ageren bliver optaget, og så griber de tingene an på den måde - tåbeligt

0
0
Svar på denne tråd

I bliver altså
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 07:13

lige nødt til at tjekke dette:

www.youtube.com/watch?v=jKJtu7M1Uxc

Kan ikke forstå det ikke er med i filmen, det er sgu da bare toppen af .... jaaa

Venlig hilsen

Kongehøj

Stubben dressur-sadel til salg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider