Og vi får tømt hver 14. dag (om sommeren dog ugenligt). Vores naboer har kunéen- men de brænder så gerne plastic af i haven, kan man lugte...
(Og de har losseplads i baghaven). Nå- ikke for at være hellig, men vi har ikke samme muligheder, og vi kommer da af med sagerne... (Jeg brænder primært haveaffald- og tørt af dette. For der er ikke plads til uendelige mængder brombærafklip...
) Jeg er også begyndt at kompostere køkkenaffald igen.
Vi har lige fået ændret ordningen, så nu betaler vi for volume- hvor det før var vægt. Så slut med papkasser/katoner i spandene, men så har jeg smidt en del bøger ud... Og defekte legesager.
Der er godtnok en genbrugsplads 15 km herfra (og glas og papir-iglooer 4 km herfra), men det er meget begrænset, hvad man kan have på en knallert.
Elektronik har genboen tit en del af, så der kan vi af og til deles om, at komme af med noget, når han alligevel kører med traileren.
Men jo- jeg kan tit blive så forbandet over den meget unødvendige emballage- og at økodims er i glas (der vejer).
Men vi er som regel gode til at få smidt til genbrug, hvad der kan gå derned. Jeg vil ikke gemme alt det møg.