Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Datingsite for hestefolk...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 20:59

Hvorfor fandtes det ikke for 10 år siden, så havde jeg været fri for følgende irritationsmomenter fra en ikke-heste-mand:

- "Hvad er det med al det undervisning. Kan du da ikke snart ride?"?

- "Jamen - hvad bruger du da alle dine penge på"?

- "Det er da meget billigere at løbe en tur - og så har du også mere tid til familien"

Kender i det?

Venligst - Marianne

Haflinger-fjordheste venskabsstævne på Revsø Ridecenter d. 9 april. Dressur, spring og kørsel. Se www.haflingersport.dk

Ridekursus med berider Michael Liocouras d. 7-8 febr.

0
0
Svar på denne tråd

ja altså
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 21:10

Jeg overvejede da også lige om man skulle i gang med en bytter

Tænk hvis man kunne få en som ligefrem interesserede sig for heste

Tine

Nej mor-det er en hoppe,vi vil kun have vallakker

0
0
Svar på denne tråd

Kender det godt.
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 21:11

Vi går herhjemme og er i lidt økonomiske problemer. Min kæreste spørger mig hvor meget jeg har fået sparet sammen det sidste halve år, og da han får svaret bliver han pænt fornærmet.. "Ikke mere?! Jamen hvad bruger du alle dine penge på??"

Jeg svarede og spurgte ham om han havde kigget ud på marken eller i stalden for nyligt?

-Hestehold er ikke en "hobby"

Det er en livsstil.

Part søges til 8-årig Shagya Araber.

Se profil...

0
0
Svar på denne tråd

næææh kender det
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 21:24

Nææh, jeg kender ikke det problem. Deler avis med en hestemand ud af en hestefamilie.

Mine 3 heste fylder ikke meget i regnskabet, i forhold til hans ca 30. ( ok, de fleste er ponyer)

Mvh Tina, desværre uden Turpin

(Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....)

Til Dick Turpin:

"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

næææææ
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 22:48

Kender det heller ikke fra min kæreste, han var så sød at sige dette, da jeg sukkede efter en egen hest igen:

"Ej, skat, jeg kan da bare købe en til dig, det kan da ikke være så dyrt!"

- SÅ grinede jeg og sagde "ja, den her hoppe til 70.000 er liige mig" - også blev han ellers stille :)

Men bare vent, skal nok komme til at høre brokkeriet, hvis jeg får denne part hest som min egen.

R M C

*
Vuffen Gizmo

*Medlem af DHPV*

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 22:52

tusind tak for aftenens grin:

"Hvad er det med al det undervisning. Kan du da ikke snart ride?"?

kæft den var god!!! ha ha flad af grin... *lol*

Ifolet spændende avlshoppe udlånes på ubestemt tid, se præsentation...

Bianca & Banditten

www.stald-stenbaekgaard.dk

venter føl efter Continental 2009 :)

0
0
Svar på denne tråd

Nej det..
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 23:01

kender jeg ikke.

Det eneste brok jeg hører hjemmefra, er hvis jeg køber noget meget unødvendigt til hestene.

Min kæreste ved desværre godt, hvad der er nødvendigt og ikke nødvendigt.

Undervisning, ridetøj, sadelunderlag, sadelomstopning, sko, dækkener, vitaminer, roepiller, dagligt besøg i stalden osv. osv. hører ind under nødvendigt herhjemme. Og det er endda selvom min kæreste ikke aner en bjælde om heste

Derimod ser hun ingen grund til, at jeg køber f.eks en ny trense eller nye gamasher, hvis det jeg har fungerer fint. Dummere er hun nemlig ikke..øvøv

Hm..tror folk mon, at bare fordi man kan have et stumt 'D' i nogle ord, så kan man også have et usynligt 'D' i andre ord. Eksempelvis A(d)vokado..

0
0
Svar på denne tråd

kærsten
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 01:30

Fandt lige min kærste derinde.. nånå... (dvs min nuværende kærste, havde allerede en profil derinde!)

"det er bare en gammel profil jeg lavede for sjov", sagde han

- jaja, sagde jeg,( meget uoverbevidst... )'"hvorfor har du lige oprettet en profil derinde?" spurgte han så..

øøøøøh....for sjov..

Med venlig hilsen

Liv, Hunden, den bedrageriske kat, & alle hestene.

A broken heart is as much a part of first love as moonlight and roses.

0
0
Svar på denne tråd

kender det ikke
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 07:46

min mand er en ikke-hestemand, men han er da den første til at sprøge om jeg ikke skal ha´en ny hest, ride stævner/kurser/skovture med veinder på flere timer i modsatte ende af sjælland etc.. for så har han jo tid til egen hobby etc uden jeg ånder ham i nakken

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnnee
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 09:54

Har tidligere prøvet at have begge dele, altså både en heste-mand og en anti heste-mand...der er altså fordele og ulemper ved begge...;o)

En af ulemperne ved en heste mand er at han så liiige kom til at købe den hersens mule,el. sadel el. lign. så om man ikke liige kan sørge for mad rasten af måneden osv.....Hmmnnee.

Men ja, virkelig super at have en mand der deler ens int. eller som måske bare hjælper lidt til ind imellem...;o)

Mvh.

OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 16:24

Nej, men nu bor vi ikke sammen og jeg har ikke hest i øjeblikket...

Min mor overfusede ham til gengæld på et tidspunkt, da han var hjemme hos os og spise med at nu hvor han havde fået kørekort, så kunne han da lige så godt få kørekort til hestetrailer og i øvrigt lige købe en hest til mig samt en gård og derudover køre mig til undervisning og stævner...min stakkels kæreste så jo helt forskræmt ud...

Han gav mig faktisk blandt andet et gavekort til en rideudstyrsbutik i julegave, fordi jeg jo havde gået og snakket om at jeg manglede en ny hjelm og diverse andre ting...sååå det skulle jeg da have...

Mvh Charlotte

Med pipperne

©Olsen og Dråbe©

Igen som passer af

~ Coniston ~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider