|
|
| Hjælp til TØR hovedbund. |
|
|
Hvad hjælper på TØR hovedbund? Det er IKKE håret der er tørt, KUN hovedbunden. Frisøren siger olie, men hvor fedt er det at putte olie i håret. Og der kommer en del i maden, så... Nogle gode råd?
** Trine **
Ejer af: Nydam's Mr. Milan - nu som rideVALLAK. Ejet af: Frosti - hustyrannen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
wella skulle ha lavet noget schampoo , prøv deres hjemmeside
Bella 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du skriver og der kommer en |
|
|
del i maden så Hvad mener du med den sætning? Jeg lider også af tør hovedbund i perioder og det er endnu ikke lykkedes mig at finde et købeprodukt der gav et godt resultat  Olie er godt Håber bare at hun har givet dig retningslinierne for hvordan man gør 
Mvh Charlotte Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhh........ |
|
|
Jeg tror ikke, at din hovedbund bliver mindre tør, blot fordi du bruger meget olie i maden - det gør kun bagdelen større 
Mvh. Annette
Fjordhingst tilbyder bedækning, Avlsgodkendt i Fjordhesten DK. Læs mere på min præsentation eller på www.stutteri-soendergaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej hej |
|
|
Decubals produkter er rigtig gode mod netop dette  De laver en shampoo, som blødgør hovedbunden. og så en "balsam" som man smører på hovedbunden, lader den sidde i et par minutter og så skyller Det kan fåes på apoteket. Cosmea, har lavet en olie til hovedbunden, den virker - men håret ser fedtet ud når det er i! 
Mia & Leiko
- Portrættegninger laves på bestilling 250,- skriv en PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha Anette, så |
|
|
Faldt tiøren  Som Anette skriver, så hjælper olie i maden ikke på tør hovedbund 
Mvh Charlotte Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Mange tak for svarene. Tror jeg vil prøve at undersøge Decubal, som jeg i forvejen har fornuftige erfaringer med.
** Trine **
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mandelolie som du lader sidde en time eller mere - det er supert. Husk at komme shampoo i - før vand, når du skal vaske det ud.
Hilsen fra Pony-mor.
Livet er for kort til - Ikke at vælge sine kampe med omhu.
Aluminiumshestetrailer til 2 heste sælges - skriv en PB for information. Foto på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmnnee |
|
|
Ved at matas også har en special shampoo til meget tør hovedbund, kan dog ikke huske hvad den hedder da jeg ikke bruger den selv...men du kan jo evt. sp.i Matas (den er orange) Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning! Bedækninger tilbydes! Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Til problemer med hovedbunden kan jeg varmt anbefale Neccin Dandruff treatment nr. 3. Den shampoo har virkelig hjulpet mig meget med tør, øm hovedbund. Det er altid denne shampoo jeg vender tilbage til når min hovedbund igen igen er ødelagt af "almindelig" shampoo. Den fås ved enkelte frisører, men ellers på nettet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god shampoo |
| Forfatter:  |
little-horsie ♥Blaze♥ |
| Dato:  |
09-02-2009 19:48 |
|
jeg bruger Head and shoulders Classic anbefalet af min hudlæge da jeg lider af ikke bar tør hovedbund men osse psorasis.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æblecidereddike.. |
| Forfatter:  |
Tina Skotte |
| Dato:  |
09-02-2009 21:35 |
|
... skulle gøre tricket, men har nu ikke selv forsøgt mig med det men overvejer det kraftig. Mvh Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Head and shoulders |
|
|
- er min klare favorit... har prøvet både den fra apoteket og en fra Matas - der hedder noget med PS12(eller sådan noget - fra Juldahl) Snakkede med min frisør om det engang - og hun måtte erkende at ALLE i salonen brugte helt alm. Head and shoulders - og ikke noget fancy..:o).. - og her virker det HELT vildt godt... er kommmet problemet til livs - men bruger stadig Head and shoulders indimellem - bare for en sikkerheds skyld
Lotte og Bissedyret...:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endnu... |
|
|
... en gang tak for svarene. Jeg har forsøgt at komme ind på Decubals hjemmeside siden igår. Uden held, så har ikke fundet noget der. Men må lige en tur forbi apoteket idag så. Head and Shoulder... det kunne være at det var det jeg skulle købe til ham. Tak for alle svarene.
** Trine **
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har også kun gode erfaringer med Decubal. De har også en form for kur til hovedbunden. Den bruger jeg ca. hver 14. dag og det holder min ellers meget tøre hovedbund nede. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her i huset |
|
|
har vi rigtig gode erfaringer med Ingefær shampoo som kan købes hos bodyshop. Det er rigtig effektiv Min mand har psorsis, og shampoen kan holde det væk i hovedbunden.
Kom Nanna lige forbi og sagde
R.I.P Sejr 040107 Brian 191007 Emira 080708
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|