Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

det der transportkursus
Forfatter: 
Dato:  10-02-2009 18:33

man skal have et specielt kursus hvis man skal køre med sin hest f.eks til kåring o.s.v som kan forbindes med økonomisk virksomhed, jeg fandt ud af, at det faktisk også gælder, hvis man tager på udstilling med sin hund eller andre virvel dyr, hvor værdien bliver forøget.men hvor er det man kan tage det og hvad koster det for mig og min kæreste taler om at tage det begge to.

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd

din egen hest...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2009 22:35

Hvis det er dig og din egen hest, behøver du ikke kursus, da det så er hobbybetonet.

Hvis du har over 4 stk. betegner LR det som stutteri og derfor er det økonomisk virksomhed.

Du kan se links til kurset som er på AMU på lr.dk/heste også søge på transportkursus.

/mette.

...---***Cappucino & Quinar's Lovespot ***---...

0
0
Svar på denne tråd

tja i følge
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 08:33

fdm så gælder det også med din egen hest hvis du kører den til kåring eller stiller til stævne hvor der er penge præmier, da det så er økonomisk virksomhed.

det jeg blev mest overrasket over er at det i følge dem også gælder hvis du køre andre hvirvel dyr så som hunde til udstilling eller konkurencer

hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd

transportkursus
Forfatter: 
Dato:  12-02-2009 09:05

Sidste år gav min mand 550 kr for tansportkursuset.

Hilsen Gitte

Sønderkærgaard

Bedækning tilbydes ved fjordhingstene

Ågerupgaards Samba

Samt

Unik Frølunde

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider