jeg står og ved ikke lige hvad regler der er her
sagen er
at jeg har to heste, en shetlands pony og en Araber, shettern har jeg haft siden nov sidste år, og da der lige pt ikke var plads i den stald hvor jeg har den stor, kom hun et andet sted hend, sammen med min venindes shetteter, og vi skulle så være flyttet sammen ned til "min" stald og have delt en stor boks, men da det er forlangt væk fra min veninde og hun pt har nogne problemer, har hun nu valgt ikke at flytte med, og da jeg også gerne ville have mine tæter på, skal jeg nu ud og se på et sted på fredag
men hvad gør jeg så nu
ejer af stedet hvor jeg har den stor, tro jo at jeg til den første marts kommer med den lille og jeg jo først skal se på det måske nye sted på fredag, men hvordan er reglen, kan man kun sige op til den første i månden, eller hvad gør jeg nu, hvis jeg på fredag siger ja til det nye sted, hvad kan jeg være bekent over for de virklig søde mennesker der ejer det sted jeg står nu.. den lille er ikke noget problem for da vi var nød til at hurtig flytte dem, står de pt i en boks vi har lejet for en måndet, og ders forhold er ikke godt, så hende kan jeg flytte fra dag til dag
håber nogne kan give et godt råd på hvad jeg gør 
Alice,Marco og Chili