Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Blå Bog
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 09:57

Hej Hej :-)


Nu er det sådan, at jeg blier student her til foråret, og vi skal selvfølgelig skrive Blå Bog i vores klasse. Vi har skrevet noget fælles om alle fra klassen, og derefter er noterne blevet delt ud, og nu skal vi så enkeltvis skrive en enkelt persons Blå Bog ren.


Men jeg må indrømme, at jeg er lidt lost med, hvordan jeg skal skrive den. Vil jo gerne skrive noget godt, og sjovt, men ved slet ikke hvordan jeg skal starte og slutte.


Så tænkte på, om der ikke var nogle af jer, der havde noget Blå Bog om jer, eller nogle andre, liggende, så jeg evt. kunne få noget inspiration? Eller om i bare havde nogle rigtig gode ideer?


Det er min bedste veninde fra klassen, som jeg skal skrive om, så jeg kender hende jo godt, men ved bare ikke hvordan jeg skal få det skrevet så det bliver godt og sjovt :-)


Nogle der kan give mig noget inspiration/nogle idéer?


:-)



Bettina aka Whombel


Some girls are just born LUCKY!



RIP Ramazotti :'( Savner dig. Du vil aldrig kunne erstattes!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har lige...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 11:01

.. ryddet lidt op i gamle ting - så jeg vidste tilfældigvis hvor min blå bog lå henne :-)


Om mig stod der:


Navn:....

Motto: Jeg har kigget på det.

Yndlingsret: 2 croisanter, 1 lille juice og en rulle lakrisal

født: 23. novemver 1966


Så var der et billede (overvejelse - den frisure var egentlig ret god til mig, måske skulle jeg lkippe håret snart??)


Lisbeth har en evne til at drage fordel af alt hvad hun kommer i nærheden af.

Lisbeth er meget glemsom, hvilket har resulteret i at hun aldrig har sine bøger med

Lisbeth har en hest der er storforbruger af salt. Det har resulteret i at lisbeth i løbet af HH har investeret utrolige summer i Hillerød Sportsmagasin


(køb saltsten et par gange og det bliver bemærket)


Egentlig forholdsvis kort i forhold til mange andres - men jeg var ikke den der lavede de store skandaler...


Jeg vil mene at det er vigtigt at få noget med der siger noget om personen, gerne en sjov episode eller to - men IKKE noget som vedkommende bliver ked af at læse.


£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 blå bog
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 21:48

Nu ville jeg lige have skrevet min ind, men jeg kan simpelthen ikke finde den nu! Typisk. Nå, men vi havde forskellige overskrifter såsom:


Navn, kælenavn, beskrivelse, scorringer, mest sagte bemærkninger, klassens... (klovn f.eks.), bommerter


Den slags så skal det nok kunne blive sjovt.


Jeg synes det er vigtigt at skrive ca. lige meget om alle - der er ikke noget værre end hvis man bare får en ultra kort een, hvis alle andre får en lang..




- Tine har talt !


What happened to sex, drugs and rock'n'roll ?

Now we just have aids, crack and techno ...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Der stod en del ting
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 21:57

Men det var dog i niende klasse afslutning


Klassens: Joan Ørting


Og ellers alle de pinlige ting og sager, samt bommerter jeg har lavet.


Og nå ja, råd fremover..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh nu bliver
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 22:39

jeg helt ked - for min Blå Bog fra gym gik til under en brand for 4 år siden


Men kan huske at der bl.a. stod om mig, at jeg ville flytte til udlandet og gifte mig med en svensker ved navn Johan Jeg mener det kom fra en mystisk samtale jeg havde med den veninde som skrev om mig - og det hang så ved. (P.S. svenske Johan har jeg så ikke lige mødt endnu ).


Det vigtigste er at komme med lidt anekdoter som skiller sig ud, så man kan se du kender personen




Vinterhilsner fra Sine



~A horse is poetry in motion~


Who am I?

www.freewebs.com/sinehn/


Barefoot London (bomløs sadel) sælges - skriv for info!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 23:02

Ja, vores blå bog er så blevet lavet om til et slagteri i år..


Desværre var vores arrangeret sådan at man kunne gå ind på nettet med sit login, og anonymt skrive om alle eleverne i vores klasse, og det er gået fuldstændig galt, og nogen elevers side er sendt til rektor, med injurier og regulær mobning!


Skal lige tilføje at jeg går på HF, hvor vi er over 18 allesammen, altså VOKSNE mennesker. Det er SÅ pinligt, for den bliver sendt ud til alle på skolen!


Jeg skammer mig totalt over min klasse, folk har været så onde og lede ved hinanden uden skyggen af ironi, at det er til at tude over - Så sørgeligt.


Mvh Mie

0
0
Svar på denne tråd
 
 blå bog
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 23:33

Har lige kigget i min Blå Bog - Viborg Katedralskole anno 2000.


Kælenavn: ...

Motto: Anarkisme

Biografi: Her kom så en længere smøre om, hvor besværlig jeg var, hæhæhæ. Hvilke erobringer, jeg havde gjort mig - klassen var meget fortørnede over, at jeg dengang var kæreste med en fra årgangen under os. Hvor mange øl, jeg drak - boede på kollegium, så vi drak MEGET. Lidt om at jeg gik til karate og var en flipper, der samlede flasker for at komme på Roskilde Festival. Ak ja, det var tider dengang.

Scoringer: ... (Igen noget om ham fra 2. b.)

Største bommert: ... (gentag ovenstående)

Fremtid: Her var en del mere eller mindre fantasifulde forslag til karrierer. Er nu stadig vild med "Negativ anmelder på Ekstra Bladet" - lol!

Klassens råd: Brug din visdom på andet end kollegiefester.


Vi gjorde sådan, at vi lavede et a4-ark, der blev sendt rundt i klassen, så alle kunne bidrage med, hvad de havde. Selvfølgelig gjorde det, at den beskrevne kunne læse om sig selv - men hvad f*nden, det virkede! Selv klassens stille mus fik noget med bare en smule humor i bogen. Det gjorde også, at folk udøvede en vis form for selvcensur, så ingen gik grædende i seng.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Min dreng
Forfatter: 
Dato:  01-02-2009 23:49

Har desværre bortført sine blå bøger fra efterskolen.


Men jeg mindes noget med FREMTID: På en øde ø med gamle mobiltelefoner, skak og X.


Og så hib til kærester.


Han havde sandt nok gamle mobiler- vi er jo ikke lavet af penge vel?



Mvh
xtiny


*** Kærnemælkshorn til Folket!***




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider