Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

opsigelse af boks midt i månden ??
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 09:07

jeg står og ved ikke lige hvad regler der er her sagen er

at jeg har to heste, en shetlands pony og en Araber, shettern har jeg haft siden nov sidste år, og da der lige pt ikke var plads i den stald hvor jeg har den stor, kom hun et andet sted hend, sammen med min venindes shetteter, og vi skulle så være flyttet sammen ned til "min" stald og have delt en stor boks, men da det er forlangt væk fra min veninde og hun pt har nogne problemer, har hun nu valgt ikke at flytte med, og da jeg også gerne ville have mine tæter på, skal jeg nu ud og se på et sted på fredag men hvad gør jeg så nu ejer af stedet hvor jeg har den stor, tro jo at jeg til den første marts kommer med den lille og jeg jo først skal se på det måske nye sted på fredag, men hvordan er reglen, kan man kun sige op til den første i månden, eller hvad gør jeg nu, hvis jeg på fredag siger ja til det nye sted, hvad kan jeg være bekent over for de virklig søde mennesker der ejer det sted jeg står nu.. den lille er ikke noget problem for da vi var nød til at hurtig flytte dem, står de pt i en boks vi har lejet for en måndet, og ders forhold er ikke godt, så hende kan jeg flytte fra dag til dag

håber nogne kan give et godt råd på hvad jeg gør

Alice,Marco og Chili

0
0
Svar på denne tråd

ehmn...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 09:16

i stedet for at spørge hn så kig i din kontrakt??? Der står det jo gerne i.

NORMALT er det kun til d 1 i en mdr man kan opsige ja, eller rettere med 1 mdrs opsigelses frist hvilket ikke er helt det samme- MEN derfor kan man jo så osse godt opsige pr d 15, men så skal bare betale for en halv ekstra mdr.

Dvs hvis du vil opsige pr d 15 denne mdr, så betaler du til og med hele lejen af denne mdr og mdr efter alligevel. Så du mister en halv mdr mere økonomisk som du jo ikke får brugt.

www.nikon-pics4u.webs.com

www.123hjemmeside.dk/qantico

Traktordæk søges til hø på fold gerne leveret hvis du står og skal af med dine.

0
0
Svar på denne tråd

helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  02-02-2009 09:39

Jeg vil give Stute HELT ret.

Hvis der er kontrakt på opstaldningen , så plejer der at stå at man skal sige op før den første og så betale for næste måneds staldleje.

Vælger man at flytte før næste måneds udgang står det for egen regning !

Mvh Graven

Fronerthig Prince Teyrnon og Fronerthig Flying Star , Welsh cobs står til avlsbenyttelse

Hestepasser søges til Oldenborger

2 pladser ledige i løsdrift til plage på max 2 år .

0
0
Svar på denne tråd

ok jeg skulle bare væer sikker
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 20:05

det vil sige, at hvis jeg siger ja til det sted, jeg skal ud og se på fredag, og lørdag fortæller at jeg flytter til dem jeg nu står hos, så skal jeg også betale for marts måndet jeg kan vist huntig komme ind det nye sted, da de to bokse jeg skal se på, pt står tomme, hvad med den boks som jeg jo har, her til den første marts til min shetter, men som jeg aldrig kommer til at bruge, skal jeg også betale for den ?? ved der er venteliste her på stedet hvor jeg nu står, så hun får hurtig fyldt op igen

Alice,Marco og Chili

0
0
Svar på denne tråd

du skal betale
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 20:07

for det der på kontrakt står du har lejet uanset om du har brugt det el ej- og flytter di midten af denne mdr og har en mdrs opsigelse skal du betale for marts mdr osse ja. Med mindre altså der er en anden frist i kontrakten. Så er det den der gælder som sagt.

www.nikon-pics4u.webs.com

www.123hjemmeside.dk/qantico

Traktordæk søges til hø på fold gerne leveret hvis du står og skal af med dine.

0
0
Svar på denne tråd

man skal
Forfatter: 
Dato:  03-02-2009 20:26

holde sig til kontrakten i den pågældende stald, men her hos mig betaler man kun for de dage man står her og kan rejse når man vil, hehe

Venlig Hilsen Mette

Prima grovfoder sælges (wrap, lucerne, halm)

Billig opstaldning tilbydes i Fårvang

se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider