Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Video - hjælp....
Forfatter: 
Dato:  09-02-2009 10:35

Aner ikke hvor jeg skal poste dette indlæg - så prøver her.

Jeg har en masse videoklip af min hest og jeg, samt andres heste som er optaget med mit videokamera:

Problemet er så at når jeg lægger videoerne over på computeren kan jeg ikke flytte dem igen.

Det må være deres format der er noget i vejen med???

Jeg er virkelig en idiot til elektronik, så derfor vil jeg høre om der er nogle herinde der kan hjælpe mig med hvordan jeg kal få videoerne lavet om så jeg fx kan oploade dem på hestegaller?

Er der evt. nogle programmer der kan bruges?

Eller kan jeg evt. finde nogle mennesker der kan hjælpe? - HVOR?

Håber virkelig på noget hjælp da jeg ikke rigtig har noget at bruge alle de videoklip på min PC til - de skal jo vises frem!

Kærlige hilsner fra

Team Topper

- Spåner sælges billigt HER

- OS VENEDIG AQUA trense(3500 kr) byttes: plast stævneskab, hesteklipper/trimmer eller dressur ridestøvler med bue og lynlås - SKRIV!
0
0
Svar på denne tråd

flv videor
Forfatter: 
Dato:  09-02-2009 10:48

du kan prørve at downloade en flash encoder

den kan downloades her www.adobe.com/products/ flashmediaserver/flashmediaencoder/

Jeg har selv CS3 flash video encoder og så kan jeg ligge det på nettet - den jeg har konventere dem til flv videoer

Lotte Svendsen - Ninkamus.dk

http://www.Ninkamus.dk/ - Side om kaniner! Advarsel: Vær opmærksom på at du kunne komme til at lære noget!

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  09-02-2009 11:00

Du snakker rusisk - men må prøve mig frem...

Flere der kan hjælpe da jeg virkelig er en spade til det

Kærlige hilsner fra

Team Topper

- Spåner sælges billigt HER

- OS VENEDIG AQUA trense(3500 kr) byttes: plast stævneskab, hesteklipper/trimmer eller dressur ridestøvler med bue og lynlås - SKRIV!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider