|
|
| spise vaseline????? |
|
|
Ja nu bliver jeg simpelhen nød til at spørge herinde, hvad skal det gøre godt for at spise en mudfuld vaseline???? Grunden er den at jeg så en pige gøre det den anden morgen. Og måske er det kun mig der får den her fornemmelse , måske er der virkeligt noget godt i det. (hvilket jeg ikke lige kunne forstille mig) Er det bare en ny modedille af en misforstået sundhedsflip, eller hva???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden |
| Forfatter:  |
GeLabs2203 |
| Dato:  |
05-02-2009 12:08 |
|
Har jeg aldrig hørt om, men det lyder godt nok ikke særlig lækkert;)
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det har jeg godt nok aldrig hørt før? Vaseline hører til på løberne elller i cykelrytternes bukser, da ikke i munden/maven?
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
SUPER 2'er pony udlånes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hun har vel |
Illum |
05-02-2009 12:14 |
|
En pyskose af en art, det er så moderne...
Illum
Je suis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brækfornemmelse |
pjemm |
05-02-2009 12:16 |
|
Hun gjorde det måske netop for at komme til at brække sig... Det er et kemisk produkt som ikke gør noget for det indvendige af kroppen.
:Pia
Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres. Urtegræs anlagt 2008. cantering @ yahoo.com . Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| godt så.... |
|
|
Godt så at heller ingen herinde ind til videre synes det er normalt. Pigen kender jeg ikke, første gang vi var på samme spinningshold, men da hun tog bøtten frem troede jeg hun ville smørre hendes læber, men istedet sætte hun den for munden og guffede en mund fuld. Og nej jeg er ikke i tvivl om hun guffede det, eller blot dyppede læberne. For jeg stirrede vil som en anden ko på hende, da jeg jo synes det var pænt underligt. Man tager jo helleer ikke ne mundfuld læbepromade eller creme eller lignende, eller hvad. Et kort øjeblik følte jegmig godt nok gammel, for tænk hvis det virkeligt var godt for noget, og jeg ikke havde hørt det endnu. Men min sunde fornuft mente nu heller ikke det kunne være godt for noget som helst. Måske hun mente at olie/fedt går ud på et, og fiskeolie er dyre end en bøtte vaseline... Lige umildbart lignede hun ikke en der var syg, på hverken den ene eller anden måde, (hvis man lige ser bort fra vaseline indtaget). Faktisk så var hun en rigtig pæn og køn pige, hverken tyk eller voldsom tynd, men lige tilpas. Det smarteste og nemmeste havde sikkert været at jeg spurgte hende ligeud, men det blev jeg nok lige en andelse for paf til...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har du |
|
|
overvejet om der kunne være andet end vaseline i bøtten, altså det ku jo have været en gammel bøtte hun havde kommet noget andet i, hvad det så lige skulle være , men det skulle være min eneste forklaring.. det lyder ihvertfald ikke som et stunt jeg ville afprøve fy da en klæg fornemmelse  mvh katja
rytter mangles i køge området, kig på min præs...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| venter spændt.. |
|
|
Lover du ikke lige at du spørger hende næste gang  Håber næsten at der er noget andet i bøtten!! pyh man får d jo helt dårligt selv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Masser at |
Illum |
05-02-2009 12:54 |
|
Syge , se vel ikke syge ud???
Illum
Je suis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske noget... |
|
|
Jow måske var det noget andet, jeg har blot ikke fundet udad hvad det skulle være, som har samme farve og konsistens som vaseline. Men iguder hvor jeg dog håber det var en aller anden snack hun åd, så det er mig der nu står og er et fjols.  Desværre for pigen frygter jeg jo også at hun har det dårligt indeni. Men det er jo nok begrænset hvad jeg kunne have gjort. Og så Illum skriver er det desværre blevet vældig "moderne" at have et skrøbeligt sind eller hvad man nu skal sige. Måske skulle stedet have en politik ang denne mærkelig tendens. Jeg har før gået i motionscenter, hvor en pige hvad så tydeligt syg af spiseforstyrrelse, at man bagfra kunne se hendes knæskaller. Jeg ønskede hver dag, at nogen ville stoppe hende og sige hun skulle finde hjælp, og at hjælpen ikke var at pine sig selv dagligt. Men det er jo noget svært noget, for deres problemer er jo ikke at de træner som vilde og intet spiser, men noget helt 3. som os udefra sikkert sjældent forstår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afførende måske? |
Kiki |
05-02-2009 12:59 |
|
Måske er det afførende. Nogle giver jo sig selv dårlig mave, så de kan "tabe sig". Det må være mit bedste bud. Havde en i min folkeskoleklasse, som spise en skefuld olie inden måltider. Så røg det eftersigende lige igennem. Ad Men hmm det kan jo være hun har tør hals/mund?
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| avanceret slankekur |
|
|
Ja ja modenlaver nogle avancerede slankekurer. Gad vide hvad der blev af sund fornuft, sund og varieret kost, motion og især livsglæde og glæde ved sig selv. Jeg fortrække et par kilo for meget på min krop, hvis den eneste alternativ ar at æde vaseline, eller andre mærkelige og i min verden ret så alternative madvare.. Og Illum, lang fra alle ser nødvendigvis syge ud, men skjuler sygdommen sammen med alt muligt andet skrammel bag en udad til perfekt ydre...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh vi er enige |
Illum |
05-02-2009 13:26 |
|
Illum
Je suis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm.... |
|
|
ved ikke hva der menes med kemisk produkt- men ved dog efter mange års brug af vaseline (udenbors) at det er fremstillet af petroleum. hvilket kan ses på bøtten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vaseline |
|
|
er et petrokemisk affaldsprodukt, på linie med indholdet i en fedtpatron. (smøremiddel til bla. landbrugsmaskiner) Ikke til indvendig brug.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kemisk produkt |
pjemm |
05-02-2009 14:03 |
|
Hermed mener jeg at det ikke er organisk og ikke kan optages som næring i kroppen, det er kunstigt fremstillet vha kemi. :Pia
Sommergræs tilbydes ca. juni-juli-august - ren "herreklub". Sydvestsjælland. Opsyn hele dagen, div. pasning kan arrangeres. Urtegræs anlagt 2008. cantering @ yahoo.com . Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralal |
|
|
Vaseline er affald fra olie industrien! Det skal ikke ned i min mave.... Det bliver vel hverken fordøjet eller optaget. Det ryger vel bare ud. Den ene eller den anden vej...
Bates Innova str 0 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig sammenligning |
|
|
landbrugdmaskiner.. Puha har man et billed på nethinde af at man minder om en landbrugsmaskiner, så tror da fan.e at man æde vaseline for at blve mindre... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vaseline spisning |
Kiki |
05-02-2009 15:28 |
|
Vi kan jo alle investere i en bøtte og smage på sagerne. Så kan vi jo se om vi opnår en effekt 
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen ved vi |
Illum |
05-02-2009 15:29 |
|
Hvilken effekt der er ønsket ??? 
Illum
Je suis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når det |
|
|
nu ikke optages, som fx alm. olie ville gøre, så er det jo en effektiv måde at få mad mm hurtigere igennem kroppen på... Smart i en fart, hvis man gerne vil være tynd-tynd-tynd 
Sagde Janne
Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter 
Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vaseline |
|
|
Det er jo lidt af det samme som parafin olie- måske har staklen kolik? 
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vaseline kan da smage godt |
xtiny |
05-02-2009 17:40 |
|
Som yngre havde jeg en del sære vaner (og det hedder noget latinsk, som jeg har glemt), men i min tid åd jeg, hjørner af bøger, svovlet af tændstikker- og en overgang vaseline. Dog ikke i mundfulde! Eller offentligt. Men det er ikke giftigt selvom det er et affald fra petrokemisk produktion. For paraffin gælder lidt det samme, og det dør man heller ikke af- men kroppen kan ikke optage det. Som voksen havde jeg en overgang noget med bivoks-tavler. De smager lidt af honning.... Og solsikkefrø, melonkerner og saltede græskarkerner...
Mvh xtiny
♣*** Kærnemælkshorn til Folket!*** ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralal |
|
|
Måske hun har gigt og har trængt til at få ledene smurt?
Bates Innova str 0 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har søgt det på Google. |
Camilla (Felur) |
05-02-2009 17:54 |
|
Af hvad jeg lige har kunne søge på Google, så er det lidt en "fiks idé" for nogen få unge, mens en del katte, hunde og enkelte papegøjer lader sig at fornøje med at spise det. Så det kan man jo så tænke over 
Hesteklip.dk
kører på Vestegnen, Roskilde, Storkøbenhavn/Amager og det meste af Nordsjælland. Nu med video - se mere på www.myhorse.tv, hvor du kan få et gratis prøveabbonnement.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm.. tja.... |
|
|
Jeg spiste viskelæder - i folkeskolen, - fordi der var så kedeligt 
Bortset fra det, - måske var det ikke vaseline, måske havde hun puttet noget andet i bøtten...? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Puh levertran! |
xtiny |
05-02-2009 18:19 |
|
Og godt din mor gemte den- man kan få en overdosis D-vitamin af det. Jeg gav mine kaniner levetran, uden succés, så ville de ikke æde deres tørfoder... Apropos blyanter, så gnavede jeg i mine... Men spiste dem ikke. Og adbad viskelæder- men de gode i rødt cedertræ, smagte egentlig godt. 
Mvh xtiny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej altså |
|
|
vaseline er jo som bekendt elefantastisk mod tørre læber  jeg er overbevist om at hun ikke ville risikere at blive tør i halsen under træning, så hun tog lige præcis nok til at få den smørende effekt 
Karina82
STUD BASK
Counting all the assholes in the room... And i'm definetly not alone Nu med skimmel princesse kandidat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ja hvad man dog ikke har |
|
|
ja det er de mærkeligste man har ædt. Den med svovlen var jo også en gang med på, og så åd vi alle køernes kraftfoder, nokmest fodi det lignede en cigar i munden på os som unger, under 10. Men jeg tror jeg vil google det, og se om der er nogen chance for at jeg kan blive klogere på dillen, eller noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| X-tiny.. |
|
|
Blev du aldrig syg af at spise alle de skøre ting? måtte lige smile lidt af det  Hvis det er for at kunne tabe sig eller sådan noget ville man så stå i fuld offentlighed og spise det? I så fald må d næsten være noget moderne noget... eller måske et spørgsmål om at få opmærksomhed..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bbbbbb |
DINIS ♥Maestro♥ |
06-02-2009 22:45 |
|
Kan hun have smurt det på tænderne? mange med bulemi eller andre spiseforstyrelser hvor de kaster op, smører tænderne med en ordentlig gang vaseline, for at skåne dem mod den syre de kaster op og skader tænderne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tjah en googlesøgning |
|
|
... fortæller at det åbenbart er et trick i bulimi-kredse at smøre tænderne i vaseline, inden man kaster op.
<Jeg er oppustet og mæt! Jeg kan godt bare blive lidt bange for hvordan de næste mange dage skal gå, hvis jeg bliver nødt til at spise ALLE måltider. Jeg kan simpelthen ikke have det i maven! Men al den opkastning er ikke sundt for hverken mave, hals eller tænder! Og jeg er bestemt ikke bulimisk - i hvertfald ikke hjemme hos mig selv.
Så har googlet lidt på tænder og opkast, og er kommet frem til at jeg skal skylle munden med vand, børste tungen (IKKE tænderne) bagefter. Nogen foreslår også at man smører tænderne ind i vaseline? Se her fra siden: blog.dk/section/user/profile/ default.aspx?id=sofiem...tivePage=8
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad sagde jeg |
Illum |
07-02-2009 09:57 |
|
Pigen er syg....nok,måske, sikkert.
Illum En ristet bønne, sgu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det er jo IKKE |
Illum |
07-02-2009 14:01 |
|
At spise det Men underligt ja det er det også...
Illum En ristet bønne, sgu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi hi kommer til |
|
|
Kommer til at tænke på et Simpsons afsnit hvor de smører vaseline på en gris tænder så de skinder mere. Mmmm. Jeg stemmer stadig for at hun må have kolik! Alt andet er for ulækkert.
Hvil i fred Steve Irwin Daisy 04/06-1997-05/01-2005 Min blog! Med hunden, haven, egne digte og andet pladder Tro på det bedste i andre mennesker og lås din bil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nej- jeg |
xtiny |
14-02-2009 01:22 |
|
Døde ikke af at boghjørner, svovlet på tændstikker eller andet. Det er en besynderlig sygdom. Nogen voksne spiser så hår. Men jeg holdt op stort set, som teenager. Og i min generation fik man stensikkert blindtarmsbetændelse, hvis man: slugte tyggegummi og druekerner.
Mvh xtiny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmnnee |
|
|
Tjae...hver sin smag ;o) Der er jo også en del ude i verden der spiser insekter....  Jeg har da engang mødt en (voksen mand) der ofte åd edderkopper, han var overbevist om at det bragte held...Hmmnnee! Men ja, prøv da at sp. hende om hvorfor at hun spiser vaseline næste gang du møder hende...det kunne være int. at få hendes svar på det...og når hun gør det med vellyst i fuld offentlighed, så er hun nok ikke genert mht. at tale om det..;o) Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning! Bedækninger tilbydes! Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skinnende tænder |
|
|
Okey nogen er altså øhhhhh underlige. Hvorfor pokker smørre vseline på tænderne???? Man løber vel ikke rundet med tænderne blottet 24/7 så folk kan se de skinner eller????????? Og selvom jeg godt ved at bulimi vel reelt ikke har noget desideret med mad og gøre, men en masse andre tanker og følelser inden i, så er det stadig en sygdom jeg ikke helt forstår. Selvom jeg ikke vil more mig på andres bekostninger er den eneste spiseværring jeg risikere at få, hvis bulimi demens. Altså der hvor man spiser en masse og glemmer at kaste op.. Men fiks lille tricks med at smørre tænderne først inden man vælger at kaste op. Dog ikke en metode jeg selv håber jeg får brug for... Men igen, det der vaseline på tænderne??????? Det smager jo ikke en gang godt, så hvorfor ligefrem bevidst at smørre de i munden, ja det fatter jeg da slet ikke. Hvad med at børste tænderne en ekstra gang i stedet?????  Ja jeg jeg kan jo godt sidde her og ryste på mt hoved af ungdommen i dag, og føle mig selv som en gammel tusse. Det er der sikkkert også mange der har gjort af mig da jeg var yngrere, men alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|